Της ...σύγχρονης...Κακομοίρας.....



                                             Εύθυμα και ...σοβαρά



-Ομπρόοος...!!!
Ζηκος εδώ..!!!
-Τι θα πει...Ζήκος ..Κυρία μου..,Υποδιευντής εδωδίμων...και λοιπών εκπλήξεων...!
 Εις τι μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.?...
Αν έφτασε ο Ερτογαν στην Ελλάδα..?..Άγνωστον ..!
Δεν πήγα ακόμη τα φασόλια και τις φακές στο σπίτι της κυρίας Υπουργού...για να την ρωτήξω...?..
.Δεν τον γνωρίζω τον κύριο...ούτε και θέλω να μάθω πούθε κρατά η σκούφια του.!...πελάτης μου είναι..?
Εδώ μέσα μπαινοβγαίνει ... ιδιωτικώς μόνο..το αφεντικό..κι αυτό υπό την άμεση εποπτεία μου... ...γιατί τελευταία μου κάνει λαδιές...!..
Να τος ο Αχαΐρευτος...κλείνω τώρα...και πάρτε με αργότερα για να είμαι ενημερωμένος..στα πολιτικά .τώρα είμαι φορτσάτος στα ερωτικά θέματα !!
-Ζήκο...τι κάνεις εκεί..???
- Το ...πρόσεξες...???....Δίνω συνέντευξη στους δημοσιογράφους..!
...εκτάκτως  μπήξαν στο μαγαζί τις κάμερες  ολοτρόγυρα ..να πάρουν πληροφορίες.από την Αφεντομουτσουνάρα μου...γιατί έχω πέραση του λόγου μου...
Εσύ ..στο μεταξύ...να ετοιμασεις  τις παραγγελίες....κι εγώ να ασχοληθώ  με τις εισπράξεις...
Αν τε κι έχω αργήσει να τις πάω στο σπίτι της ... κ Υπουργού να την  ρωτήγξω και  για άλλα θέματα...!
-Ρε Άι στο   Διάολο..!!!.......................................................................................................
.........................................................................................................................................
-Ομπρόος...!!!....Είχαμε μια διακοπή...Κυρία μου..!...ναι μέχρι να τον ξαποστείλω...
Όχι  μαντάμ... τον Ερτογάν...!!!
 ...Τον ..Χοντρό.. το Αφεντικό  μου .που πήρε πόζες με τα σαλάμια...και γίναμε το  ρεζίλι.. της οικουμένης..πάρα λίγο .!     τον κλείδωσα στο ψυγείο... με τα τυριά... το παιδοβούβαλο..!
......................................................................................

-Ζήκο ρίχνω ...ζάχαρες...!!!
-Να τος κι ο Λιμοκοντόρος...!!!
...Αν το λες υπονοούμενο για τη συνθήκη της...Λοζάνης...στο λέω ..ορθά κοφτά...απέτυχες..καμώνομαι πως δεν γνωρίζω, για να κλέβω λόγια...!
 Ψευτομουφτής...γίνομαι κι εγώ στου ..άψε σβήσε...σου κολλάω εδώ ένα μούσι..ένα καρβέλι στο κεφάλι με σαρίκι.. γύρω γύρω...σου βαζου και γυαλιά..κι άντε να με γνωρίσεις...!
Αν όμως το λες για τη Φιφίκα...αλλάζουν τα πράγματα...θα σε πληροφορήσω πως ήλθες δεύτερος..!..μου τόπε...ψες...είναι μαζί μου ερωτευμένη..!!!
.....................................................................................................
-..Βοήηθειααα...!!!....Την κλέβουν....!!!
-Ποια κλέβουν...Κυρά μου...???....Την ..Θράκη..???
-Τρέξτε γρήγορα...την  τύλιξαν με κιλίμι και πάνε τρέχοντας  στη Ροδόπη
-Βαστάτε ..Τούρκοι...τάρματα...
Ζήκος εδώ...θα γίνει της κακομοίρας!!!
............................................................................................................

