Εργκα...όμνες...

    Εύθυμα και σοβαρά


                                                 του Μπάρμπα Γιάννη



Ξυπνώ και βλέπω...σίδερα..!!!
Μπαρτνόν...τηλεόραση ήθελα να πω...και το πρωινό μου καφεδάκι ...που πίνω στο Μπαλκόνι, με τα νεύρα μου στα τάρταρα.!
Άκουσα την φωνή των παρουσιαστών ..και τις συνδέσεις.. για το Μακεδονικό   κι έτρεξα στην κρεβατοκάμαρα.
Ξέσηώνονται από παντού..!!!...Μέχρι και Παπάδες.!...σε λίγο το βλέπω...θα βγουν στους δρόμους  και  οι μπουζουξή δες..!
Ρε θα πουλήσουμε και την Μακεδονία..???
-Τα μιλήσαμε...τα συμφωνήσαμε..!!!
--Ποιος το είπε αυτό..?
Ήταν η γυναίκα μου που με άκουσε να παραμιλώ και μου έδωσε την απάντηση από το διπλανό δωμάτιο....Έχει σηκωθεί από τις έξη και ...σιδερώνει....άλλο σύνδρομο κι αυτό...
-Με ποιόν τα μιλήσαμε ρε Γυναίκα..?
-Με τον Καπετανάκη.!
-Και ...τι συμφωνήσαμε...???
-Εργκα...όμνες...!!!
-Και τι παναπεί αυτό...?..κανένα . όνομα από .φίδι ...Ανακόντα..???..
Τόσα χρόνια στην πιάτσα...έχω οργώσει τα καφενεία..Πειραιώς και προαστίων ...έχω ...διαλύσει τις χάντρες...σε σαράντα οκτώ κομπολόγια..από έξαρση πολιτικής αντιπαράθεσης, με επίμονους καφενόβιους... στον αντίλογο ...τέτοια κουβέντα δεν έχω  ματ ακούσει.!
-Και ...τι συμφωνήσανε ..με τον Καπετανάκη ρε γυναίκα..?
-Να ξυρίσει το μουστάκι..!!!
-Αυτόν  που τόχει..Ντούγκλα..Τον Μακεδονμάχο..????? 
-Ναι ..!! Επί τέλους το κατάλαβες.!!!  τι ..ξέρεις εσύ από στρατηγική γεωπολιτική..?
- Ε....πως..!!..Μου θύμησες τους καταπατητές στο οικόπεδο της Αν αβύσσου..που φάγαμε τα μουστάκια μας...σπρώχνοντας πέρα δώθε τους πασσάλους,!..
Ήταν και η αιτία που μισοφαγωμένα από  τις δαγκωνιές  του καυγά,  ...το κατήργησα....!!!
-Συνήθης διπλωματική έκφραση..αργοπορημένε...!!!...την δέχεται  και η Μερκελ..!!!
-Αυτή θα τον βάλει να το ξυρίσει..να μου το θυμηθείς.!..
Και πως μεταφράζεται στην καθομιλουμένη..?.."τι είχαμε ..τι χάσαμε.."???
-Αίσχος...!!! και γράφεις χρονογραφήματα..!..όνομα αντιπροσωπευτικό για όλες τις χρήσεις..κατάλαβες..?
-Όπως τα εργαλεία που αγοράζουμε από τα lindl...και εχουν οδηγίες χρήσεως..μη μας κοπεί κανένα δάκτυλο..?
-Φτουου....γαμώ..το..!!!
Πήρα τα χάπια μου.. ντύθηκα...και ετοιμάζομαι για τον ψυχίατρο...πρέπει..να θέλουν αλλαγή...δεν εξηγείται.!
Ξέρω από τώρα το σενάριο ... μόλις χτυπήσω την πόρτα.!
θα με ρωτάει επίμονα...γιατί θέλω να μου τα αλλάξει...!!!  μια χαρά τα πήγαινα.. και δεν είχα εξάρσεις...!!!!
Μία είναι η απάντηση..αυτή που λέει ο Κοτζιάς...ο Τσίπρας...όλος ο Ελληνικός λαός...και δεν μπορεί να καταπιεί ο Μητσοτάκης
-Γιατρε  μου...!!!...θέλω χάπια....έργα...όμνες...!!!..δεν με αντέχω..άλλο..!!!!




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....