Μαξίμου ακούει..

                                           

                                                 ευθυμα και σοβαρά


                                                                                        του Μπαρμπα Γιάννη

Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά....κι απ το μπαλκόνι...έρχονται οι μυρωδιές από τα κρινάκια μου...
Δώδεκα παρά.. περίπου κοντεύουν μεσάνυχτα
 το απολαμβάνω...αφήνοντας μισάνοιχτη την πόρτα μου..
.χαζεύω..και το παραζαλισμένο φεγγάρι που γέρνει..και είναι έτοιμο να κατέβει  με αγκαλιάσει και  να παραδοθούμε λούλουδο...μεθυσμενάκια στον ύπνο...!
Σαν από κακοκαιρίας...προεόρτια..και παραδομένος στο λήθαργο...ακούω...
και μετά μια φωνή..που εμοιαζε γνώριμη..και ταραγμένη
-Το Μαξίμου ...ακούει..?
-Ποιος...σούρωσε ..πάλι .τέτοια ..ώρα...πανάθεμα!!!...
Γυρίζω προσκέφαλο...δίνω και μια κλωτσιά στο σεντόνι....Ξανά...πάλι..!
-Το Μαξίμου...ακούει..???...
Αυτή τη φορά..πετάχτηκα...!
Μάστιγα έχουν γίνει τα Τσιπουράδικα στη γειτονιά μου...
Το βράδυ...δεν έχουν αφήσει γωνία ακατούρητη...
Μετά τις μία..τέσσερα τετράγωνα εδώ γύρω...οι ελεύθεροι σκοπευτές......αφήνουν το...στίγμα στους τοίχους.
-Όχι  ρε..!!!....Δεν ακούει.. !!!...έχεις φύγει χιλιόμετρα...
Φωνάζω βγάζοντας το κεφάλι και κοιτώ προς τα κάτω.....!!!...εδώ είναι πολυκατοικία...γύρνα στην παρέα σου...και σε ψάχνουν...!!!
Δεν βλέπω κανένα .Γυρίζω στο κρεβάτι και πέφτω ..αλλάζω ενοχλημένος προσκέφαλο...και προσπαθώ  να  νοίωσω ανακούφιση.!
Και πάλι.ο εφιάλτης..!
-Το Μαξίμου ακούει..?

 

Τι γίνεται ρε...εδώ  τραντάζονται τα  τζάμια...δεν το βλέπω να χαλαρώσω  απόψε...
Τελικά μετά βαρίων βλεφάρων, κάνω και πάλι σάρωση της νύκτας  και ταυτόχρονα   επισημαίνω  την πηγή ηχορύπανσης... διαπιστώνοντας  ότι  δεν ήταν μεθυσμένος..αλλά
Στο απέναντι  διαμέρισμα κάποιος  Γείτονας..την έχει με τα μίντια   καταβρεί και είναι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.πηγαινοέρχεται στη δική του βεράντα , η Τηλεόραση  στη διαπασών  κι αυτός παραμιλάει οργισμένος.!
Με βλέπει που τραβώ την κουρτίνα ανήσυχος...και μου γίνεται συμπαθής.!
-Τα έμαθες γείτονα με τους Εβραίους.?
- Καλησπέρα...τι έγινε με τους Εβραίους..?
-Τα βγάζει στα φόρα  ο Νικολόπουλος..!..Έχω φρίξει...δεν με κολλάει ύπνος...δεύτερο  τσιγάρο κάνω.
-Πάμε για τρίτο παγκόσμιο..?..μας αλλάζουν θρησκεία..?
- -Οχι  κάτι χειρότερο...! ...Αγοράζουν φιλέτα, με δικά μας δάνεια..τραπεζικά  ακίνητα .και μετά  τα νοικιάζουν  στο δημόσιο ...για να εισπράττουν και να αποπληρώνουν  από τα μισθώματα  του  και... τα νοίκια.!
-Τι λες βρε παιδί μου.!
-Αμ το άλλο...!
-Ποιό είναι το άλλο..? ΄
-Δεν έμαθες τι έγινε με την Νοβάρτις...???...!!!
-Οχι..!
-Είσαι βαθειά νυχτωμένος..!!
-Το ξέρω...μόλις με ξύπνησες..Τσιγάρο έχεις...!!!
-Εχω εγώ ...μου φωνάζει ..από δίπλα ένας άλλος διεγερμένος  γείτονας..που είχε και αυτός τα ίδια συμπτώματα... στη διαπασών ...το ρημάδι...και  έτσι εξηγείται πως..ακουγόταν στη γειτονιά ...στερεοφωνικά..το τηλεοπτικό μεσονύκτιο εγερτήριο...του Μαξίμου.
Το πήρα ...ευχαρίστησα..και γύρισα στο κρεβάτι...δίπλα μου το φεγγαράκι που σας έλεγα..και μας πήρε ο ύπνος...
-Σήκω..το λέω...!  Δεν έχεις θέση εδώ.....
-Που να πάω..εσύ με φώναξες..!
-Να πας εκεί ψηλά στη θέση σου..που είναι σταθερή για  να έχεις την αξιοπρέπεια σου !
Και το νου..σου...δεν είναι η νύχτα μόνο για τους ρομαντικούς..!  
Εδώ στη Γη μας...κυριαρχεί η τρέλα....και εγκλήματα που  σουλατσάρουν  τελευταία πολύ στις γειτονιές...και  δει τις νύκτες....να δεις στο τέλος θα σου  σε εσένα το χρεώσουν...!
Φοβούμαι και την δική μας ρομαντική διάθεση...είναι έτοιμοι   κατακρίνουν..
Συ και εγώ ..τα σύρε κι έλα πάνω  κάτω τις νύκτες θα    το λουστούμε  για ..Σεληνιασμό..!
Τα μάζεψε το φουκαριάρικο..κι έκανε αναρρίχηση απ το μπαλκόνι.
Έμεινα πάλι μόνος...αλλά είχα την αίσθηση πως δεν ήμουν και τόσο απελπισμένος !
Γύρω μου ..δυο τρεις άλλοι ήταν το ίδιο μη εφησυχασμένοι ...και το πιο σημαντικό...
Να συνειδητοποιώ τι σημαίνει μεσάνυκτα...να κτυπούν κάποιοι ..άλλοι  "ανήσυχοι..". την πόρτα του Πρωθυπουργού!












Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....