το Face book....και τα απωθημένα,,,,

                               


                                                     Εύθυμα και σοβαρά

                                                                    του Μπαρμπα Γιάννη

                                                                                                        του  Ψαρά


Μπήκα...κι απόψε το βράδυ...στο   Face  book....συνήθεια των τελευταίων χρόνων....!
Λίγο προβληματισμένος αυτή τη φορά....καθώς πολλά διανθίζονται τελευταία...
Ενδιαφέροντα  τα θέματα...όπως πάντα...και ποικίλα..τόσο...που...δια στροφικά....εξελισσόμενα.. και αυτά ως  νοσογόνος συνήθεια..μας παραπέμπουν ..επαναλαμβανόμενα.σε....ύποπτο αυτοάνοσο  και .... μαρτυρικό της ψυχής εφαλτήριο....!!!
 Μου ήλθε μία ίδέα..:από τις πολλές που μου έρχονται τελευταία...και αυτά που διαβάζω στην καταραμένη..αυτή.. Ιστοσελίδα...και αναρωτιέμαι μήπως...πρεπει να τις .."σκανάρω"...να τις ταξινομήσω ...για να τις δεί..ένας φίλος μου  ψυχίατρος,,,!!!
Να πάρω...δηλαδή...ένα ..μαρκούτσι...(μικρόφωνο)...να το παίξω  TV παρουσιαστής ...και εκεί που συχνάζουν ...αργόσχολοι...η σε πολυσύχναστα μέρη....αγχωμένοι  περαστικοί...κ.α...να αρχίσω  δήθεν το γκάλλοπ..!
Φυσικά...ο κάμεραμαν ...κάποιος ...φίλος...με κρυφή κάμερα...εννοείτε...δίπλα μου ...ως...θεατής περίεργος ,,,να καταγράφει...τις αντιδράσεις...των καταγραφομένων...συναπαντήσεων στις συνεντεύξεις...!!!.....
............................................................................................................Στους ..Δρόμους..λοιπόν..!!!...............................................................................................................................................................................................
-Καλή σας μέρα....!!!.από το ..πρέςς... τι..βί....θα μας πείτε δύο λόγια...να σας ρωτήσουμε...?
-Όχι....γιατί βιάζομαι...!!!
-Αυτός πραγματικά βιαζόταν....γιατί μου πάτησε...προσπερνώντας και το πόδι.....!!...άλλος...!
-Καλημέρα σας...από το πρεςς....τι....βι...να σας ρωτήσουμε ..κύριε ..κάτι για το face,,book..?
-Βεβαίως ...είμαι λάτρης...του ...σας ακούω...!
-Τι σας προκαλεί το ενδιαφέρον κατά το πλείστον...στις ιστοσελίδες του...!!!
-Η τρομολαγνεία.....!!!...είναι ...μετρημένες οι μέρες μας ...κύριε....να κάνουμε κουράγιο και να προσευχόμαστε.....!!! οι... προφήτες....στους καιρούς  μας ...πήραν τις...ντουντούκες...και βγήκαν στους δρόμους...!!!
-Ερχονται....δύσκολες...μέρες....!!!....καταφθάνουν.. εξωγήϊνοι...!
-Τί ..λέτε...???
-Οπως ..τακούτε...!!!...να είστε....προετοιμασμένος...!!!
Γυρίζω το προσωπό μου....και απευθύνομαι ...στην κρυφή κάμερα...που έχει τοποθετήσει ο φίλος μου...κάτω από το τζόκευ...καπέλο που φόραγε...ως δήθεν... τυχαίος περίεργος...ακροατής...
-Ακούσαμε μία ακόμη...γνώμη..φίλοι τηλεθεατές...από άνθρωπο του διαδυκτίου...με θέμα το face..book...!!!
-Mα που απευθύνεστε,,,?...βλέπετε καμιά...κάμερα...?..
-Όχι...στον...κύριο....μιλάω...!
-Α....!!!....καλώς ...γιατί δεν θέλω...να φαίνομαι....στο γυαλί....!!!
