Να τι θα πεί Ελλάδα...

                                               Του Μπάρμπα Γιάννη

Καλημέρα φίλοι μου..! 

Σήμερα είναι μια όμορφη Καλοκαιρινή μέρα....
Θα ήθελα λοιπόν να σας ξεκουράσω...με κάτι διαφορετικό...από αυτά τα καταγγελτικά..βαρετά μου ξεσπάσματα, που έχω την συνήθεια..να "γραμμοσέρνω"από χρόνια στο χαρτί...
Και τώρα..λόγω..αναβάθμισης, με έμαθε ο Ατσίδας Εγγονός μου...να χτυπάω..τα πλήκτρα στο Λάπτοπ. 
Να πιούμε τον πρωινό καφέ μαζί...απ΄το μπαλκόνι της παράγκας μου ..που κυριαρχεί το μπλε και το άσπρο.
Και λέω μπαλκόνι...γιατί υπάρχει...ολοτρόγυρα  μια υπέροχη θέα..!
Σας κάνω και ζηλεύετε...διεγείροντας τις πλέον προετοιμασμένες  σας αισθήσεις..!
Από αυτές που αναζητούν...στα μηνύματα ...όλες του Κόσμου οι Θαυμαστές και οι Θαυμάστριες μου.
-Μπάρμπα Γιάννη...μου γράφει...μια Ελληνίδα Φίλη από την Αμερική...! Ξοδεύω...τόσα ..κι άλλα τόσα...να έρθω στην Πατρίδα ..να πιω μαζί σου ...ένα καφεδάκι..!
..Να δω με τα μάτια σου...τι βλέπεις και είναι τόσο γοητευτικό...να κλέψω χρώματα μυρωδιές...ιδέες..από την φαντασία σου.....
-Να κάτσεις εκεί που κάθεσαι....!!!
-Μα ....γιατί...?
-Γιατί άμα θα έλθεις....θα καταρρεύσεις..!
-Είσαι τόσο ...Γοητευτικός..?
Ας το παιδάκι μου ...σου λέω...καλύτερα να βλέπεις εκείνα  τα παλιά κομεντί του Ελληνικού Κινηματογράφου...με τους αξεπέραστους Γόητες...που δεν άφηναν ρουθούνι θηλυκό..να μην αναζητήσει χαρτοπετσέτα...
-Με διεγείρεις..!!!!
-Μέχρι..εκεί..!!!
.....................................................................................................................
..............................................
Έχω...και τον Τζίτζικα...! Πρωινός...!..άρχισε δειλά ...μακρόσυρτα....το τζίι...και νοστίμισε τους υπόλοιπους...!
Όλοι αγκάλιασαν το δάσος που είναι ολόγυρα μου ...και το δάσος...αγκάλιασε αυτούς..
Ρετσίνι λένε πως είναι ο φρουτοχυμός τους...εγώ πάντως το προτιμώ...σαν μυρωδιά στην Ρετσινούλα μου.!
Και είπιαμε  καμπόση χθες το βράδυ...με εκείνο το χαμηλό φωτισμό...να τρεμοπαίζουν τα κεράκια ανάμεσα στην παρέα....μεταξύ φίλων.
Κι ο Αντώνης με την κιθάρα...γρατζουνίζοντας..... μόλις ξεχώρισε στο βάθος τα φώτα από κάποιο ψαροκάικο..να καλάρει τα δίχτυα... 
Έκανε την συνήθη  καλλιτεχνική τραγουδιστική  του  αντίπραξη  στον ταλαίπορο  Τζίτζικα...που το είχε ρίξει στον ύπνο...(τρόπος του λέγειν)..καθώς ... μισοκοιμόταν.
-...<<..Αααχ...Ψαροπούλα....μες τις...θάλασσες........και στα ακρογιάλια...............>>...............
Εμείς οι Έλληνες ...αναζητούμε το παλιό...!...Αντλούμε...και ποτίζουμε..για λίγο αυτό που νομίζουμε..πως σε λίγο θα πεθάνει....την καθημερινότητα μας...
Κι αυτή η δύναμη...μοιάζει αστείρευτη....την σέβεται  η Ιστορία...η  Παράδοση...και η  φίλη μου από την ...Αμερική.!
Καλοκαιρινό πρωινό στη Σαλαμίνα...!
Τράβηξα...δυο ρουφηξιές...απ τον ζεστό μου καφέ...που με μαγνήτιζε με τρεις λαχταριστές  επίμονες φουσκάλες.!
Σας θέλω δίπλα μου τούτη την ώρα...και με τα μάτια της ψυχής...να περιπλανηθούμε...τα όμορφα του Κόσμου...γιατί υπάρχουν...ακόμα...
Ανάμεσα στα τόσα....και  η Χώρα ..μου...!
...Καλημέρα ...σας..και είμαι δίπλα σας ..!!
















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....