Ρήτρα....Θανάτου...

                                         


                         Εύθυμα ...και  Σοβαρά

                          του Μπάρμπα Γιάννη του  Ψαρά.

Ήπια τα κρασάκια μου στη χοροεσπερίδα του Συλλόγου μας,και ομολογώ πως πέρασα περίφημα...
Αμόλησα ευδιάθετος..το δεξι μου χέρι σε χαιρετούρες και σφικτούς εναγκαλισμούς με τα φιλαράκια μου ...τους ψαράδες , και τους οικιστές !
Μας χώρισε ένας χειμώνας ...και μας φάνηκε πως τράβηξε ολόκληρος χρόνος...!!!
Πλησίασα ανάμεσα στα στολισμένα τραπέζια , στους συνδαιτυμόνες,  και ασπάστηκα  την συμπαθέστατη..Γριούλα Κυρία ..Μαρία...
-Τι μου ...κάνεις..!!!
-Ωω...τον αγαπητό μου φίλο Μπάρμπα Γιάννη...!!!...εσύ γράφεις ...εγώ σε διαβάζω...!!!
- Που..?
-Στο Φέις Μπουκ..!!..Έμαθα να μπαίνω στο Γκουγκλ...!...κοίτα έχω και Τάμπλετ
Στο ένα χέρι κρατούσε την μαγκούρα ..και στο άλλο το ..ψηφιακό εργαλείο...με φωτογραφίες από την εκδρομή του Συλλόγου... στο μοναστήρι το φθινόπωρο...κ.α
...Όλα αλλάζουν και τρέχουν με γοργούς ρυθμούς...στην μικρή οικιστική κοινωνία μας.
Καλοδεχούμενες οι ευχές στην κοπή της πίτας  για τη νέα χρονιά....από την κ Δήμαρχο του Νησιού μας...μα και τον  τρόπο κατανόησης..για  τις οικονομικές δυσκολίες..της νέας..διαχείρισης μέχρι να βγούμε από   το μνημόνιο...που δεν  λέει να ξεκολλήσει,  από το μυαλό ..όλων μας.!
Ρίζωσε..χρονίζει...όπως η ανεργία...κι απομυζεί την ουσία  μιας  αισιόδοξης  σκέψης, για ένα καλύτερο αύριο.
Κι ας το τραβάει από τα μαλλιά ο Βαρουφάκης.να μας το ξεφορτώσει...
Μάλιστα κάποιοι μουσικοί από την πίστα... τον θυμήθηκαν  στη συνέχεια, ...και άρχισαν το αποκριάτικο... ρεφρέν με τις κιθάρες...για το Γιούρογκρουπ...
Νάτο και το υπονοούμενο...με φόντο τον ..Βαρουφο-Γιάνη..τον κανατά ...και την Ευρώπη...και τις αποκρατικοποιήσεις...!
-<<Πρόσεξε...μην σε γελάσει....και σου..παάρει.... το γαίδούρι ,καιαιαι.....αφήσει την ουρά....που θυμίζει.....Σαμαράαα..!!!.>>
Εκεί να δεις που... μερακλώθηκε η Κυρα Μαρία...πέταξε την μαγκούρα....άρχισε να χορευει και δεν έλεγε να κάτσει...κάτω...!
Τι ...της έγνεψε ο σύζυγος...να επιστρέψει στο τραπέζι...μην έχουμε "ατύχημα"...αυτή τίποτα...! Τον αγνοούσε..και συνέχιζε....στα επόμενα... με Ζεϊμπέκικο.
Μου θύμισε τον  Μοσχοβησί....που ανησυχούσε...για την Ελλάδα...κι έριχνε ραβασάκια της τελευταίας στιγμής...λίγο πριν τα σπάσουμε...στο Γιούγκρουπ!.....................................................................................................................................το γλέντι συνεχίστηκε...μέχρι αργά.
Πήρα...ξανά το δρόμο για την καλύβα μου...με το χαμόγελο και την ικανοποίηση...πλήρους εφραινομένης καρδίας...ψιλομουρμουρίζοντας στο δρόμο.. και σιγοτραγουδώντας...!
-Εγώ θα κόψω το κρασί...αλλά βοήθα με ...κι   Εσυυυύ...!!!
Ανοίγοντας την πόρτα...ακούω...τσίου...!!!-καθόλου παράδοξο-.! 
