Πιάστε κάβο


Μου λέτε να σας γράφω ιστοριούλες για τα ψαρέματα..

Eτσι ξεχνιέστε λίγο από την ρουτίνα της καθημερινότητας ...κι έχω κάμποσες στην άκρη του μυαλού μου.
-Άντε βρε παιδιά αφήσατε την παραλία για λίγο και αναπολείτε τα πλατσουρίσματα…
-Θα μου πεις Καπετάν Γιάννη.. το ίδιο πράγμα είναι να σε καμαρώνουμε την ώρα που ξεψαρώνεις τα δίχτυα,..να ακούμε το κυματάκι ..να ρίχνουμε και καμία βουτιά..να τρομάξουμε το σπάρο την ώρα που βόσκει στα φύκια..
Με το να περιμένουμε προτελευταίοι σε μία σειρά πήχτρα από αυτοκίνητα και προηγούνται δέκα ακόμη φανάρια… αυτοκινητοσκουλικαντέρας ..για να στρίψω την ευθεία για το σπίτι μου?
-Το καταλαβαίνω…. Πρέπει.. να πας στο Super..και να τσάντες…
-Στη Λαική..και να τσάντες..
-Στα καταστήματα… και να τσάντες..
-Κι αν πέσεις σε καμία ΣΔΟΕ?...(ξετίναγμα του εκκαθαριστικού)…ξέρω ,τι λέω…
-Πάνε οι τσάντες..καλώς ήλθες κατάθλιψη!
Εγώ για αυτό είμαι εδώ…. θα σας ξεναγώ… πιάστε κάβο γερά κι ακολουθάτε το καΐκι

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....