Σας....πάω.....

                                                          Μέρος 1ο

 Σας..πάω...!!!

Μου απευθύνουν την πάρα πάνω φράση στα Ελληνικά...
Με πλησιάζει μία ομάδα ..κουστωδία  χαμογελαστών ανθρώπων στο λιμάνι της Κούλουρης,....καθώς είχα πλαγιοδετήσει το καΐκι...και έδειχναν ενδιαφέρον..καθώς   ομιλούσαν διάφορες γλώσσες...
Έμοιαζαν..Βόρειοι... Ξανθομπούμπουρες...Ολλανδοί..Γάλλοι...κάτι τέτοιο...τέλος πάντων, και με παραξένεψαν  καθώς .επέμεναν  να με φωτογραφίζουν και να πιάσουμε κουβέντα...
-Κι εγώ σας Πάω...!!!  
...Τους ..αποκρίνομαι εύθυμα ενθυμούμενος την φράση του Μακαριστού Χριστόδουλου....που πάντα ήταν ετοιμόλογος..και γλυκύτατος...με εκείνο το χαμόγελο..και έτοιμος για ανέκδοτα...Θεός σχωρες τον...!..
-Που μας πάτε...?
-Εσείς που πάτε...?
-Εμείς...κάνουμε βόλτες...στα βουνά , στα λιμάνια...στα αξιοθέατα...
Έχουμε αποστολή...μου απαντά κάποιος εξ αυτών σε άπταιστα Ελληνικά...Από τους Ευρωπαϊκούς ..Θεσμούς, να εκτιμήσουμε....τις τουριστικές δυνατότητες...της περιοχής  τοπικά ..αλλά και ευρύτερα...
Θα υποβάλλουμε σχετικές εκθέσεις.....θα ακούσουμε  απόψεις..-όπως και την  δική σου-...ώστε...να γίνουν σοβαρές  επενδυτικές υποδομές και μεταρρυθμίσεις....από το Ιδιωτικό Κεφάλαιο....και όχι μόνο...
-Πουλάαακιααα...μου..!!!...(Έπιασα τον Ταύρο  από τα κέρατα)...Εσείς είστε.... που μας έχετε 6 χρόνια ταράξει στη λιγούρα....και θηρεύουμε  το Ευρουλάκι με την σφεντόνα..?...ψιθυρίζω  χαμηλόφωνα...
Και συνεχίζω...με εκείνη τη διάθεση ..που σε παρακινεί...να πεις ανέκδοτα...δυνατά..!
-Κι εμένα  βρήκατε...να σας πω τις απόψεις μου..?...(χαμηλόφωνα)..θα προτιμούσα να σας πνίξω...!...χα..χα..!!!
-Ο... Μπαρμπα Γιάννης δεν είσαι...ο Ψαράς,..?
-Ολόφτυστος..!..και λοιπόν..?
 -Στάσου για ..άλη μία πόζα...!!!...Έτσι..!!!..Εσύ δεν είσαι που γράφεις...στο http://skytalh.blogspot.gr
τα χρονογραφήματα..?...Που μαγειρέυεις...απίθανα τα φασολάκια..και προσκαλείς το Χαϊτ..Πολίτικο...Σοσάϊτι..για ...μάσα ..μπούκα...?...
Έχε υπ όψη σου ...ότι είσαι η πρώτη φίρμα...στα ...Γιούρο...Σαλόνια..!!
-Όπα ρε Μεγάλε...!!!...Εγώ είμαι αυτός..?...χάρηκα...αυτοπροσώπως..!!!!
Μπάστε μέσα...θα σας πάω μία τσάρκα...και θα  τα πούμε ...εν πλώ...!!!
-Ωουο....Μαμα...μια...Αυτό..γέρνει...πάμε ...ζούπιτο..!!!
-Μισοί...ζερβά...μισοί δεξιά...μην πάμε μονόπατα...όπως ...στην Ευρώπη....μπουνάτσα..έχει  θα πάμε Ρομάντζα...μια χαρά.!
-Που θέλετε να πάμε..?
-Αίγινα...Φαντάστικο.....!!!...Μαμα μια...Αγκίστρι....Γυμνιστες...ψαράκι φρέσκο...Φαντάστικο..!!!!
Αγάντα Μπάρμπα..Γιάννη.Σου έλαχε το Τζόκερ με το Θείο...!!!...Λύσε τον κάβο ......για τη μέρα  που είναι σήμερα...!!!
Και μου έρχονται ...κάτι..τρελές ιδέες.!!!..Να τους πάω όλους αυτούς πεσκέσι...στο Κάϊρο...κλεισμένους στο αμπάρι...να εκδικηθώ...τα ναύλα του ..Παππού μου , που ποτέ δεν πληρώθηκε....από την Κατοχή...Θου κύριε ...φυλακήν το στόματι μου....!
-Περνάμεεεε...καλαααά....?
-Ναιαιαιαί.....!!!
-Εσύ πια είσαι...που πετάχτηκες..??
-Η...Μέρκελ..!!!
-Εσύ...μπορείς ...να μην φοράς   το  .. σωσίβιο....σου επιτρέπω...!..Στο χρωστάω ...ένα βούλιαγμα...μεσοπέλαγα.....και μετά θα σε  σώσω...!!!
-Χα χα ,..χα..!....όλοι γελούν με το χωρατό μου....καθώς εξηγούσε ο Διερμηνέας....τις Ατάκες μου...

Σε λίγο που θα βγούμε από το λιμάνι ,θα γνωριστούμε...ένας ένας...απόψε ..έχει πολλά Λαβράκια ..η  ψαριά μου...."ετοιμάζω τηγάνι.."...όχι αυτό που νομίζετε...!!!! αλλά ...το άλλο...που βγάζει και ...μουντζούρα...!.....................................................................................
Καθώς το τρεχαντήρι μου...αφήνει το λιμάνι...μια ζωγραφιά...στολίζει το κάδρο....της περιγραφής μου...Απέναντι το ...Αιάντειο...της Σαλαμίνας...!...μία συρόμενη κορυφογραμμή ...ντυμένη στο πράσινο...πευκόφυτο ...βελούδο...που  αναρριχάται από την παραλία...ίσα με την κορυφογραμμή...κι ανάμεσα της διάφορα...φυτεμένα ...κάτασπρα...σπιτάκια...δίνουν τον τόνο της χαρακτηριστικής Νησιώτικης...οπτασίας....!
-Έχω..φίλους ..ψαράδες εκεί....!!!...τους εξηγώ..και δείχνω το μέρος..που κάνουμε  το καλοκαίρι τα ψαρέματα και τα συναδελφικά ....τσιμπούσια..!!!
Βάζω τα μεγάφωνα...στη διαπασόν ψηλά στο κατάρτι...να τονώσω την έκπληξη τους...και να τους "λιγώσω"...με Ελληνικό Τραγούδι...!!!...χαλαρώστε κι Εσείς...!!!  



                                                                         Μέρος 2ο  συνεχίζεται.......

                                      






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....