Της Σταρήθρας....το......

                                εύθυμα και σοβαρά

                                 του Μπαρμπα Γιάννη



Βρέχει στην γειτονιά ...βρέχει και στην παράγκα μου ...στη Σαλαμίνα ...
Κουρασμένος γύρισα από το ταξιδάκι μου στο χωριό ...αφού το οδοιπορικό μου σφράγισε  με συναντήσεις φίλων  και  ανταλλαγή απόψεων ...μα και κεράσματα.....και συνεκτιμήσεις....για την ψήφο και  τα παραλειπόμενα των εκλογών....!...
Γύρισα πίσω με μία υπόσχεση ...το Πάσχα να ξαναβρεθούμε...γιατί ...εν μέσω ευχών ..κλείναμε με άνω τελεία...τη φράση και  τον ψηφοθηρικό  λόγο...στη μέση....!
Δεν φτάνουν....για τούτες τις στιγμές ούτε με τέσσερα ξενύχτια... για κουτσομπολιό και μας διακόπτουν τα ....σφηνάκια με τα τσίπουρα...
Βγήκαν και τα εκλογικά αποτελέσματα...πήραμε ...στην τηλεόραση..και την χαρά των πρωτάρηδων...!
.Συχαρίκια...και στην στην πλατεία...των κοντοχωριανών , χειραψίες..κι ανάμεσα  στις γεροντικές τραγιάσκες....τις χιλιοφορεμένες...εκείνη του Παμή..που γυρόφερνε...με τη γκλίτσα περιχαρής...να στυλώνει τα μάτια...μαζί με τους υπόλοιπους στην τηλεόραση.... "χάϊ φινίσιον"
Οι Κυβερνήσεις πέφτουνε...κι  ετούτοι εδώ..οι νέοι .κι ενθουσιώδεις...χαίρονται.... δίνουν οριζόντιο το χέρι ..στο πέτο....!!!!....ας είναι..καλορίζικοι...
Καταργούν τα ...κάγκελα ... στυλώνουν τα ποδάρια τους.και...ξεκαθαρίζουν...πως θα πορευτούν...στο εξής...
!...Διακοπή...και ..έκτακτο...!!!
-Κυρίες και  Κύριοι ...συνδεόμαστε...με το Προεδρικό...!!
...................................................................................................................................................................................................
.. άρχισα να πληκτρολογώ...καθώς οι τελευταίες στάλες..κτυπούν το τζάμι του παράθυρου...σε μία περίεργη απογευματινή  ανεμοδούρα...
Με διακόπτει όμως ένα περίεργο κτύπημα στο παράθυρο...τικ...τικ...τικ.....
-Ελα ...ποιος είναι...?....ομιλώ ασυναίσθητα...
-Τικ ..τικ......!!!....-αυτό σημαίνει ...<<εγώ..είμαι..!!!>>...μη με ρωτάτε ..τι και πως...!...και μάλιστα μου φάνηκε γυναικεία φωνή....
Σάστισα κι επέμεινα να κοιτάζω προς το παράθυρο,...να φτεροκοπά ..ένα πουλί καφέ χρώματος...καθώς πάσχιζε...να τρουπώσει...απο το παράθυρο...μέσα ..να αποφύγει την βροχή...!!
-Μα ΄΄ακουσα ...φωνή...γυναικεία ύψιστε Θεέ...ορκίζομαι...!!!
-Τικ...τικ...πάλι...την μυτούλα στο τζάμι...!!!..<<εγώ είμαι κύριε <Γιάννη...ανοίξτε μου...βρέχομαι...!!!>>...
Πλησιάζω...ανοίγω το μάνταλο...και ..την καλώς ορίζω...!!...και σαν καλή φιλενάδα...φρουουπ...μέσα..!!!
-Ποια είσαι   εσύ πουλάκι μου..?
-Δεν με γνωρίσατε...???...η Σταρήθρα...!!!
-Η...Ποια..???
