Ασύγκριτες...αναμετρήσεις....

    του Μπάρμπα Γιάννη


Αυτό ήταν...!
Γιορτές τέλος...γλυκά τέλος...μασαμπούκα ....φρένο γιατί βλέπω...κάτι περισσεύματα...πέριξ της ζωστήρας...!
Έρχεται και η γυναίκα μου την ώρα που τα κοιτάζω..και έχω πιάσει κουβέντα με τον καθρέπτη!
-Καλέ τι είναι αυτά...?...θα κλατάρει το πουκάμισο...πέταξες κοιλιά..!
-Εικονικό πλεόνασμα είναι βρε γυναίκα ....λίγο οι κουραμπιέδες....με την μπόλικη ζάχαρη...λίγο το λεμονάτο...με το σέλινο...έριξα μέσα και κάτι  κολατσά ψωμάκια να παπαριάσει το ζουμάκι....πολύ θέλει...?...κι αυτές οι άτιμες μυρωδιές...στην κουζίνα...!
Προχθές με λαχτάρησε ... Έστησε φυλάκιο στο ψυγείο...και άρχισε τις περιπολίες αναγνώρισης.. .μεσάνυχτα....στην τραπεζαρία...<<Αλτ..τις..εί...???>>...
-Μνημόνιο....!!!
-Προχώρα στο πάρα σύνθημα...!!!
-Λίγο ψωμοτύρι για την λιγούρα..!!!..
-Πλησίασε με επιφυλάξεις...!
Ελα βρε γυναίκα...με τρόμαξες ..κατέβασε την κουτάλα...και σε πέρασα...για  Τζιχάντ.στο ημίφως.
-Ήλθε ..η ώρα της αλήθειας....!!!...θα σου σφίξω τα λουριά...!!!...τι θες και σουλατσάρεις...κάθε λίγο μασουλώντας..?
-Εκλογές έρχονται...κάτι να φάω...!!
-Τι ζητάς στο ψυγείο...Σαμαρά...Βενιζέλο...Κουβελη...???
-Απαπα....αυτοί..είναι ληγμένα...κάτι φρέσκο...!!!..Ρε Γυναίκα ...δεν αφήνεις τη μουρμούρα...θα γίνουμε σήριαλ΄...!!
-Θα σου δώσω...μια με τούτη...!!...( την κουτάλα)...και θα ανεβάσουμε την ακροαματικότητα στη...γειτονιά...!!!
Είδα και έπαθα να την ηρεμήσω...!!..
προσεταιρίστηκα τις πολιτικές της προτιμήσεις...που ...περίπου ...προσανατολίζεται να ρίξει την ψήφο....
Έμαθα ...που κρύβει τα...κρακεράκια...διαίτης.....το ..γάλα ..χωρίς ..λιπαρά...και τα ωμέγα τρία...!!!
Άρχισα να σουλατσάρω...και να λανσάρω...το νέο τρόπο διατροφής μου...!
-Από σήμερα...δίαιτα..!!!...αρχίζω με κρακεράκια...!!!
-Έτσι σε θέλω...!!!
-Από σήμερα...άσκηση...αρχίζω με κάμψεις κεφαλής...!!!
Έτσι ...σε θέλω..!!!
Κέρδισα την εμπιστοσύνη της...και βρήκα για λίγο την ησυχία μου...!.
Μπήκα σε πρόγραμμα ...μα τι το θέλεις...άρχισα να τρώω ωμά λάχανα και καρότα...ωμέγα τρία...και ξαναδώστου...λάδια...που ορκίζομαι...πως έχουν μέσα...καθαρτικό..!!!
-Γυναίκα ...με πείραξε το λάδι...!!!
-Πήρες πολύ...!!!
Άφησα το ψυγείο...και βρήκα φουαγέ...κάθισμα...για ..νυκτερινή παράσταση... με δράμα......στην τουαλέτα..!
Άσε που λαχτάρισα με τις ασκήσεις...!...παρά λίγο...να μείνει το κεφάλι μου μόνιμα δεξιά κολλημένο...έβαλα τις φωνές...!!!
-Γυναίκααα...!!!
-Κύριε  ελέησον....με αυχενικό...δεν το στρίβουν..έτσι...στάσου να σε τρίψω..!!!
Λαχτάρισα..κεφάλι είναι αυτό...δεν είναι παίξε γέλασε..!...Αυτό πληρώνει για όλες τις αμαρτίες...τις λανθασμένες πρωτοβουλίες...από κει...εκ πηγάζουν οι κρυφές φαντασιώσεις ...και στο τέλος...αυτό  βρίσκει και κτυπάει...το εγκεφαλικό..καθώς  στραβώνει το στόμα Θεός φυλάξει..
Μεταξύ μας δεν είμαι ενθουσιασμένος...με τις επιλογές της...ούτε με το νέο τρόπο ζωής που μου λανσάρει...κι αυτό το νέο κόμμα που επιμένει...πως πρέπει επιτακτικά να ψηφίσω..!
Σε λίγο τελειώνουν στο ράφι τα...κρακεράκια...και ορκίστηκα κρυφά στον εαυτό μου όχι άλλη δίαιτα.
Βέβαια την έχω από κοντά...και σιγοντάρω...στις αμφιταλαντεύσεις της...για να δω που θα καταλήξει..η πολιτική της πεποίθηση...αλλά προσωπικά ...είμαι αποφασισμένος...να λασκάρω λίγες τρύπες πάρα πάνω στο ζωνάρι μου ...να μην φαίνονται τα παχάκια..και το πρόβλημα που μου δημιούργησαν ....
Ακούω με προσοχή τις θέσεις των υποψηφίων καθυποψιασμένος και επιφυλάσσομαι...μετά το .."κάζο"...της επαναστατικής  γυμναστικής που με βρήκε..όσο για τις. βαθιά...αριστερόστροφες και δεξιόστροφες απολήξεις...της κεφαλής....ούτε λόγος..!!!
Ας προβληματιστούν  και  αυτοί...που πήραν την απίθανη πολιτική πρωτοβουλία ...να κάνουμε την τρέχουσα πενταετία..συμβατή με στερήσεις..και   εντυπωσιακές  επικύψεις..!!!

Θα με ρωτήσετε....!!
Έχουν καμία σχέση οι εκλογές...της χώρας...με ότι συμβαίνει στο σπίτι σου...και τα παθήματα σου για την ...Μασαμπούκα?
Θα σας απαντήσω πως όχι....!!!..αλλά ούτε..αυτό αφορά και την Ελλάδα..λίγο ως πολύ....
Για αυτό ...θα συνεχίσω τις νυχτερινές επισκέψεις...με  προσοχή   στην κουζίνα και ιδιαίτερα στο ψυγείο....υπό τον φόβο...κουταλο-αιφνιδιασμού...και παγίδας τρομοκρατικής..της συμβίας ...σε στυλ..Τζιχαντ....!!!
...Έχω...προς τούτο...προσαρμόσει....στο αριστερό μου μάτι...ειδική διόπτρα ..με  λέιζερ...που επιβλέπει στο σκότος...ακόμη και....φαντάσματα...όπως τα...κρακεράκια...!!
Τι στο Διάβολο....Αυτά θα φοβόμαστε..???











Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....