Α...πάγαινε...ρε.....

                                     Εύθυμα και σοβαρά

Του...Μπάρμπα   Γιάννη....

Τώρα τελευταία ..πολύ  έχουν  αγριέψει οι Συμπατριώτες μας.......
Ούτε σκνίπα ...μολυσμένη να τους είχε τσιμπήσει....τώρα που μερικοί εξ αυτών κοιμήθηκαν σε παραλία κάτω από τα πεύκα...αφού το βαλάντιο ...είναι με  οικονομική ρυθμιζόμενη στρόφιγγα.....
Ξέρετε...σλιπ μπάνκ.....έξω τα πόδια να αερίζονται...κι άμα έρχεται φαγούρα...τό ένα απάνω στο άλλο ...ξύνονται......
Ζζζζ. φάπ....!!!...και ο Κώνωψ...νεκρός....!!!...
-Με έφαγαν..κι έμενα... τα κουνούπια το βράδυ....!!...-
-Κοιτά γυναίκα κάτι καντήλες.
-Ου...θεός φυλάξει....!!!!
Αλλά το μικρόβιο της τοξίνης κυλάει στο αίμα μας....!..ακόμη και όταν μαζέψουμε τα συμπράγκαλα...και επιστρέψουμε στην πόλη....κάτι μας τρώει .....κι αρπάζουμε ..εύκολα.!
Άκουσα κι εγώ κάτι.....επιτέλους ενδιαφέρον....στην Τηλεόραση....το βρήκα σαν ευκαιρία,..παίρνω ...την φορητά κάμερα ...την ζώνω ..κάτω από το ειδικά διασκευασμένο τζόκευ καπέλο να μην φαίνεται...
Το μικρόφωνο εκπομπής...που γράφει...<<Μπλόκερ...Σκυτάλη Αιάντειο...>>, κι αρχίζω την δημοσιογραφική  έρευνα...παγανιά στους δρόμους...στις λαϊκές και τις τράπεζες.....
Σταματώ μια συμπαθέστατη  μεσήλιξ ..κυρία...στα ψαράδικα...της Πόλης...
-Καλημέρα κυρία μου από το μπλοκ...<<Σκυτάλη..>>...κάτι ..που να συντάραξε αυτές τις μέρες την ζωή σας..?
Με κοιτά ..σαστισμένη ..μια εμένα μια το σήμα...του Μπλόκ...πάνω στο μικρόφωνο...
-Τι θέλετε...να σας πω....μου λέει χαμογελώντας ....με τα ίδια οράματα...ξαπλώνω,...με τα ίδια κοιμούμαι....και με χειρότερα ...ξυπνώ..!!!..ας είναι καλά ο πρωινός καφές που με φτιάχνει λίγο....σατιρίζει και απομακρύνεται....ευγενικά....
-Καλά αρχίσαμε ....σκέφτηκα....όμως φευ...το δείγμα....είχε συνέχεια....έρχεται σιμά μου..ένας Μουστακαλής ΄΄γεμάτος περιέργεια.....
-Τι καταγραφείς...φίλε..?
-Την ζωντάνια της ..Πόλης...!!!
-Που την είδες την ζωντάνια...?
-Εεε..όχι...!!!....κινείται ο κόσμος...και η πολιτική...... και είναι ενδιαφέρουσα κυρίως τα τελευταία εικοσιτετράωρα.....ήδη.....γίνονται διαδικασίες...και πάμε για εκλογές..!!!
-Που πάμε..?
-Για εκλογές....!!!!
-Α...πάγαινε...Ρε....!!!
-Μα ..Κύριε....!!!
-Α...πάγαινε ....μη στο δώσω και το φας....άκου εκλογές....αυτές μας μάρανε....!!!
Τον έκοψα....δεν μου έκανε...αργότερα στο μοντάζ...πρόσεξα...στο βλέμμα του...κάτι ασυνήθιστο....κοίταγε το μικρόφωνο...σαν αν ήταν λαβράκι....δίκιλο....τόσο άγριο....και μην βιαστείτε να μου πείτε...πως με "ψάρωσε"......κάθε ..άλλο...
Αυτός από κουνούπι το έπαθε.....σκέφτηκα..και ..αναρωτιέμαι......πολύ τοξίνη βρε παιδί  μου...πολύ τοξίνη.... μεταλλαγμένη....εκτός αν ήταν  από μετανάστη...φορέα...μόνο τότε ..εξηγείται...!
Συνέχισα το ρεπορτάζ....λίγο πάρα κάτω.....τελικά δεν μου βγήκε.....στο επόμενο πλάνο ..στην Τράπεζα  με  ...ουρά τους συνταξιούχους,    λίγο έλειψε να φάω και ξύλο.....τα τελευταία λόγια..που πάτησα..<<διακοπή>>...και με αποκάρδιωσαν...
-Εξαφανίσου ...και μην ξαναπατήσεις...με δαύτο....!!!...ακούς ..Εκλογές....!!!!!
Την υπόλοιπη μέρα...την έβγαλα στο στούντιο ...να κόβω και να ράβω μπας και κάνω υποφερτό το ρεπορτάζ να βγει στον αέρα....ώσπου ένας φίλος μου...είδε το άγχος μου και μου λέει.....
-Το βράδυ....πάμε για ψάρεμα...?
-Με τι αγκίστρια..?
-Γοπάγγιστρα....πέσανε καλαμόγοπες...!!!