-Ελάτε ...τώρα...!!..μου...κλέβει δυο ναζιάρικες ματιές .... προσγειώνεται κάτω...τινάζει...τα βρεμένα πουπουλάκια της..στο πάτωμα...κι ανεβαίνει στο τραπέζι...να γνωριστούμε καλύτερα....!
-Α...!!...μάλιστα...είσαι η Σταρήθρα...!!!....Τι.....?????....
Βρε τι παθαίνω στα γεράματα...για να είμαι ..Φυσικάρης"...με τραβούν τα πλασματάκια της...ρομαντικής μυθοπλασίας...!
Την άλλη φορά είδα και έπαθα για να ξεμπλέξω στη Σαλαμίνα  με το χταπόδι και την Πίνα...κάθε τρεις μέρες χτύπαγε ..."μήνυμα" στο  κινητό....!
-<<Σε...περιμένουμε...στο θαλάμι..του Κάβου....φέρε τα ούζα....κι έχουμε ..τα ορεκτικά...>>!!
Γύριζα μεθυσμένος...από το τσιμπούσι αφού ...στο τέλος με κατάφερναν..και το έπινα..όλο. μόνος μου...
Απορώ πως στην επιστροφή...με τη βάρκα...έβρισκα το λιμάνι...................................................................................................................
Έκανε κάνα  δύο πηδηματάκια για να την προσέξω καλύτερα..πλησίασε και προσπάθησε να μου εξηγήσει...
-Θυμάσαι που κατέβηκες στην πλαγιά του βουνού...στο χωράφι... που έβοσκαν τα προβατάκια΄΄?
-Προχθές..στο χωριό..?
-Ναι..!..Σε είδα με τη στολή του μοτοσικλετιστή...να μιλάς με τον Γερο Τσοπάνη...και θαμπώθηκα..!..Σε  παρακολουθούσα...από το διπλανό που είχε φρεσκοοργωθεί...και ξεσκαρτάρισα..σκουλικαντέρες....!
-Αηδιαστικό...!!! και τώρα τι θες ..? ..να σου δώσω για έπαινο ένα  φιλάκι..?
-Κύριε Γιάννη...μη μου τα λέτε αυτά....με κάνετε και ντρέπομαι...!
Νάτες και οι ντροπές με τη Σταρήθρα....!..Σεμνό το κορίτσι...
Μου το απόκλεισε...με τον τρόπο της ...πως δεν συνομιλώ με καμιά  σκανταλιάρα...Σουσουράδα....΄ετσι τουλάχιστον νόμιζα στην αρχή..!
Είχε λόγο που έφθασε μέχρι εδώ από ενδιαφέρον και όχι μόνο...!
Κι αν την προσέξω καλύτερα θα διαπιστώσω πως είναι λίγο ερωτευμένη...
-Πως τα κατάφερες και με βρήκες ..Πουλάκι μου..εδώ στην παράγκα..?
-Σας πήρα από πίσω..!..εσείς μπροστά με την μοτοσυκλέτα...κι εγώ από ψηλά πετώντας
-Τί...λες κοπέλα μου...(συγνώμη-..πουλάκι μου ..ήθελα να πώ-..)..κι αν με έχανες στο δρόμο...και δεν ήξερες που να πάς....???
-Χανόμαστε εμείς τα..πουλιά..??...διαθέτουμε ζωντανό...τζι-πι-ες..!!!...κωδικοποιημένο ΄..γουάϊ φάϊ...ενσύρματο...!
-Μη μου πεις....!!!!...ενσύρματο...???
-Αμέεε...τι νομίζεις...πως καθόμαστε...πάνω στα καλώδια...και κάνουμε...???
-Γιά λέγε ...!!!..τι κάνετε..??
-Υποκλέπτουμε...!!!..τι νόμιζες ...?..ότι...μόνο... κουτσουλάμε..???.
