Αμα καλοκοιτάξεις τη φωτογραφία......


Έυθυμα και σοβαρά



Μία φωτογραφία ,χίλιες λέξεις...
Μου την έδειξε κάποιος φίλος μου, που ήλθε πρόσφατα από το Μπαχρέιν, και μου λέει....στον Καφενέ
Ρε μπάρμπα Γίαννη....Ασίκη και παλιέ Βαρκάρη,παρατήρησε και ψυχολόγησε αυτή τη φωτογραφία...και πες μου τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτά τα πολλά χαμόγελα που απεικονίζει...?
Τώρα εγώ δεν είμαι για τέτοια πράγματα...να λέω δημοσίως "τα πολιτικά μερομήνια"..Σπυρο μου,του απαντώ.Να ήταν εδώ η Μενεγάκη να της εξηγήσω πως ξεχωρίζουν το Λούτσο... στο τελάρο,ευχαρίστως
Αυτός επίμένει...
-Τι άλλο να σου πω.. Σπύρο μου, ότι το εμφιαλωμένο που πίνουν είναι...Ελληνικό?

-Ελα Καπετάνιο μου.. Έχεις πολιτικό αισθητήριο...ρίξε τη μαντεψιά να δούμε....
Πήρα τη φωτογραφία στα χέρια, την κοίταξα με προσοχή,σαν νά ταν..κόκκαλο από ωμοπλάτη..παλιοπροβατίνας,...ζούριξα και ένα σφηνάκι ασπρανάκάτεμα ούζου,και εστίασα την πολιτική προσοχή μου.
Κατ αρχήν....η κ Κλίντον, ας δείχνει ..άνετη..κάθεται πάνω στα καρφιά του Αλαντίν.
Είναι πολλή φουριόζα..αυτό βέβαια εξηγείται.....για τόσες ανατροπές ηγετών,σε λίγες μέρες.
Ακόμη,   και χάντρες από Αραβικό κομπολόγι..  μαύρο...με κόκκινη φούντα Τούρκικη...αν έσπαγε...βεβαίως, θα την ανησυχούσε...
Αλλά κάτι άλλο...διακρίνω..στο βλέμμα της..
-Τι Καπετάνιο μου..?
Μοιάζει σαν να λέει..."κάποιος από εσάς θέλει να μου τη φέρει..."κι αν καλοπροσέξεις..ο δεύτερος
σεΐχης που είναι δεξιά της, στη σειρά από τον Βασιλιά..ψιλοχαμογελά σαν να λέει.."που το κατάλαβες.."
τον "πιάνουν" και οι υπόλοιποι και χαμογελούν χαζοχαρούμενα να τον καλύψουν...
Άντε να βγάλεις συμπέρασμα.. πίσω από αυτές τις μαντίλες και τις κελεμπίες ποιος κρύβει την κυρτή χαντζάρα...του θυμού της Παλαιστίνης....
Μοιάζει ..επίσης να λέει..."Τάχω μαζεμένα στους Τούρκους αλλά από σας δεν το περίμενα..άντε και στην Αίγυπτο..πεινούσαν..άντε και στην Τουρκία..δεν τους χαρίζουμε το μισό Αιγαίο...αλλά Εσείς βρε Παιδιά...που ξέρουμε τι πλούτη κρύβετε... στις τράπεζες της Ελβετίας?
Πέφτει χειροκρότημα στο καφενεδάκι του Νησιού....
Μπράβο μπάρμπα Γιάννη..Τα είπες χύμα...μπράβο..Ξαφνικά έρχεται ένας..γραβατάκιας και μου σφίγγει το χέρι.
-Τα ούζα κερασμένα από μενα είπε...
-Ποιός είναι ο "τύπος" ρε Παιδιά ρωτάω...
-Δημοτικός σύμβουλος νέος στο Νησί μας
Συνέχισα ..να παρατηρώ την φωτογραφία............!!!!



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....