-Ζήκοο...σε ζητούν στο τηλέφωνο...
-Δεν μπορώ...είμαι στην αποθήκη...με τα αλεύρια..!!!΄
οποιος ρωτήξει...για μένα είμαι απασχολημένος...εκτός από την Φιφίκα.!!!
-Ελα στο τηλέφωνο βρε ζώον......σε ζητάει ο ...Υπουργός.. στην εκπομπή του Παπαδάκη...!!!
 -Ομπρός..!!!  ..Ζήκος ..αυτοπροσώπως..!...Τάμα θες από την Μαννούλα σου...στα είπε χαρτί και καλαμάρι..?...
...καλή κι αυτή ελλόγου της...της τόπα να το κρατήσει μυστικό..!!!
Βεβαίως και διαμαρτύρομαι εντόνως..!..τι είναι αυτά τα μνήματα και τα μνημόνια..που πας και υπογράφεις...στα ξενοδοχεία της Αλλοδαπής...?
Αρουτάω τη Μενεγάκη...μου λέει ρώτα τον Πρωθυπουργό....αρουτάω ποιος είναι ο Μάξιμος...μου απαντούν...Παπάς  με γένια....!!!
Άντε ρε τσακάλι..μεγαλύτερο από μένα...!!!
 Άντε ρε βλογιοκομμένο με την τσάντα στον ώμο..και πας αλέ ρετούρ. στην Αμερικα...!......
Άντε βρε..Μπακαλόγατε..που έβαλες τον ΙΚΑ...να μας κηνυγάει..! Ποιός είναι αυτός ο ΙΚΑ..?..Μου λες..?
 Ποιός είναι αυτός ο Εμφια..?..
Όπου έχει έλθει από το πρωί..έξω από την παράγκα μου με μια μεζούρα...και την μετράει...ένας με σκούρα γυαλιά??
 Τον ρωτάω και δεν μου απαντάει...Ποιος είστε ...Κύριε.. ? του λέω.!
 - Τραπεζικός...Κόφτης μου απαντάει.!...
-Του Ράφτη..? Ρωτάω.!..
-Του Ευκλείδη μου λέει.!
- Παιδάκι μου ..!!!.. Του λέω...θέλω να παντρευτώ...μαζευω κατι ψιλά εδώ στο σακκούλι ...γιατί είμαι μεγαλωμένος πιά...και γυροφερνω την Φιφίκα. να της φορέσω στεφάνι.!..
. -Δεν γίνεται Κύριε..!
 -Ποιό δεν γινεται.. τι δεν γίνεται... εγώ είμαι αντίθετος... και βάστα με !!!!
??? Μην σπρωχνεις...σου λεω.. εγώ ο Ζήκος......θα ξεφτυλιστείς....στο μπανιστήρι της βουλής...θα βάλω την πιτσιρικαρια...των εξαρχείων ..να σου πετάξουν...ντομάτες γκαζάκια τροποποιημένες..!!!
..........................................................
.. Ωωωω καλως τον ένα και κατι με σηκωμένα σωβρακα..! Εδώ το μαγαζί εχει από όλα τα εδώδιμα...της  μέχρι  της Αρχιεπισκοπής...!
Από ντολμαδάκια ληγμένα.. μέχρι...φυσίγγια..Αράπικα....προς πώληση..εις τας καναριους....Παπαγάλους.!! .......
-Ζηκο...πολλά λες...!!!!..
.-Ετσι είμαι ...εγώ ..!..Τα λεω γιατί είμαι ερωτευμένος με την Φιφίκα..!!..Μεθαύριο πάμε να παραγγείλουμε τις βέρες..!!!
 και κοίτα  να σταματήσεις τους φόρους...και τις πλείστους...αστεριασμούς..στις παράγκες...γιατί στο λέω....σεβόμενος τούτη την εκπομπή......του Γιωργου του Παπαδακη ...της Πάνιας...και του άλλου.. και " τη  Σκυτάλη του Μπαρμπα Γιάννη του...Ψαρά.".!!!
......Θα γίνει ...της σύγχρονης ...κακομοίρας...!!! 
 Ωωωχ...!!!..ποιός μου τη σβούρηξε..πισώπλατα..???
ποιός μου λιμπήστηκε την ομορφάδα μου..?
Λίγου...μολυβονερου...ρε παιδιά....! Λίγου..μολυβόνερου...
.........Ωχ...τι επαθα ..ο καψερός...!!!
..Μου φαγαν λάχανο το μάτι μου το καλύτερο...το αλανιάρικο.....
Αλλά θα επανέλθω..πριν μου διαλύσουν..το μαγαζί.. "γωνία"
 Αυτοί που  στα τευτέρια..μου χρωστουν...τα λάδια μου τα ξυδια μου...
 και στης κουτσης Μαριως...τα απιαστα  στας Καναρίους Παραδείσους,παρκαρισμένα...  ..!!!
   Αμ πως..???







Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....