Ξέρεις τι μυστικά ...γνωρίζουμε εμείς τα πτηνά..?...ρώτα ..και κανένα πουλάκι ..σαν ελλόγου..μου!!!...να σου πω για τον Τσίπρα...τον Βαρουφάκη....την Κωνσταντοπούλου.....τον ..Άδωνη....κ.α
-Τι λες μωρή...?.
-Ρώτάμε...ότι θες ..και σκάσε μου ένα φιλάκι ...στο στόμα...!!!...απόψε θα κελαϊδήσω..για χάρη σου...θα μάθεις πολλά...βγάλε ποτό...και κάνα ξηρό καρπό΄....εκτός από κανναβούρι ..γιατί "φτιάχνομαι...απότομα...
..έλα...φανού ...Ιππότης..!!!
-Αα..που να μη σώσεις...άτιμο πουλί...αα που θα κάνω απόψε ..έρωτα...με τη Σταρήθρα....και πρέπει να ανακαλύψω ...νέους τρόπους.....!!!.
.Άσε μη με κατηγορήσουν  και για...υφέρποντα.."πολιτικό..σεξισμό"....και που ξέρεις εσύ μωρή...τον Γαρουφάκη....μαζί...φοιτήσατε....στη Μασαχουσέτη...???
-Εγώ δεν είμαι...Σαμαράς....ούτε Γιωργάκης...!!!
-Πρόσεχε...τα λόγια σου...!!!
-Κι εσύ ...τα ..έργα σου...είμαι.."παρθένα"...!!!
-Α..τι πρόστυχη...!!!...Αυτή ..με "ρίχνει"..!!!....έγινα ...Τσιμπογιαννάκι..φτου σου κι εσένα....ρεζίλι με κάνεις..!!!!
....................................................................................................................................................
Στραβολαίμιασα να την ακούω...όλο το βράδυ...το τι γνώριζε για τον Πολιτικό κόσμο...της χώρας δεν λέγεται....!!!...άμα σας πω θα φρίξετε...!!!...μα τι λέω..?...κινδυνεύω...να σας τα πω...το πιστεύετε..?
-Και που τα γνωρίζεις ...εσύ μωρή...όλα αυτά...κάτου στο χωριό...αφού ξελάκωνες σκουλικαντέρες..?
-Κύριε Γιάννη μου....!!!...δεν με ρωτάς καλύτερα...πως με άδεια έδρανα στη Βουλή...πέρασαν τόσοι φωτογραφικοί Νόμοι..?
-Κοίτα...τι σκέφτηκε...!!!...πώς βρε φτερωτέ Διάβολε...?..καίγομαι να μάθω...!
Το κόλπο στηνόταν ...στον Εθνικό κήπο...την ώρα ...του.."διαρκούς" διαλύματος...που δεν τελείωνε...στα παγκάκια..κάτω από τους ίσκιους στήσανε γειτονιά  και πίνανε...τους φραπέ δες....οι βουλευτές....ανάμεσα στις πάπιες...!!!....
-Οι πάπιες...στο ..είπανε..???
-Όχι...αυτές...κάνανε τις ..Πάπιες...!!! κάτι πουλιά διαβατάρικα....μας φέρνανε τις πληροφορίες.στο χωριό.
.Όσο ξεκουραζόντουσαν ..ανάμεσα στα δένδρα και τους θάμνους και τον ίσκιο του Εθνικού  Κήπου...κρυφάκουγαν και..έπαιρναν μάτι για  το τι γινόταν.....με τις ομάδες εργασίας, στην επεξεργασία...των νομοσχεδίων.
-Λοιπόν...????
-Ένας από ..όλους...ξεδίπλωνε το ..προσχέδιο...και το διάβαζε στο τροχάδην....οι μισοί και βάλε δεν έπαιρναν χαμπάρι...άν πάλι ...κάποιος ..ψυλλιαζόταν το αμφίβολο..άρχιζαν οι διαφωνίες...και έστηναν το πολιτικό..."Μπίζζζ"
-Τι είναι πάλι αυτό..?