-Τις ...εσχατολογίες σας ...όμως....τις πάτε...."ποίημα"....και εσείς κάτι μας κρύβετε....κύριε.....!!!!
Βρήκαμε τον τρόπο να απομακρυνθούμε δήθεν ενοχλημένοι ...αφήνοντας τον τελευταίο με ανοικτό το στόμα ...να απορεί ...πως κάτι...δεν πήγε..καλά...!
Συνεχίζω,,,πάρα κάτω...!...ένας τυπάς...με το χέρι στην κολότσεπη....να μασάει ..μαστίχα...
-Μία γνώμη....για το face book...φίλοι μου...από τον ..νεαρό κύριο...που τον ακούμε...λάϊβ....!
-Τι σας συναρπάζει...περισσότερο....στις...αναζητήσεις ..σας...στην ...Ίστοσελίδα...???
-Οι...Μπου,,,,,τσαρκες....!!!...και τα...κολλ......ράκια...!!!...δεν αφήνω ...πήδημα...για ..πήδημα..."σχοινάκι...το πάω.."....μου απαντάει.... προκλητικά...!!!
-Και δεν σας φαίνεται...!!!
-Είναι... το απωθημένο μου....φετίχ....τη βρίσκω...!!!..παρηγορούμαι ..γιατί ...τα έχω πάρει στο κρανίο... είμαι και ...άνεργος...!!!
-Φίλοι....τηλεθεατές...το θέμα είναι και...πολιτικό...να βρούμε....επειγόντως...μία ..ενασχόληση για τους ...νέους...γιατί...παρατράβηξε....η.."ανεργία"...στα..απωθημένα"...τους...και στα δικά μας...οικονομικά αδιέξοδα... που όλοι ψάχνονται...και δεν βρίσκεται... λύση!
-Φίλε...μας παίρνει...κάμερα...???...κόφτο...!!!
Μην ανησυχείς....καταγράφουμε μόνο...ήχο...κι αυτός παραποιημένος....!!!...φοβάσαι ...τη ..Μαμά...εεε?
-Οσο....νάναι,,,!!!!...μετά...τις δύο...για ότι...είπαμε...!!!
Κατάλαβα....!!! ευτυχώς...που δεν ...πέτυχα.. για .το πάρα πάνω ...θέμα .. κανένα...σιτεμένο...γερο μεσόκοπο....καθώς και  ...μερικοί από αυτούς...έχουν ...πιο ..περίπλοκα...γούστα...!!!
Συνεχίζω την εικονική ...μαγνητοσκόπηση...ανάμεσα στο πλήθος....κρατώντας το μικρόφωνο..και πλησιάζω δύο ωραίες κοπέλες..
Κυρίες μου από την Πρέςς ...Τι   Βί....δύο λόγια ...κάνουμε έρευνα για...για το φαίϊς μπούκ......επισκέπτεσθε συχνά το διαδίκτυο....?
-Κατά το πλείστον τη βγάζω στην ιστοσελίδα του...λέει η πρώτη,..μου αρέσει να ανεβάζω φωτογραφίες μου..κυρίως με την αλλαγή  του λούκ μου!....'
Έχουν  τρελαθεί οι φίλες μου....πως ήμουν πριν το λίφτινγκ και το μπότοξ...και τις τελευταίες...που είμαι αγνώριστη....!...μου λένε ....!!!
-Φτού σου κουκλάρα...μου ..πώς ..έγινες...έτσι...?....και εγώ τους απάντώ....!!!
-Κάνω υγιεινή....διατροφή....!!!...και μένουν με το στόμα ανοικτό....και ξανά...!!!....φτούσου...μωρό μου..σκόρδα...!!!
-Να σας πώ και εγώ με την σειρά μου.."..φτού...σας.."....με μπόλικο ..σάλιο...?...σας υποφέρει και ξεγελάτε το Γυαλί...αφού..με τόσες λιποαναροφήσεις...την πάτησα και εγώ...με  τη " φυσική σας ..ανάπλαση..."
-Με παίρνει η Κάμερα...?....σας παρακαλώ να με κόψετε....θα γίνω  ρεζίλι...!!!..
