Αναποφάσιστος......εγώ και ο Γιωργής....

             Εύθυμα και σοβαρά

           του     Μπάρμπα Γιάννη...........
                                                                                      του Ψαρά




Του καιρού....μας τα........... μαυρίσματα...!
Τώρα τελευταία...πίνω πικρό τον προβληματισμό..με τους φίλους μου....
Με σταματάνε στο δρόμο....μου προτείνουν να πάμε για καφέ ...και με ρωτάνε...!!!
-Τι θα ψηφίσεις...?
-Αναποφάσιστος....απαντώ...
-Μαζί σου...!...μου λέει  o Γιωργής...και μου πιάνει το χέρι...
Εγώ έχω τους λόγους μου....του λέω...εσύ....γιατί αναποφάσιστος...?
-Έχω κι εγώ τους δικούς μου...αποκρίνεται με βλοσυρό ύφος....
Πολλά τα κόμματα...και τα χρώματα....σαν πλουμιστοί.. μαρκαδόροι.....σε παιδικά χέρια....που δεν ξέρουν  πως να ζωγραφίσουν ..οράματα.!!!
-Έχεις δίκιο...ξεκινούν ζωγραφίζοντας τον 'Ηλιο...να χαμογελάει ...μα κάπου  ξεφεύγουν μουντζούρες,και ζητούν να αλλάξουν σελίδα.
-Ξέρεις πόσα έχω χάσει στο Χρηματιστήριο?...Με φάγανε τα Παπαγαλάκια....Αμ..τη σύνταξη...?...την μισέψανε....!!!
-Δαγκωμένος και εσύ..ρε Γιωργή...?
-Το μισό μου σώμα ...είναι  με τεχνικά μέλη....!!! ...στο μυαλό μου...χαλασμένα γρανάζια..που στροφάρουν κατά βούληση...νοιώθω...μόνο την μπαταρία ...μου να αναβοσβήνει σαν αλάρμ..με την ένδειξη.....".προσοχή  ανθρωποειδές ...πειραματόζωο.....σε κατάσταση....αναποφάσιστος...."
--Και τι περιμένεις...?...κλιμάκιο...διαπλανητικό...με ούφο...να σε ...συναρμολογήσουν ...?
-Το...κατάλληλο σχήμα...!!!
-Ας το αυτό....κι άλλοι το περίμεναν....και τους...βγήκε σβάστικα...!
-Εννοώ...τους διαλόγους...από ένα "Ντι μπέϊτ"..περιμένω...δυναμικά επιχειρήματα......μέσα από αντιπαλότητα....!!
-Εννοείς...καυγάδες...???...πρόσεχε ...γιατί τελευταία..σε..ένα τηλεοπτικό στούντιο... κάπου ..έξω...το κάνανε καλοκαιρινό!..
Μπήκανε μοιράζοντας.. λουλούδια...και χαμόγελα στις παρουσιάστριες...και φύγανε...με καντρόνια ..σπασμένα...και καρούμπαλα...στο κεφάλι..από την πίσω πόρτα...!!!
-Εσύ τι λόγους έχεις...?
Ήρθε και εμένα η σειρά μου να πιάσω το χέρι του Γιωργή.......
-Πάμε του λέω στο Καφενείο....να βρούμε και τους άλλους...αναποφάσιστους....νομίζω  πως είμαστε πολλοί...και ήλθε η ώρα...για να τους πούμε..ανεπιφύλακτα... έξω από τα δόντια.....μπας και αλλάξουμε...την  σελίδα...σε αυτή τη χώρα..
Να καταλάβουν...πως εμείς..οι..συνεπείς του βίου....Αχθοφόροι...και για αυτούς....εξοφλημένοι Ψυχάκηδες....
"Ζωγραφίζουμε....."...χωρίς τους πλουμιστούς...μαρκαδόρους...παρά μόνο...με κάρβουνο...μαύρο...σαν την επίκτητη ταλαιπωρημένη ζωή μας.
 Δηλαδή.......σταυρό με μπόλικο.....Φούμο....όπως ...παλιά....!!!




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....