" ...ΤΟ....Μνημόνιο... βγήκε ...απ τον ....Παράδεισο..."

εύθυμα και σοβαρά
Σενάρια ..τρομοκρατίας....


Από τη μια  έχω την γενική ανησυχία στην δουλειά μου...αλλά και τα.... σχετικά με τις προοπτικές που προδιαγράφονται μέσα στην γενική απαισιόδοξη  πορεία της χώρας, και γενικά  το οικονομικό στρίμωγμα που...μου θυμίζει η  τσέπη του Παντελονιού μου...κάθε που  βάζω το χέρι μου μέσα.
Από την άλλη , μέρα με τη μέρα,  να   παρατηρείς το φοβικό σύνδρομο  της ανεργίας και αβεβαιότητας........ φεύγουν   βλέπεις  και οι καλοί άνθρωποι που αντιπροσωπεύουν  το καλαμπούρι το γέλιο όπως ο φίλος μου Θανάσης ,το νταλκαδιάρικο τραγούδι όπως ο Νικολάκης Παπάζογλου, Έφυγε...  και ο Λάκης Σάντας που στα δύσκολα χρόνια της Κατοχής Ανέβασε τη σημαία στην Ακρόπολη,και γενικά  βρισκόμαστε τον αστερισμό της πτώσης και της απώλειας.
Μόνο ο Φ.Π.Α ανεβαίνει και  οι....τρανσαμινάσες στο Συκώτι μου...!!!
Για να λέμε και το δίκιο του Μύωπα... υπάρχουν  και ηρωικές προσπάθειες για περιορισμό της σπατάλης και των ελλειμμάτων...από κάτι Παλικάρια που βρίσκονται στο ανάχωμα της πρώτης Γραμμής ...και παλεύουν ....
Αλλά  βαθιά στο υπόστρωμα  κάποιοι  άλλοι ανοίγουν λαγούμια....και ορέγονται καθιζήσεις.
Ενώ λοιπόν εμείς οι λοιποί απλοί άνθρωποι αναρωτιόμαστε  κατά πόσο η γη  καταλάγιασε να τρέμει...κάτω από τα πόδια μας  στην Ελλάδα  και κάνουμε το σταυρό μας μπας και περισσέψει τίποτα  "ψιλό"για το καλοκαίρι... καμιά οληγοήμερη εκδρομή... δηλαδή.....έτσι για να πάρουμε λίγο τα απάνω μας....ξαφνικά ....νά σου  το μπαμ..του Σπήγκελ...να προαναγγέλλει  Πτώχευση.
Τι συμβαίνει ρε παιδιά ΄?
Μου θυμίζει τον Ορέστη Μακρή σε κάποια ταινία...που βάζει τη σφυρίχτρα στο στόμα και σπεύδει  να διαπιστώσει ποιες παλιές φιλίες τραβομαλλιούνται...και για ποίο λόγο, 
Τι συμβαίνει ....Σπίγκελ?....λάθος....τι συμβαίνει ..Παπασταύρου..?
-Τίποτα...τίποτα...!... 
- Πως ..τίποτα..εδώ ακούσθηκε ολόκληρο  μπάπ....έσπασε ολάκερη τραμπάλα...ποιά ..έκανε  "κούνια..".........η.... Πορτογαλία...?
-Τι να σας πω κύριε Καθηγητά...!!! Εγώ καθόμουν εδώ...και άκουσα  για  τους Φαινάσιοναλ Τάιμς, που ..Έγραφαν για την Ποτρογαλλία,  και ...κατόπιν είδα την κ. Γκίκα.... που  τράβηξε το μαλλί της Δεληκιάρογλου που διέδιδε   φήμες  του Σπίγκελ... γιατί.. έγραφε. ψεύδη  και ..συκοφαντίες για την ... Πτώση  τάχα ...της  Απρόσεχτης... Παπασταύρου....από  την  κούνια...!!!
-Του Θεμιστοκλέους???
-Του Θεμιστοκλέους βεβαίως....!!!!
Σιωπή ...  ανεδεστάτη...αύριο θα μου φέρεις εγγεγραμμένες για τιμωρία, 300 διαψεύσεις από  Ευρωπαίους πολιτικούς  και οικονομικούς...παράγοντες...που κουμαντάρουν το...Ευρώ..!
- Και του ... κ....Κουτρουμάνη..... επίσης ..κ Καθηγητά........???
-Σιωπηηηή..... Είρων  και Ανεδεστάτη... να...γίνουν...600 ...οι...διαψεύσεις... να μάθεις!!!!  .
Τι σου είναι ...αυτές οι Ελληνίδες και οι Ελληνες...άμα τους πεις για.... εκδρομή...και πάρουν αέρα....!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....