-Μην ανησυχείτε....δίνουμε μόνο ήχο...!!!
Γυρίζει η ...άλλη και με κοιτάζει περίεργα...ρωτάει να μάθει σε ποιό...τηλεοπτικό πάνελ...συνεργάζομαι...
-Που  σας έχω...ξαναδεί..εσάς.?...Με τη Μενεγάκη...?
-Όχι...!
-Με το...Λίάγκα..?...με ...τη Χριστίνα...?..την Κατερίνα....?...τον Μάκη...τον ..."Παλουκοκαύτη.."?
-Όχι...όχι....ούτε...!!!
-Ε..τότε...πού...?
-Στη Σαλαμίνα ...έχετε πάει...?
-Πολύ...συχνά...οι δυτικές συνοικίες...εκεί λούζονται...εγώ  συχνάζω στη .παραλία ..της..Σκύτάλης...στο Αιάντειο..!!!
-Και δεν με γνωρίσατε...???
-Ααααχου...!!!...ο Μπαρμπα ...Γιάννης ...ο Ψαράς....!!!...ανοίγει την αγκαλιά της ..και με κλείνει...μέσα.....μου σκάει και ένα φιλί....
-Καλέ πως ξανανιώσατε..έτσι...ξυρίσατε...το μούσι...???...κάλέ...πως ...σας πάει..?
Το τελευταίο μου άρεσε...αλλά με άφηνε..."εκτεθημένο..." γυρίζω και κάνω ...νόημα...στο φίλο μου ...να κόψει τη συνέχεια...(έχω παιδιά και εγγόνια...)...δεν θα μιλάμε τώρα για τα δικά μας ...απωθημένα...!!!!
-Είσαι.....η ..Πίτσα...???....η...Πίπίτσα...???
-Όχι ...καλέ...!!...είμαι....η...Πηνελοπίτσα...δεν με θυμάστε...??
Κάτι...θυμόμουνα το καλοκαίρι...με τα ντεκολτέ...της Πηνελοπίτσας...στην παραλία...Που με έφτιαχνε και έβαζα στη διαπασών το μεγάφωνο...στο καΐκι...και να ακούω...τον ..Πάριο....στα μεγάλα...ταξίδια του....και τις ρομαντικές μουσικές αποπλανήσεις...!............................................................................................................
Χαιρετώ τα κορίτσια εγκάρδια ..και γίνομαι... απότομος .....στο φίλο.....!!!
-Αυτά θα τα κόψεις.....!!!!
Πήρα τη δόση μου ...και τους ενθουσιασμούς που χρειαζόμουν ... από τα κορίτσια.και συνεχίζω το ρεπορτάζ...πλησιάζοντας στη ..Βαρβάκειο...!!!
Στάθηκα ...μπροστά σε ένα καθώς πρέπει κύριο...που με το ένα χέρι βάσταγε.. μία τσάντα ...και το άλλο ..κρατούσε ...την μύτη του με ένα ...μαντήλι...!
-Κάνουμε ...ρεπορτάζ.....σας ενοχλεί...ο χώρος....η μυρωδιά...τα κρέατα...?....γιατι  σας βλέπουμε  να προσέχετε τις εισπνοές σας ..κύριε..?
-Βουβές οι λέξεις κάτω από το στόμα....βγαίνουν δύσκολά....!!!
-Οχι....κ...Καμπουράκη....δεν ...βλέπετε....???...και μου δείχνει στον... Ουρανό....κάτι λευκές γραμμές!!......Μας...ψεκάζουν.....ορίστε....τα ...χάλια τους...!!!!...τους διαβάζω στο Φαίϊς...Μπούκ...!
Αν ...Ζω....τώρα,...το οφείλω....στις ..κάψουλες ...του ..Φικιώρη...και στο ...Οζονισμένο..νερό...!!
-Τι...μου ...λέτε...?
Να πάρετε...κι εσείς ..κάψουλες...να σωθείτε.....!!!....να ...χαθούν ε ...να χαθούν ε ...αυτοί και τα ...Αεροπλάνα τους....!!!
