Τα ουζάκια δικά μας.....


                                          Εύθυμα  και σοβαρά

                                                                       του    Μπάρμπα Γιάννη....του Ψαρά



Με πλησίασαν από το Σύλλογο...!!!...Μου την "πέσανε"..που σας έλεγα........
-Μπάρμπα Γιάννη μου λένε....σε χρειαζόμαστε....!!!
-Εμένα..? ....τους λέω..!!
-Ναι ...να συμμετάσχεις...ως εξελεγκτική επιτροπή....στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο..!!
-Ούζο ...έχει..?
- Μόνο ούζο...?...βάλαμε και μεζέ....εσύ να λείπεις ...?...Αποκλείεται...μη μας το αρνηθείς...!!!!
-Βρε παιδί μου ..εσείς παίζετε...μαγκουριές....κι εγώ ψάχνω ...για μία ..με τα αθροιτικά μου ...μη μου τη δώσετε στο κεφάλι...!!!
Βάλανε τα γέλια...καλόκαρδα...
-Όχι βρε Μπάρμπα....αυτά τα λέει η αντιπολίτευση...για να υπάρχει ενδιαφέρον...Έχουμε δημιουργική διάθεση...και το βλέπεις..!
-Σας βγάζω το καπέλο....άντε βρε με ρίξατε...
Στήσανε την κάλπη...πήρανε...τα τερτίπια...χαρτιά φακέλους..διαπιστευτήρια...και μου τα απλώσανε σαν τραχανά ..στον πάγκο...
Πρώτη ...στη σειρά η αφεντομουτσουνάρα μου...!
Εβαλα τα γυαλιά..και κατέβασα..το ύφος...σοβαρός...διαβάζοντας ..εν αρχεί το καταστατικό...του Συλλόγου μας..με την δέουσα προσοχή.
Σε λίγο ...άρχισε η προσελευση των Ψηφοφόρων ...
Μπαίνει μέσα μία νεαρά γειτόνισα..με τα "γιορτινά "της...!!!
-Καλημέρα σας..είμαι η πρώτη ψηφοφόρος.!!!...τι κάνετε..?..Ωωω τι έκπληξη...τι κάνετε κύριε Γιάννη..?
-Καλημέρα σας !!..καλά Πουλάκι μου...της απαντώ...ευτυχής ...για το διακριτό της ύφος...πάντα..μου αρέσουν οι Ευχάριστοι Άνθρωποι..με το χαμόγελο...
....Ψήφησε και έκατσε για λίγο...στο χώρο όπως και μερικοί άλλοι..να παρακολουθεί τη  διαδικασία...σε λίγο ..μπήκαν ..με τη σειρά περισσότεροι...γέμισε η αίθουσα...φίλους γνωστούς..και μη...
Η..ψηφοφορία...διεξάγεται κανονικά...και να το παρατράγουδο...!!!
-Ερχεται η σειρά του φίλου μου του Ευτύχη...συνομήλικος..περίπου ..( μου ρίχνει ..κάτι χρόνάκια..)
-Καλημέρα...σε όλους...!!...Γειά σου...Μπάρμπα...!!!..πως πάνε τα αθροιτικά σου...?..μου λέει με δεικτικό ύφος...
-Μπαρμπαριά και Τούνεζι ...του απαντώ...παραδίδοντας το ψηφοδέλτιο...ταραγμένος κοιτάζοντας λοξά την Γειτόνισα..με τα πλουμιστά της...
-Εγώ ..Μπάρμπας..?...για πιά αθροιτικά μιλάς...βρε ξεμωραμένε...?..(πάντα με ζήλευε...αυτός ο άνθρωπος...για την ομορφάδα μου..και τις κατακτήσεις..'οταν είμαστε νέοι..)
-Αντε να φας τη Σούπα σου....!!!...
Βάλανε τα γελια...οι γύρω για τις φιλοφρονήσεις μας....μας αγαπούσαν και τους δύο...γιατί ..είχαμε ...λέει ..Χιούμορ..!..
Εγώ το λέω...γεροντικό ξεφτυλίκι...!!!...ακους εκεί...!!!...Μπροστα...στα..."Μωρά"...!!!
-...Που έιναι τα ..ούζα.να συνέλθω..?
-Δεν έχει τώρα ..ούζα....!!!..μετά τις Αρχαιρεσίες...λέει κάποιος ψύχραιμος....
Συνεμορφώθην....με τας απαιτήσεις...ίσως...το παράκανα...και πάτησα κόκκινες γραμμές..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Τελείσε η ψηφοφορία....πήρα το χάρακα...και άρχισα να βάζω...χ....στα νταμάκια.....!!!
Απαίσιο...αυτό το γράμμα....όλο..με μπέρδευε....και το έβαζα σε λάθος...νταμάκι...!!!...μου θύμιζε το όνομα ...του άσπονδου...φίλου μου ...του Ευτύχη.....που σας έλεγα...και το εύρισκα ...μπροστά μου......σαν ...μπανανόφλουδα....................................................................................................................................................................
Τέλος ..καλό..όλα ..καλά...!..οι αρχαιρεσίες ήταν παρελθόν....Βγήκε Πρόεδρος...να τον χαιρόμαστε....
Αισιοδοξία και χαμόγελα..ακολούθησαν....σφίξανε τα χέρια....με λίγη καλή διαθεση..όλα θα πάνε  προς το καλύτερο.....αυτό τουλάχιστον φάνηκε....ευχάριστα...
Γύρισα το κεφάλι και εψαξα κάποιον από την αντιπολίτευση...πέφτω πάνω στον Ευτύχη
-Ελα ...πάμε για ούζα μου λέει....
-Δεν πίνω του λέω..κοφτά...κάνω αποτοξίνωση...
-Ελα πάμε ...σου έχουμε ..έκπληξη....θα δεις...!!!
-Τι παγίδα μου ετοιμάζεις...βρε Χαμένε..?...(βέπετε...?..πάλι...το Χ...μπροστά μου...)
Σου...έχουν ...οι φίλοι ετοιμάσει.......το στέκι του Ψαρά....έλα ..Παραπονιάρη...!!!
-Που ρε Βλάμη..?
-Στην παραλία...σε  κατάλληλο...διαμορφωμένο...Χώρο...τραπεζάκια...Θέα....ουζάκι...και κους...κούς....για μας τους ψαράδες....έλα που σου λέω...!!!
-Και....πολλά...ψέματα...του αποκρίνομαι με ...νόημα....!!!..
-Και προπαντος...με ψέματα....για μας ..τους...ψαράδες....ρε φίλε....άντε ...πάμε....χα χα χα  !!!
Το χάρηκα έκπληκτος...το νέο μας στέκι...... τον αγκαλιάζω....(διαγράφοντας..μέσα μου....τους διαλόγους...και τους διαξιφισμούς...στα προγενέστερα.....πολιτικά.. και πολιτιστικά συμβάντα.....)
...<<Τα ούζα δικάμας...στο μεζέ ...ότι προερέίσθε..>>.!!!
...Έγραφε μία ταμπέλα.....
Σας περιμένουμε ...να έλθετε και σεις...στην παρέα....(όταν απουσιαζω ...για τα λοιπά...ψέματα...δεν ευθύνομαι)....
Συμφωνείτε....????

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....