Η αρχή ...εφαρμόζεται....στο...τέλος....


                                                                    ΕΎΘΥΜΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΆ
                                                                                                                Του Μπαρμπα Γιάννη του Ψαρά.



Μούρθε ...το πεσκέσι της ΔΕΗ...Διά χειρός Ταχυδρόμου χθές με το πρωίνό Ντήλ...
Τον έβλεπα από μακρυά που χαμογελούσε...σαν ήλθε με τον φάκελο στο χέρι....αλλά αυτό το χαμόγελο δεν μου άρεσε...
Δεν εμοιαζε σαν αυτό που μου προϊδεάζει όταν μου παραδίδει το απόκομμα της Σύνταξης...άσε που μου πέταξε προς χάριν αστειότητος μιά παλιά διαφημιστική ατάκα....
..-Είδες η ΔΕΗ...?...μας άλλαξε τα φώτα...!!
  - Μιλάς για τις λάμπες φθορίου...??
  -Όχι...για το "τέλος" πυριτίου...άνοιξέ το με προσοχή.. το φάκελο Μπαρμπα Γιάννη...και αν το νοιώθεις "Ισωμα " προχώρα πάρα κάτω....πάρε και κανένα χάπι ...να το σιγουρέψεις....ο άλλος πάρα κάτω μου έμεινε στα χέρια...και τον έτρεχα με το...ποδήλατο...
Βρέ κακό που έπαθα με τους συνταξιούχους....
Χαμογέλασα...."τον ήρωα τον Πελαγίσιο...Θάλασσα πικροθάλασσα..."...αλλά λέω και από μέσα μου...
Κράτα και πισινή...άνοιξε το φάκελο...κάθε πρωί..ξύπνάμε..με νέα ερμηνευτική εγκύκλιο...
Οπα...τι την ήθελα την μαντινάδα...!!!...ίσα βάρκα...ίσα νερά....ΚΥΑ...κι αράξαμε..που λέει και το Νησιώτικο...
-Πεντακόσια ευρουλάκια τόσα πήρα από το ταμείο...
Όπως τα πήρα χθές  από την τράπεζα...τα συνταξιοδοτικά μου ...τα καταθέτω αύριο στη ΔΕΗ  και πατσίζω....να έχω και πρόσωπο να δω την Μέρκελ....στο δέλτίο των οκτώ...
  Πατάω αξιοπρεπώς τον διακόπτη και έχω...φώς....!!!σώζω και το σπίτι...προσωρινά..από αντιδικίες με το Δημόσιο...αναβάλλω και το πωλητήριο...του!
 Εκείνο όμως που δεν θα συγχωρήσω στον εαυτό μου...είναι..το μεγάλο παραγουλισμένο Χταπόδι
κάθε φορά που ψάρευα...το μεγαλύτερο...στις καλάδες μου ...το πήγαινα στο καφενείο να το μοιρστώ με την Παρέα...
Μου άρεσε να το κόβω ξεροψημένο φέτες στην πιατέλα ..και να το προσφέρω...καθώς άλλοι  με τρατάριζαν.. Τσίπουρο...
Πολύ φοβάμαι ότι θα το φυλάξω στο ψυγείο..μερίδες ..για τα δύσκολα που έρχονται... και το προβλέπω...να σιγοβράζει με κοφτό μακαρονάκι.....για την ανάγκη της  φαμίλιας ... της δικής   μου και όχι μόνο...!!!
 Με αυτή την αρχή...των φόρων...που εφαρμόζουν...οι κυβερνήσεις κρατών, μηδέ εξαιρουμένης της δικής μας ....αναλογίζομαι  που θα φθάσει το... αβάστακτο...τελος των ...Άνεργων....Νοικοκυριών...!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....