Με περίμενε η Σταρήθρα...!..έτρωγε τα τελευταία σκουληκάκια που της είχα φυλαγμένα στην ταΐστρα...μέσα στο κλουβί...με ανοικτή την πόρτα...
-Που τα έπινες πάλι....Άσωτε..?..μου ..λέει.!
-Σε παρακαλώ...με προσβάλλεις...όπου θέλω...!
..Σε χρυσό κλουβί σε έχω...ελεύθερη...με τα καλλυντικά σου..και ταϊσμένη, με τα καλύτερα μεζεδάκια...ούτε να ξελακώνεις ..ούτε να κινδυνεύεις από φυτοφάρμακα..!...Εσύ που γύριζες...???
-Στην Γερμανική Πρεσβεία....!πάνω στην κεραία...αποκωδικοποιούσα ...σήματα...θα φρίξεις άμα σου πω τα νέα...!!!
-Καταπληκτικό...για λέγε...φτερωτέ μου κατάσκοπε...!!
-Θέλω ...πρώτα φιλάκι !
-Βρε τι τραβάω...με αυτό το ερωτευμένο πουλί...το θέλει και στο στόμα...!..άσε που  με...ζηλεύει...και..ξαφνικά.. μου πατάει δυνατές τσιμπιές...στο μάγουλο και το αυτί...!!!
-Τα...σπάσαμε...!!!
-Το ξέρω....για την Κυρα Μαρία ..λές..???
-Βρε ποια Κυρα..Μαρία...?...Εγώ σου μιλάω για την Ελλάδα..!
-Ελαα...δείρανε το Βαρουφάκη...?
...Όχι ακριβώς...!!!..Πήγανε από πίσω...στην συνεδρίαση...να τον πνίξουν ..με γραβάτα...ευτυχώς που φώναξε.....<Ουάου>>!
Πετάχτηκε ο Ιταλός Ρέντζι και φώναξε...οργισμένος.
-Ρε...Παιδιά....όχι και με γραβάτα...φερθείτε έξυπνα...είναι δώρο...δικό μου...'ελεος...έλεος...!!!!
...Και μας λυπηθήκανε..!!...πρώτος ..ο Σόϊμπλε...!!!
-Μα τόσα νεύρα..?...Ούτε ..στην Κατοχή....Ποιος ..το έκανε..?..
-Οι Γερμανοί....Αλλά βάλανε κάποιο με γυαλιά ...που το όνομα του...τελειώνει...σε...<<..μπλούμ...>>.δύσκολο ..στα ..δικά μου τσίου... αφού στραμπουλάω τη γλώσσα μου!....να σου πω και το άλλο.......................................................................................................................................................................
-Μυρίζει...βεντέτα...παρά...Ευρωσμπαράσταση....τι γίνεται στην πρεσβεία.....?
-Σήματα...πολλά σήματα...στον εκτυπωτή...!...κορδέλες...τα  άλφα τέσσερα....βγαίνουν ..με το μέτρο...σαν ροδοψημένες ..Πίτσες...πλημμύρισαν την πρεσβεία....μέχρι έξω στην αυλή...!!
-<<Ρίξτε...τον  Βαρουφάκη....>>έγραφε...ένα που πρόλαβα και είδα..!
-Τι..λες βρε διαβολικό πουλί...συμβαίνουν τέτοια...διπλωματικά..επεισόδια?
-Μα τον ....άθεο...Τσίπρα...!!! μας δώσανε και παράταση να το σκεφτούμε καλύτερα....
-Κερδίζουν χρόνο μέχρι να μείνουμε ...Ταπί....!...άτιμες ..ράτσες..συμβούλων οι Γερμανοί!
-Εσύ πάντως , αγάπη μου ...μου λέει η Σταρήθρα, άμα μείνεις ..ρέστος...εγώ σου έφυγα...!!!
Το τελευταίο έκανα πως δεν άκουσα....έκοβα πως το μάτι της με κοιτούσε..λοξά....από τη ζήλια της να δει αντιδράσεις....!!!
Μέρα σημαδιακή...και βδομάδα δύσκολη ...που κόψαμε την πίτα...για το καλό του χρόνου...!!!
Μετά θα ρίξω, φυτοφάρμακο ...-ρήτρα..θανάτου...-στην τροφή του να απαλλαγώ μια και καλή από αυτό το καταραμένο πουλί που ξέρει τρόπους να με πληγώνει όταν περνάω... τα δύσκολα...!!!

















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....