Γειά σας ....

 Γειά σας ...!
Γειά σας ...σας είχα αφήσει...μες τα μνημόνια...!
Είπα εγώ.!...Συννεφιασμένοι   θα είναι...ζοχαδιασμένοι και μυγιάγγιχτοι...δεν θα σηκώνουν αστεία...
Τι  να κάθομαι και να τους "γαργαλάω " να γελάσουνε..?
Το πολύ ..πολύ να μου πετάξουνε κάτι ...εύκολο...όπως...
"Μαζευτώ και φύγε..Γέρο , δεν βλέπεις τι γίνεται.."..?
Την έκανα λοιπόν...λα...όπως τον Λαζόπουλο...και πήγα και κρύφτηκα πίσω από τις ..κουϊντες..!
Υποφέρει η Κοινωνία σκέφτηκα...! 
Πόσο γέλιο να χρειάζεται κάποιος και ποια διάθεση...όταν σκέπτεται ότι κάποιο  ανώνυμο Μέϊλ θα του κτυπήσει την πόρτα του Φέϊς Μπουκ...με τέσσαρες το πολύ λακωνικές φράσεις....!
Είμαι το Εξουσιοδοτημένο..Συμβολαιογράφο..από Μπαγκλα Ντες..Ντομένικο Μαυροτσούκαλος!
Το σπίτι σας...είναι κόκκινο ντάνειο....και πουλήθηκε...!
Παρακαλούμε...μαζέψτε πράματα σας στο μεγάλο χαρτόκουτο που σας  στέλνουμε...για σας ..και το σκύλο σας.!!...Στο εξής...για σας  θα κάνουμε ότι μπορούμε...!
Ρήαλ...Εστείητ...LTD,,,Mayrotsoykalos...!
Μαύρες οι  σκέψεις και οι δικές μου ...για την τρίτη συζήτηση των μεταρρυθμίσεων...που όπως ακούγεται δεν μας αφορούν άμεσα...αλλά  πρόκειται για διαδικαστικές τεχνικές λεπτομέρειες.!
Κατά το....Λαϊκίζον...λούφα μεγάλου λαγού...που ψάχνουν...καραμπίνες...πρωτοκλασάτων κυνηγών..!
Είπα λοιπόν....για λίγο να αποσυρθώ...και όπως της  σημερινής...να βγω  πρωί πρωί... στη ρούγα...μπας και μου τύχει κανένας  ξενύχτης...που κλαίει την μοίρα του.!
Με  βοήθησε και το φεγγαράκι...που ξέρει να σκαρφαλώνει από τα μπαλκόνια...και να επισημαίνει με αξιοθαύμαστη δεξιότητα...τα συναισθηματικά ...θύματα...του..!
Προς δόξα των Ελλήνων όμως αποκαρδιώθηκα..!
 Ανάμεικτη με την ησυχία της νύκτας ..η μακαριότητα και ο άκρατος Μορφέας...απλωμένος στη γειτονιά με ανοικτά παράθυρα...!
Τεντωμένα  πόδια που αρνήθηκαν να υποταχτούν στο σεντόνι...και  πατούσες..να εξέχουν και να  "μουντζώνουν" το άφθαρτο κατεστημένο.!...και το ροχαλητό...σύννεφο...
'Όλα λυμένα και παράλυτα όπως τα θέλει ένας καλός ύπνος..!
Είπα κι εγώ....να βάλω τα γέλια...αυτά που ξέρω στις γραφίδες μου...μπας και ξυπνήσουνε...και μην τρομάξουν..?
Τρεις το πρωί....κι εδώ που τα γράφουμε...δεν είναι το σωστό "ταϊμιγκ"...για κριτικές..!
Πολύ δε...για Εθνεγερσίες....αλλά....είπαμε...έχω προσωρινά αποσυρθεί...!
Κι ως έχω λόγο...σύντομα θα σας αναζητήσω...και θα είναι μέρα μεσημέρι..για να γελάσουμε η  και να κλάψουμε...όπως παλιά...πάντα μαζί.!.!

Μπάρμπα Γιάννης












Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....