-Παίρνανε φόρα....από πίσω...όλη η ομάδα...και του ρίχνανε σφαλιάρα....μέχρι να βρει το πάνω χέρι....αυτού που χάλαγε....την Νομική ..ερμηνεία........του υποψήφιου ..προς ψήφιση....φωτογραφικού..εδαφίου..!
-Τέτοια γινόντουσαν..? για  λέγε..ρε χαμένο πουλί !
-Τέτοια...και χειρότερα..!!!!..αφού...ζάλιζαν οι μισοί τους άλλους...μισούς..με φάπες,...μπαίνανε στο θερινό τμήμα.....το βράδυ και λέγανε στον Πρόεδρο...!...<<Το...επεξεργαστήκαμε..>>
-Να το περάσουμε...???
-Να το περάσουμε..!!!!
Βάζανε ..το Νομοσχέδιο...μπροστά...καθόντουσαν και αυτοί από πίσω....φώναζαν το φωτογράφο..και τους τράβαγε μια αναμνηστική....τα μαύρα μεσανυχτα!!!
-Να το...το πουλάαακι..!!!...έτσι...ο Νόμος λεγόταν φωτογραφικός...!!!
-Αυτό ...είναι φρίκη...!!!
-Μην το λές...!!!..είναι ..παράδοση...!!!...χθες ...οι νεοκαθεδρεύοντες...Βουλευτές ....βγάζανε μεταξύ τους στην ορκωμοσία... τις πρώτες.. σέλφιγκ..."αναμνηστικές"...!!!!...φαντάζεσαι τι έχει να γίνει ..το ..Θέρος..?
-Πουλί ..με φέρνεις στο ..Αμήν...θα σε μαδήσω...!!
-Τι...κάθεσαι...Σατράπη μου..???...γδύσε με ...να αρχίσει το γλέντι...!!!!
-Ρε θα σε στραμπουλίσω...πως το λένε..?..θα σε ...τηγανίσω..με αυγά...!!!
-Κανείς μέχρι τώρα....δεν με είχε εξιτάρει...με τέτοια υπονοούμενα...δυνάστη μου ...πες μου κι άλλα...!!!!
.......................................................................................................................................................
Μη με ρωτήσετε άλλο τι έγινε με την Σταρήθρα...γεγονός είναι ότι επέζησε....κι αυτό γιατί ξέρει πολλά...εκτός από το  να ξελακώνει σκουλήκια....
Η άτιμη...δεν θα μου γλυτώσει...την ..εξορία....για την ώρα την φιλοξενώ...έχω παραγγείλει και κλουβί πολυτελείας...να την κοιμίζω...κάμποσες μέρες....μη με ρωτάτε...πόσες..!!!
Κι εγώ....τόσο...περίπου υπολογίζω....μέχρι ο Τσίπρας...να φορέσει γραβάτα...!
Το  σίγουρο είναι ότι θα  μου δίνει ακριβείς πληροφορίες...του νέου πολιτικού σκηνικού...και μεταξύ μας...μερικές από αυτές θα σας τις λέω.....και θα σας κλείνω το μάτι..με νόημα.!
-Αμεε....τις ξερω.....και..πως..???...μου το είπε ένα "Πουλάκι".!!!
Τώρα που είναι η Σταρήθρα...???...Στην αυλή της Γερμανικής Πρεσβείας...καθησμένη πάνω σε μία κεραία...αποκωδικοποιεί...ένα σήμα.....που έχει στείλει...η Μέρκελ..στον διαπιστευμένο της  στην Αθήνα... πρέσβη....
Το βράδυ την έχω πάλι καλεσμένη στην παράγκα μου...
Θα μάθω...νέα....σας ετοιμάζω..πολιτικές αποκαλύψεις...
Υπερβολές...????...χμ...έτσι έλεγα και ...εγώ...!!!!..
Εσχατες μέρες.....!!!
Το διερμηνεύουν και  ...εσχάτως,  της εσχατιάς ... οι ..προπολιτευόμενοι,  Προφήτες...!!!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....