-Μην το λέτε...εξαρτάται το ...φορτίο...!!!...ένα ..χάθηκε...και είναι ξαμολημένες  δέκα χώρες να το βρούνε...!!.....Αλλά δεν με άκουγε....συνέχισε το δρόμο του...επιμένοντας ότι μας ψεκάζουν
Έκανα νόημα και αυτόν να τον κόψουμε.....! Ζεί στο χώρο της υπερβολής...με εμφανείς...εμμονές.....θα ρίξει..έξω την έρευνα ....και θα τρομάξω και τον ψυχίατρο...το φίλο μου..που τελευταία απόκτησε ...τίκ....κινητικά...!!!!
Τελευταία.....δεν σας το είπα......!!!....Σοκκαρίστικα...με ένα φωτογράφο...πρωτοπόρο στην τέχνη του...που ανέβασε,,,ανθρώπινες ...φωτοσκιάσεις...σε μαύρο...φόντο...στην .σελίδα του....τόσο..πειστικές...που νόμιζα ότι ζούσα στο χώρο του...!!!
Μου σηκώθηκαν οι τρίχες....!!!έβαλα τις φωνές.....!!!!
-Ρε...παιδιάαααα......τρομάζω....!!!....βγάλτε με από ....δώ......!!!!
-Χα χα χα....Μπάρμπα ..Γιάννη....!!!....δύσκολα να μπεις στο πνεύμα....της σύγχρονης παρουσίασης
-Ναι...ρε παιδιά...!!! βάλτε μου κανένα ...φουγάρο...καμία προπέλα...σε φόντο γαλάζιο....να ανέβει η ψυχούλα...μου....!!!...τόχω...κι αυτό απωθημένο...!!!!....βρε τι έπαθα με τους...κουλτουριάρηδες....πάει ...χάνω και την εποχή...
Στο σημείο αυτό ...επεμβαίνει ο...αυτοσχέδιος .. ..κάμεραμαν ...φίλος μου  που έκανε τις λήψεις...για να ρωτήσει....γελώντας....!!!
-Και αυτό θα το κόψω...?.....
Η τελευταία ερώτηση με έβαλε σε προβληματισμό.....:και συνειρμικές σκέψεις.....
Ήτανε το ρεπορτάζ για.. ραδιοτηλεοπτικό.....προ...η μετά...μεσημεριανό...κους.. κους......στα διάφορα ακουστικά  η  τηλεοπτικά...πάνελ΄΄???
Η.. μήπως πακέτο..".έτοιμο φαγητό" ...μιας επιστημονικής ..έρευνας....που θα έβγαζε από τα ρούχα του ..τον έτοιμο ήδη...μισο πειραγμένο φίλο μου Ψυχίατρο...καθώς μπαίνει τελευταία και τον βλέπω να ξενυχτά... στο ...face..book
-Φίλε μου.... εδώ τελειώνουμε την συνεργασία και θέλω να σε ευχαριστήσω....για την σημερινή φιλότιμη  μαζί μου προσπάθεια...θα σκεφτώ τι θα κάνω...!!....Δώσε μου το καπέλο  που κρύβει την  μυστική.... κάμερα...!!..τα λέμε.....
Την δίνει....τον αποχαιρετώ...και γυρίζω τον δρόμο για την επιστροφή....φοράω...το καπέλο στο κεφάλι μου...η κάμερα συνεχίζει τη..."λήψη.."...........
Τώρα πιά........ πήρα την απόφαση μου...να ματαιώσω...το πείραμα....καθώς αυτό ...δεν είχε ...τέλος...!
Και το χειρότερο που για την ώρα ...δεν είναι ...ανήσυχο.....!.
Αποφάσισα.....να δημοσιεύσω....τους διαλόγους...και τις στιχομυθίες σε ένα επίκαιρο ...ευθυμογράφημα..και να το καταχωρήσω .στο face book....
Aφού ...!!!!....πως να σας το ...περιγράψω....!!...μου έχει ..γίνει... και εμένα.....τελευταία......απωθημένο....!!!!













Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....