ο Πέτρος ...και το πέταγμα του...

             Εύθυμα  και σοβαρά 


Άφησα για λίγο την μαυρομύτα και είπα..... να ξ ανοιχτώ στο Πέλαγο....
Να βάλω σημάδι στην άκρη του ορίζοντα  την γκριζοσκούρα...αχνοθώρητη ...βραχονησίδα...που μοιάζει με σωσίβιο ..στη μέση  του ατέλειωτου πουθενά με το  βαθύ μπλε .. και να αφεθώ στη  μαγεία του ...καθώς ταράζεται...απ το λίκνισμα... τον παφλασμό..από..το  αφρισμένο..πέρασμα της άσπρης ..Τρεχαντήρας μου.......
Αρχαίγονη...διαίσθηση...ονειρική...!!!
..Νεράιδες ..και Σειρήνες...απ..τα παλιά κρατούν...και αναπαράγουν το  τέμπο...και τον λυρισμό στη σκέψη..που αναζητά..διέξοδο..!
Κι όλα ...αυτά ...μιά ζωγραφιά...σε .ενα ..καμβά....ένα...τοπίο...!
Να ρίξω λίγες σαρδελίτσες...απ΄το κουβαδάκι... που επιπλέουν ...σκόρπια στο φίλο μου το Γλαρόνι ...τον...Πέτρο...που με έχει πάρει από πίσω...και ζητάει ...ψιλοκουβέντα...
-...Καόυ...κάου...!!
..Και δώστου ... να ..βουτάει...με ένα εντυπωσιακό ..κάθετο μακροβούτι...να αρπάξει την Σαρδέλα
Μα  το αδέξιο...νευρικό βλέμμα του...δεν μπορεί να  μου...αποσπάσει εκείνο το γνωστό χαμόγελο ικανοποίησης...που συνοδεύει...πάντα ..την επιβεβαίωση της φιλίας...μας ..!
-Καόυ...κάου...εσύ κάτι έχεις....!
-Τι να έχω ...ρε Πέτρο....στεναχώριες..ακρίβυνε το πετρέλαιο...!!!
-Ασε τα αυτά...για σένα το πετρέλαιο ήταν ακριβό...μιά...ζωή...στους μανάβηδες αυτά..όχι σε εμένα...!
-Τώρα τι...θες και ρωτάς...?
-Σε ...τάραξαν ...γυναίκες..?
-Εμένα...όχι...!..τον Μπερλουσκόνι...!
-Τον γνωρίζω...???
-Περαστικός ...με το κότερο ...στον Πόρο...πριν κάτι χρόνια...σου πέταξε ...μιά Παλλακίδα του ολόκληρο ...μπούτι ...Γαλοπούλας...εσύ έκανες γάμο...με τη φαμίλια σου .κι αυτός σκηνές ζηλοτυπίας..με την καλλίγραμμη....που τράβηξε την προσοχή της ...ένας ..Πέτρος...!
-Που είναι τώρα...?
-Στη φυλακή...!!!!...έχασε ...και την Πρωθυπουργία...ισοβίως...!.καθότι.....ζηλιάρης ...ερωτιάρης ..και  πεισματάρης...!
-Για δύο ...μπούτια....Γυναικεία...?....τι αξία ...έχουν...?
-Εμένα ρωτάς ρε Πέτρο...δόλωμα ..Πολιτικής συκοφαντίας..ήταν....να ...του κόψουν ...τα φτερά...μην κοιτάς εσύ...που περιορίζεσαι στη Γαλοπούλα...κι έχεις τα φτερά σου ανέγκιχτα....
-Μπάρμπα ...Γιάννη....φίλε μου....τους χαρίζω και την Γαλοπούλα...και όσες αμαρτίες...εκ πηγάζουν..απ το φανταστικό της Μενού...αρκεί να μην χάσω...το μποέμικο...ελεύθερο ...και εντυπωσιακό ...πέταγμα...μου...και το ζεστό ανθρώπινο χαμόγελό σου...που περιμένω ακόμα!
...Με ...έριξε...ο ..Γλείφτης...αξίζει...ένα χαμόγελο...ο Πέτρος....!!!!
Να ήταν έτσι και οι εκβιαστές....του Μπερλουσκόνι...!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....