Ντι λιτ...και ..μαύρο....

           Εύθυμα και σοβαρά 

                            του Μπάρμπα Γιάννη

Μαύρη Παρασκευή σήμερα...μου ήλθε ...τι ???
Κι εμένα να μπουκάρω σε ένα πολυκατάστημα...να αγοράσω...ηλεκτρονικά σε τιμή ευκαιρίας.!
Ξεκίνησα λοιπόν πρωί...πήρα μαζί μου το παλιό μου κινητό...
το οποίο σημειωτέον έχει μπουκώσει..και με πετάει έξω...κολλάει και το τινάζω σαν κουδουνίστρα...
-Ελαα ...φωνάζω..!
-Τι θέλεις..?..Mε ρωτάει γιατί είναι από τα έξυπνα...!..με έχεις πρήξει στις εφαρμογές...!
-Είμαι απαιτητικός του απαντώ...και μάλλον είσαι καθυστερημένο...θα σε αλλάξω..!
-Αμήν και πότε μου απαντάει...!...και ...πότε με το καλό..?
-Μόλις πάρω...το επίδομα από το πλεόνασμα..του Τσίπρα....κι επειδή θα προκύψει Σαββατοκύριακο...τρέχω σήμερα και πρωί πρωί  που είναι μαύρη Παρασκευή..για να προλάβω.!!!
-Να σε δω βρε Γέρο με την μαγκούρα...στημένο...στο πρωινό αγιάζι...ανάμεσα στην πιτσιρικαρία
να σε σπρώχνουν...!
-Δεν πειράζει είμαι γερό σκαρί....!!! Εσένα πάντως..θα σε ρίξω στην λεκάνη τουαλέτας...σε γερό σφίξιμο...να μοιάζει ατύχημα...!
Αλλά΄ είναι να μην πιάνεις συζήτηση με  δαύτα...γιατί πάρα είναι έξυπνα..!
Μίλησε στο υπό ..και ...ενσυνειδήτως μου το άτιμο...!! και βρέθηκα από εσωτερική παρ όρμιση στην  στην ουρά....της Μαύρης παρασκευής..! 
Μια ουρά που είχε είκοσι πιτσιρικάδες μπροστά μου ...και καμιά διακοσαριά πίσω μου.. επειδή ήλθα πολύ πρωί!
Όλοι είχαν  τα ακουστικά ..και πληκτρολογούσαν..νευρικά ...ενώ για μένα ήταν πιο περίπλοκο...καθώς τα αντικαθιστούσαν εναλλάξ με τα ακουστικά της βαρηκοΐας μου...!
Αλλά μόλις ανοιγοκλείνει  η πόρτα..να μπει κάποιος υπάλληλος..λίγο πριν την έναρξη λειτουργίας .άρχιζε το σπρωξείδι...!
-Προχώρα ..Γέρο...μου φάνηκε πως  φώναζαν ...και με πήγαιναν σηκωτό...!
Ευτυχώς..!!! υπάρχουν εκτός από έξυπνα τηλέφωνα και  μερικοί έξυπνοι άνθρωποι...ιδίως λατρεμένο και αξιαγάπητα παιδιά..που πήραν το μέρος μου...ενώ πάλευα να κρατηθώ από το κυματοειδές ανθρώπινο τσουνάμι..!
-Ρε Μάγκες...σιγά..!!...ρε...Ωπά...!!!...Έχουμε και μεγάλους  Ανθρώπους..όχι κι έτσι...ρεεεεεέ.
Κάποιος φιλοτιμήθηκε..μου ξεσκόνισε το καπέλο που έπεσε κατα γης... και μου το φόρεσε..!
 Μου πρόσφερε και την μαγκούρα..που πήρε δρόμο από το χέρι μου...στα δύσκολα  .. πάρα λίγο να φάω τούμπα...και μου τακτοποίησε τα ακουστικά..στα αυτιά....να ξαναδώ το κόσμο μου οριζόντια..!
Κοίταζα με πνεύμα κατανόησης μα και ευχαριστίας..τους προς με συντρεξαντες...αλλά και ..απαξίωσης..στο κινητό μου ...που είχα την εντύπωση...πως χοροπηδουσε ο δονητής του από ευχαρίστηση για τα παθήματα μου..!
