μας...την πέφτουν...άγρια....

                                                           
                         Εύθυμα και σοβαρά 

                                                      του Μπάρμπα Γιάννη


Πολύ μας...την πέφτουν....τελευταία....εκβιαστικά..
Μας την πέφτουν...οι δανειστές...και ζητάνε...αναλογιστικές μελέτες διαχείρισης...τάχα...
-Πήρατε τα λεφτά μας.....φωνάζουν.... δώστε μας τα φιλέτα.....
-Σουβλατζίδικο η Ελλάδα....και ο  " Ψήστης"...κόβει το "Ντονέρ|"
Λιχουδιάζουν..κι έχουν στρωθεί στο μεγάλο τραπέζι...για το φαγοπότι... στην αράδα  οι Άραβες..
Ο Σεΐχης  και η  κουστωδία του... καθώς με τα πετροδολάρια... κοιτάνε...επαξίως... να τα ξεφορτωθούν...πριν..υποστούν τα δεινά ...μιας νέας σοκαριστικής  επαπειλούμενης  παγκόσμιας κρίσης...
-Θέλω το ναυάγιο στη Λευκάδα...και την γύρο Περιοχή....!!!
-Μουστάρδα να βάλω..?
-Όχι...θα φάω..κι άλλα...!!!
Παίρνει το Κότερο πλωτό  παλάτι   ο Σεΐχης,....ανοίγεται και κατεβαίνει στα Επτάνησα..θαυμάζοντας  τις ομορφιές της δυτικής Ελλάδας !!
Φθάνει μέχρι κάτω...στον Αστακό...μαγεμένος ...και γεμάτος  αναμνήσεις....από τα παλιά  με  τα  " πισωγυρίσματα"....
Θυμάται εκείνο το Γαϊδουροπάζαρο...και το αλισβερίσι με τους Γυφτοντίλερς...πριν κάτι χρόνια στο  πωλητήριο για το λιμάνι... του..!!!
-Πάρτο ...θα σου βγει σε καλό ...
-Δεν το θέλω...είναι ημιτελές...με ρίξατε...!!!
-Πάρτο είναι τώρα η αρχή...!!!
-Όχι...προτιμώ....να τα επενδύσω  μετοχές στον Παναθηναϊκό...!!!
-Εσύ θα χάσεις.....η Παράγκα ....στάζει....θα πλευριτώσεις.
Το σκέφτηκε....ψύχραιμα...μάζεψε τα ρολόγια και τα λοιπά...έξτρα δωράκια ...στη βαλίτσα ο "Κακαρέλος "κι έγινε καπνός...!!!
Τώρα τα πράματα έχουν αλλάξει....!!!...Δούλεψε καλά ο ημεδαπός τύπος....
Έχει μαζί του στο ...πλωτό του  ανάκτορο ......και τον Συμβολαιογράφο.....
Τερτίπια....βούλες και σφραγίδες...υπό το κράτος ...Αγγλικού δικαίου....
Ας είναι καλά κάτι ...Σαϊνια...δικά μας παιδιά....που έκαναν ότι μπορούσαν να τον διευκολύνουν...!!!
-Κάλεσε...βρε...Λόρενς.... τους Αντισυμβαλλόμενους...να ανοίξουμε...Σαμπάνιες....κάνω την αρχή...που  κάποτε...άφησα στη μέση....τη δουλειά...να δώσουμε τα χέρια...
-Αν τε ....μπρε...είμαι και Γουρλής....!!!!
Γύρισε το ντονέρ...μία στροφή...ο Ψήστης....κούνησε δυο τρεις φορές...τις επικρεμάμενες κουδούνες..και αναφώνησε...με νόημα στους...έκπληκτους... Αραβόφωνους πελάτες....
-Στο τρία τραπέζι...τα πιάτα,... με μπόλικο κρεμμύδι και ....Κουρκουμά...!!!!
Σέρβις που λένε για όλα τα γούστα....του πελάτη....αφού για κουρκουμά...σε Ελληνικό έδεσμα  τρελαίνονται οι Σεΐχηδες....
Μου την έπεσε...και η Γυναίκα μου ...που άκουγε ..ειδήσεις...-
-Θέλω ...Κουρκουμά....!!!
-Που να το βρω ρε Γυναίκα...?
-Ξέρεις εσύ...!!!...το γράφεις στο χρονογράφημα...!!!
-Έχω...Τυροκαφτερη...!!!...Θέλεις...?....τρώγεται καλύτερα..και πάει... με τα κόκκινα ...δάνεια...!
-Όχι θέλω τώρα...κουρκουμά...!!!
Μου ήλθε η αγανάκτηση  στο αμήν....να ζώσω το κορμί μου Αλυσίδες..και .να βγω έξω στο δρόμο...διαμαρτυρόμενος....
Όχι τίποτα άλλο ...μα κι εγώ με τη σειρά μου   να σας την "πέσω"..
.και  να σας παρακαλέσω...να μου δώσετε με την σειρά σας ....ξύλο..μαύρο. αλύπητο......και κουρκουμά...για .να μου φύγει .της ζοχάδας...η τρέλα.!!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....