Το ...Ανεμοπαρμένο....


                     Ευθυμα και σοβαρά


                                                                     του Μπαρμπα Γιάννη



Ιντερνετικός ...Ανεμοστρόβιλος...!!!
Έτσι το λέω εγώ ... κι αν θές του ανοίγω την πόρτα..!
Εσείς κλείστε την του κατάμουτρα...!...δείξτε ότι  δεν τον φοβάστε..αλλά δεν τον υπολογίζετε...και πολύ.!
Αυτός ..πάντως θα σας ...σκανάρει...θα περάσει δίπλα σας ..αόρατος...θα χαμογελάσει ..θα μετρήσει..τα αποκαϊδια του...και θα πάει παρα δίπλα ...στο άλλο σπίτι..του Γείτονα...!
Τι νομίζετε ...έτσι εύκολα ...μοιράζει ...τα Μεγαπιπιές..?
Θα μας κάψει τη γούνα...!!!
Εγώ πάντως..έχω συνηθίσει την "ακτινοβολία"...του...τον βλέπω  σαν σκιά από την μεγάλη επισκεψιμότητα...Έχουμε εξοικιωθεί.
Του  λέω.  Περάστε...καθίστε...τι θα σας κεράσω..?
-Ολίγον τι...από την ωχρά σου κηλίδα...μου απαντά ...με σαρκασμό...!
-Αυτή ...και το μυαλό μου ...τα παίρνεις...μεθοδικά ...και με το πάρα πάνω ..!...Τι φέρνεις για σήμερα..?
-Κοίτα κελεπούρι...που σου έχω ...Εξτρα ...παρθένο .."κοράσι" .σαν το αγουρόλαδο...που πικρίζει!!!
-Τι λες βρε Ανεμοπαρμένε..?
-Κοίτα που σου λέω...στο ..λάπτοπ...!!!
-Αλλοο...Ντάρλιγκ...!!!..επισπεύδω...κινώντας με χάρη την παλάμη ...και τα δάκτυλα...φιλικά..στην οθόνη..!
-Γεία ..σου ..Θείο...!! δεν σε βλέπω ....μπές στο Μέσετζερ..!!!
-Που να μπώ..???...Ελληνίδα...είσαι...Μωρή..?...Ακου...Θείο..!..
.Γέρος ..Ανθρωπος...!!!...Άλλα  αν δεν το ....δείχνω...!!!..
.Σαν το Μετεωρολόγο του...Αντένα ...ας πούμε..
Τον Τάσο..που καίει καρδιές τα πρωϊνάδικα!
Και γιατί να μην το πούμε..???  Κουσούρι το κουβαλάω...!!!...
Έχω πρόβλημα ..με την ομορφάδα μου..!
Είμαι τραβηχτικός...στο αντίθετο φίλο ...και προσποιούμαι από μετριοπάθεια..και μόνο ...
Αλλιώς....ένα κομπολόι γυναίκες...θα κρεμόντουσαν από το μέσα μανίκι!
-Θείο...κοίτα τι σου στέλνω..μου λέει ναζιάρικα!!!
-Μη με ξαναπείς ...Θείο...!!!...Γυάλινο είδωλο του Αντίχρηστου...
.Αμαν ...  και πάτησα ρε Παίδες... το πλήκτρο...Μέσετζερ...!!!...
Τι παιδί...γεμίζει το ...τετράγωνο...της παρέας...!!
-Φτου σου ...Πουλάκι μου..!!!...Αμαν και ..ιδρώνω...φέρτε μου χαρτομάντιλα........άχου...!!!....
Νάτο το εγκεφαλικό...!!!...ξανά....φτου σου πουλάκι μου....!!!
-Σου στέλνω..-μου λέει-  φιλάκι....κοίτα....!!...Φουουου..!!!
-Τι μου στέλνει ...ρε ..Παιδιά..???...Τι μου στέλνει ρε Ανεμοπαρμένο ..Ιντερνετ....???...φιλάκι είπε..???
-Φιλάκι...και κάνε γρήγορα...!!!...Γιατί την παίρνω από εδώ ....και την αφήνω στο διπλανό διαμέρισμα.....που κάνουν ξενύχτι δύο ..Παππούδες...!!!
-Οχι ρε άτιμο....Μεγαμπάϊτ....!!!.....όχι ...εκβιασμούς...και τσαμπουκάδες τέτοια...ώρα...μη σε πάρω από την ..wind ..και σε ..πάω στην Vodafon...για ανεπάρκεια....
Θύμωσε...σηκώθηκε νευριασμένο...κι έφυγε...χωρίς να σκανάρει  με αντάρα και βουή...λέγοντας
-Πάρε πίσω και τα Μεγαπι-πι-ες....!!! Αύριο θα έλθω...με δυσάρεστο για σένα θέμα...!!!
-Δηλαδή..???
-Το προσχέδιο ...για το..Ασφαλιστικό...με τροποποίηση   Μητσοτάκη!!!
Όχι γαμώτο...πάλι θα πάρω την Μαγκούρα...και θα στηθώ στο Σύνταγμα...δίπλα στο πλακάτ με τους Συνταξιούχους..???
Με έριξε...  το..άτιμο  και ανεμοπαρμένο.. .ίντερνετ..και  παρεξηγήθηκε 
Που να βρω...πάλι .το κουμπί ..παρέκει  στο...."ρούτερ"......να το  ξανά παρακαλέσω φιλικά   για να .."ξανασηκωθούμε" χωρίς  πάρα πέρα απώλειες!
................................................................................................................................................




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....