Με τόσα ευχάριστα και άλλα τόσα ευτράπελα ,άνοιξαν οι πόρτες και μπήκαμε επί τέλους  όλοι ..τρέχοντας..!
(τρόπος του λέγειν..γιατί εγώ  με το ισχύον μου βεβαρυμένο κουτσαίνω ο φουκαράς).!
Βρέθηκα λοιπόν τέσσερις πίσω από σειρές  ενδιαφερομένων  που συνωστίζονται  τον πάγκο...να επιλέξω ένα  από   τα πλέον εξελιγμένα τελευταίας τεχνολογίας..
Πέρασε μια ώρα...για να βρεθώ και να συνομιλώ με την όμορφη πωλήτρια..για το μοντέλο της αρεσκείας μου...και να παζαρεύω την τιμή του...
-Τελικά δεσποινίς  αυτό θέλω..!!
-Δυστυχώς...τώρα μόλις...το πήρε αυτός ο Νεαρός...!
-Δεν πειράζει...χαλάλι του...αυτός μου σήκωσε την μαγκούρα  ..και μου φόρεσε το καπέλο ..!
-Τότε με ενδιαφέρει το άλλο...εξ ίσου προηγμένο...όπως μου είπε ένας φίλος μου..!
-Δυστυχώς τώρα μόλις...εξαντλήθηκε...!
Nα το κρατάει ο άλλος νεαρός...που πληκτρολογεί στο ταμείο..
-Ποιος αυτός εκεί  που μου φώναζε. στην ουρά  το πρωί <<.προχώρα ...Γέρο>>..???
Α.! δεν θα πάμε καλά σήμερα...μας γέλασες Παρασκευούλα μου.....!
-Τότε πες τε μου ποιο μοντέλο έχετε...δεσποινίς διαθέσιμο...να ξεκουμπιστώ επί τέλους.. από εδώ!
-Αυτό εδώ δυστυχώς...!! Οι νέες παραλαβές θα αργήσουν.!
-Και πιο είναι αυτό ..? Για να το ειδώ..!!1
-Αυτό.μέχρι στιγμής το μοντέλο!!!
-.Αυτό το έχω...!!! Να το..!!!
Ένοιωσα της στιγμής την απώλεια... όταν το έβγαλα από την τσέπη και της το έδειξα...
Δεν ξεχνώ   την ανατριχίλα...καθώς το άτιμο εργαλείο της προσωπικής και κοινωνικής δικτύωσης μου ...άρχισε πάλι να δονείται...δαιμονισμένα στα χέρια μου...σαν να μου έλεγε...στο ψηφιακό του τρέμουλο...!
-Παλιόγερε...χα...χα... δεν θα απαλλαγείς εύκολα από μένα..!..Καλά να πάθεις...έμεινες μπουκάλα.!
Πήρα τις αποφάσεις μου κι εγώ γιατί είμαι πεισματάρης καθώς το έβαζα στην τσέπη....!
Αύριο Σάββατο τελευταία ημέρα της εβδομάδος...μπαίνω στις εφαρμογές...και πετάω έξω μερικές από δαύτο...για να γίνει επί τέλους λειτουργικό...
Είναι πράγματι πολλές...και με πονάει που  με  χρειάζονται...!!
..Αρχίζω από τα πάθη μου τα κρυφά...που λεν οι Γέροι ο ένας  στο αυτί του άλλου.
Ντι λιτ.....στις ξεχασμένες μου αγάπες .....με τους αναστεναγμούς...που γίνεται η τρίχα ..¨κάγκελο..!
Ντι λιτ...στα μαρκαρισμένο τσιπουράδικα..της γκουγκλ .με το ρακόμελο...
Ντι λιτ στα σαϊτ....που τρεμουλιάζουνε το κινητά ...τη νύκτα για να μενουν απαραίτητα....ακόμη και στο τάξις νετ...που υπόσχεται να  μου φέρνει το επίδομα. που σας έλεγα...
Ντι λιτ και σε σας που δείχνετε ευχαριστημένοι με αυτά που παθαίνω...!



























Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....