Γκάφα..... ολκής...?

                                                  Έυθυμα .....και Σοβαρά
                                           



Δέν ξέρω τι δοσοληψίες είχε με τα αφεντικά του ο Ντομινίκ...αλλά τα "πολιτικά  μερομήνια " του Μπάρμπα Γιάννη του Ψαρά....άλλα δείχνουν ...!!!
Και μη μου πεις κ. Πρόεδρε ότι  για αυτήν την κορυφαία προσωπικότητα...άξιζε αυτή η τιμωρία...Χοντροκοπιά  πολιτικής γκάφας που δείχνει φούρια...κάποιοι βιάζονται να προλάβουν ... εξελίξεις .
Άσε που για την Ελλαδίτσα μας , αυτό ήλθε σε μία στιγμή κρισίμων αποφάσεων....επειδή ακριβώς ήταν γνώστης των... δυσλειτουργιών και καθυστερήσεων εφαρμογής  των όρων του μνημονίου...που όλο και ωραιοποιούσε για να ξεπερνιούνται οι δυσκολίες δανεισμού, πότε από την κυρίως πόρτα ...και πότε από την βοηθητική....της αυλής...που μπαινόβγαινε η Μέρκελ.....
Ίσως αυτό εξόργισε τα ...αφεντικά...και χάθηκε το "Ματ" στις τελευταίες κινήσεις....
Τι την ήθελες και συ καημένε Κ Λαζόπουλε...την  Προβολή.....με τις αποκαλύψεις...
-Τώρα θα δείτε...και τώρα θα δείτε.....τον κρέμασες τον άνθρωπο......!!!
Ασχολήσου αγόρι μου με το φυσικό ταλέντο σου το χιούμορ...κάνε την κριτική σου...όπως ωραία τα λές....αλλά μέχρι εκεί......η κασέτα υπήρχε...την έδωσαν σε σένα που έχεις ακροαματικότητα...να την δαγκώσουμε την ώρα που είμαστε χαλαροί και γελάμε .....και επειδή το περιεχόμενο ήταν πράγματι σοκαριστικό,...μέχρι ..να καταλάβουμε...ότι δεν τρώγεται...μας πέσανε τα δόντια....και για κάποιους άλλους...που πόνεσαν από το δάγκωμα ...όχι απλώς ματώσανε...αλλά....σπάσανε ... ακόμη και κόκαλα....
Σενάριο δεν λέω...κοίτα  όμως  αγόρι μου...την συνέχεια.......γυμνός από το μπάνιο  της σουίτας  κυνήγαγε την υπηρέτρια...με τις σαπουνάδες....απίστευτο...μα τω θεώ...!!

-Ζάβαλος εδώ...!!! Ζούγκλα γενήκαμε...κ Εισαγγελέα...!!..ζούγκλα γενήκαμε..φέρτε το δικηγόρο μου
-Θα είναι Εβραίος....
-Ας είναι ότι θέλει...φτάνει να...φορέσω...το κουστούμι μου...να ξεφορτωθώ το σεντόνι...
-Κομίζει προτάσεις...θα σου τις πεί στο αυτί....κοίτα μην αρχίσεις πάλι τις πολυλογίες και δηλώσεις  σούπα μου πες....
-Δεκτόν......δεκτόν....που να μη σώσει ....φτάνει να μου δώσετε πίσω τα...ρούχα μου....το κουστούμι μου.....και τα φάρμακα για τον προστάτη μου ....!!!και ....να φύγω ...να φύγω....
-Όλα θα γίνουν ...για την ώρα το κουστούμι το πήγαμε στο Ράφτη ..να κονταίνει λίγο το καβάλο...περπατάς άτσαλα....όταν είσαι ντυμένος... και ...είναι θέμα ...στύλ...κατάλαβες???
-Πως ....πως......Ζούγκλα ...γενήκαμε..!!! α...ααα... νάτος
Γκουντ Μόρνιγκ.... Μίστερ Μπέτζαμιν...

«Ο πελάτης μου είναι καλά»

-"Κομίζω γλαύκας".....
-Σας ακούω..... καλέ μου άνθρωπε...!!!
Εδώ κόβω το μικρόφωνο.....Βλέπεις κύριε Λάκη? δεν σου λέω...τι κομίζει ο Βενιαμίν.... γιατί άμα σου πώ...θα κλαίω πρώτος εγώ.....και μετά όλοι  οι μπλόκερς όλης της  Γής....μέχρι και οι Κινέζοι.
Στην πολιτική γίνονται πράγματα που δεν λέγονται ...και λέγονται πράγματα που δεν γίνονται....
Θεός σχωρέστον αυτόν που το κατάλαβε  αργά....και το είπε πρώτος...στη συνέχεια.
Και θα μου πείς....άμα όλα αυτά είναι αλήθεια...και πρόκειται για Σάτυρο.....ξαφνιάζει μία χώρα που κυριαρχούν τα χρηστά ήθη....και σκανδαλίζει το χριστεπώνυμο...πλήθος... μάρτυς μου ο Θεός,... οι "κονσερβοφάγοι των Μίντια."......και οι πολυπληθείς πλοηγοί του... που σερφάρουν στο ..Ιντερνετ....!!!!






t;" trbidi="on">

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....