Εύθυμα και σοβαρά..!!

Οι  Σουβλακοφονιάδες...!

Τι λέτε ρε παιδιά εκεί φθάσαμε.?
Το σουβλάκι...ζεστό και τυλιγμένο να το φάς  έτοιμο δεν <<μισέυεται>>...δεν κόβεται με το μαχαίρι....πως να το κάνουμε..?
Άσε που με αυτό τον ήλιο..τον αλητάκο σαν ανηφορίζεις με τα..πάνινα τα λιθόστρωτα στενάκια της  Πλάκας.. σούρχεται να  φας και δεύτερο....
Και μου γνέφει ο...ο Θεός, Διόνυσος..ο ερωτίάρης..ο Μπεκρής,σκαρφαλωμένος σε μιά κληματαριά, με την κοιλιά ..τούρλα...!!
-Περιόρισε...τα σουβλάκια...!
-Γιατί.... Ημίθεε?
-Τα ημερομήνια..!!
-Τι λένε τα ημερομήνια...θα μου ανέβει η Χοληστερίνη?
-Όχι ρε μάγκα Πειραιώτη ..στο επόμενο τετράγωνο σε περιμένουν οι <<Τσαντάκηδες>..!!
-Αμάν ..θα μου την πέσουν Αλλοδαποί..?
-όχι αγόρι μου...κάνει έλεγχο  στούς περαστικούς, Ο Όλυ Ρέν
και η ...Τρόικα...και άμα δει κανένα λέμαργο σαν έλόγου σου να κατασπαράζει το σουβλάκι καταμεσίς του δρόμου,....στέλνει <<εικόνα>> στο κέντρο παρακολούθησης
του ΔΝΤ και αρχίζουν οι πιέσεις....
-Κύριε Λοβέρδο...περιόρισέ τους...!!δεν κόβουν τις παλιές συνήθειες...οι σουβλακοφονιάδες Έλληνες
-Μα έχω στοιχεία... αυτοσυγκράτησης ...λέει ο Υπουργός...!!
-Κι εμείς έχουμε στοιχεία, με παραδείγματα...για τράβα στα σουβλατζίδικα στο Μοναστηράκι...!!!
-Ε...τι?
-Στους πέντε  μπροστόβαρους  περαστικούς Ελλήνες οι τέσσερις αγοράζουν..διπλοτυλιχτά και με διπλή πίττα
Αντίθετα ένας στους οκτώ ντελικάτους τουρίστες, με εξάρτηση  σακιδίου πλάτης, αγοράζουν  μόνο δύο..και τα μοιράζονται πάρα κατω..ανά τετράδα. 
-Σώπα Αρχιδανικέ μου μη μας ακούσει ο Αυτιάς...κι αλίμονό  μας...!!..θα μας κάνει βούκινο στο ALTER
-Δηλαδή..?
-Το σουβλάκι τυλιχτό....έστω και με διπλή πίτα...δεν μοιράζεται...κιοτεύει...!! Τι το περνάς ..για συντάξιμη
προϋπηρεσία που κόβεται αναδρομικά...?
-Λοβέρδο ,,κάτι μας κρύβεις..!!
-Να χαρώ τα ματάκια μου..κι εσύ την " καντικ...κάμερα" Πρόεδρε......"..............................................................................................................................................................................................................................." 
-Εσύ ,Διόνυσε ,που  τα μαθαίνεις.... τούτα...?
Πόσους  σκανδαλίζεις καθημερινά, κουτσομπόλη..Σάτυρε της Ιεράς οδου΄.. και των στενών της Πλάκας?
-Εγώ ..τη...βρίσκω.....με τους πολιτικούς...μεταμφιέζομαι ανάμεσα τους και τους μπερδεύω..την άλλη φορά ήμουν μεταμφιεσμένος Μητσοτάκης, και με είχαν προσκαλέσει στο Μεγκα....μόνο οι συνταξιούχοι κατάλαβαν ότι ήμουν σουρωμένος,όταν μιλούσα για οικονομικές και  διαχειριστικές παροτρύνσεις διάσωσης της χώρας.
-Με συγκλονίζεις Ημίθεε..!!Τώρα τι κάνω?.......
-Προχώρα ατάραχος ρε μάγκα...θα τους την πέσω....
-Πώς..?
-Θα  ντυθώ Καρατζαφέρης, θα πάρω μαζί μου τον Αδωνη, θα πάμε έξω από το διαμέρισμα της Διονυσίου Αεροπαγίτου που νοικιάσανε το ΔΝΤ  θα τους δείξω   με  το δάκτυλο την ...την Ακρόπολη...και θα θυμίσω...πως περιμένω....τα κλεμμένα τους..μάρμαρα, το χρυσάφι που πήρανε στο 2 παγκόσμιο πόλεμο,και τις πολεμικές αποζημιώσεις ..που δεν ήλθαν ποτέ!
.Εδώ είναι Ελλάδα...και μας χρωστούν ακόμη...πολλές συ γνώμες...!!!!
 -και γιατί....Καρατζαφέρης...?
- Είπαμε...πλάκα κάνουμε....είναι ο μόνος ικανός πολιτικός που βγαίνοντας ακόμη και ,με σαπουνάδες από το μπάνιο, μπορεί να γδάρει ζωντανό...ένα Λιοντάρι....!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....