-Ετοίμασε τα ...και φύγαμε...!
Θα μου πείτε...!!!...Μπαρμπα Γιάννη ...την κάνεις..."λα"...από το ρεπορτάζ....με δόλωμα το ψάρεμα..?
Αμ δε υπάρχει και συνέχεια....γιατί ...το ψάρεμα ..έγινε ...!
Μάρτυς μου ο Θεός...και η φώτο που σας παραθέτω....αλλά ...μας βρήκε το ασυνήθιστο....εμένα και το φίλο μου...Δημητράκη.....
Ενώ λοιπόν ψαρεύαμε στη νύκτα...κι όλα καλά.....φτάσαμε τα τρία κιλά γόπες..."καλές" ...κατά το κοινώς.....Βλέπουμε ένα Καΐκι να πλησιάζει ....με το καρούλι και τη μηχανή να καλάρει δίχτυα.....μπαπ...μπαπ...μπαπ....μπαπ...
Γρουσουζευει ο φίλος μου...από διαίσθηση πες....κοιτάζει ανήσυχα....
-Αυτός ...θα πέσει απάνω μας...!!!
-Ελα ρε Μήτσο ...μας βλέπει...!!!
-Ρε άναψε του το προβολέα.....έρχεται πάνω μας...Ρέεεεε...θα μας πάρετε...σβάρνα....ρεεεεε...!!!!!!
...................................................................................................................................................
 Στην ναυτική ορολογία...κατά το πλείστον εφαρμόζεται η αλληλέγγυος...συνεργασία ...και τα πράγματα λύνονται με τον καλύτερο δυνατό  τρόπο.....πράγμα που δεν συνέβη στην προκειμένη περίπτωση..ως απόρροια του καταγραμμένου σημερινού...ρεπορτάζ....που προανέφερα.....
 ..................................................................................................................................
Σαν πλησίασε ...ακολουθεί διάλογος....
-Βρε Καπετάνιο....σου κάνουμε σινιάλα....να μας προσέξεις...δεν έβλεπες...?
-Τι θέλατε ...να σταματήσω να τραβάω τα δίχτυα..?
-Να μας προσέξεις...να σε προσέξουμε...κι αυτό είναι όλο....!!!!
-Ρε...άπάγαινε....!!!
-Σε ποιόν...το είπες...?...κάλεσε το Λιμεναρχείο...!!!!...
Πάρα λίγο ...δίχτυα και καθετες να γίνουμε ...μάτσο...εγώ .. κι ο φίλος μου άλλο από τα κουπιά ...δεν είχαμε  για να..Προστατεύσουμε .τα κεφάλια μας.... και...είμαστε έτοιμοι.....άντε και  να βρεις ...."Ρεμούλκα"....για το "Polihs...Stasion"....για αυτούς και για μας..
.........................................................................................................................................
Καλό το ρεπορτάζ θα μου πείτε...αλλά....ανακάτεψες πολλά...Μπάρμπα..μοιάζει ψαρόσουπα....
-Και τι θέλετε...τώρα...?...να κόψω αβγολέμονο...?
...Όχι ...βρε παιδί μου....αλλά......
-Αστό ....συνεχίζω....!!!
............................................................................................................................................
Απομακρύνεται το καΐκι....και η παρεξήγηση...εν μέσω....αντεγκλήσεων....
-Μα δεν...τους. άκουσες..?...τα τελευταία λόγια...που πρόλαβα να ακούσω.....καθώς σταμάτησαν οι φωνές....τους....!
-Τι  τους τσίμπησε...ρε φίλε ...και εξηγήθηκαν έτσι....?..Με ρωτάει ο Μητσάρας..!
-Ξέρω,,,,εγώ...???...η μάλλον ξέρω...και πως να το εξηγήσω   τώρα..?
-Αουτάν έχεις..?
-Τι να το κάνουμε ρε το αουτάν .....?...και που να το βρούμε...?..είσαι καλά...?
-Αστο.....!!!να πασπαλιφτώ με...θαλασσόνερο...!!!
-Τι κάνεις εκεί ρε Μπάρμπα...?
Είπα να του πω.....<<Απάγαινε....ρε...>>...αλλά που να τον στείλω τον ..Άνθρωπο...μεσοπέλαγα μεσ την "μπανιέρα"....και  στο κάτω κάτω....τι μου έφταιγε..?...
Εμένα τσίμπησε το κουνούπι...και χάρηκα με τις εκλογές...και ήθελα και ρεπορτάζ...τρομάρα μου....!!!!












Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....