Σας..πάω......Μέρος 2ο....



    Εύθυμα και σοβαρά.....


Άνοιξε ...η Γαϊτα μου το βήμα...και κοντεύουμε να φτάσουμε τον κάβο Πετρίτη...
-Λύσε  Μάϊ  Φρεεντ,  το φλόκο....!.. φωνάζω σε κάποιον που καθόταν αναπαυτικά , στον μπροστινό πάγκο, και του δείχνω το σκοινί ..με το ναυτικό κόμπο που έπρεπε να λύσει ...για να ανοίξει το Φλόκο , εκείνο το πλωρηαίο κόκκινο πανί.....
  Σαν το κοιτάζεις από τη στεριά μοιάζει πανόραμα  να φουσκώνει ημικύκλια..το Αρμενάκι...και το καΐκι  από μακρυά να κλέβει καρδιές...!
 Κατάλαβε και Προθυμοποιήθηκε...λες και περίμενε μια προσταγή....και της ανάγκης το ζητούμενο... για να μου δείξει τη χαρά στη τέχνη της Ναυτοσύνης...που του έτυχε...μαζί μου σαν πρωτόμπαρκος...!
-Για έλα εδώ εσύ μωρέ...με κάποιον μου φέρνεις...! .που σε έχω δει..Σουλατσάρεις στην Αίγινα..?
 -..<<Ik ben gefascineerd door Griekenland, kapitein in je commando's .>>..(Είμαι....γοητευμένος  με την Ελλάδα...Καπετάνιε ...στις προσταγές σου!.)....Μου απαντάει..με χιούμορ!
 -Ρε Δραγουμάνε...τι λέει τούτος..?..με βρίζει..?
Πλησιάζει χαμηλόφωνα και δια κριτικά. "Τύπος" στο αυτί μου εξηγεί...
 -Χάρηκα...του απαντώ συγκρατημένα  και του απλώνω το χέρι....μα δεν μου  λες..?...εσύ  κάτι μυ θυμίζεις...μηηηη ...μουου.....πειειείς....!!!!
-Ντάϊσεμπλουμ...!!!!
-Αμάν..!!! ....Ρε  τζιτζιφιόγκο...κι εσύ εδώ..? Πώς ...μπήκες βρε στη  βάρκα μου και δεν σε πήρα χαμπάρι..?
...Πως τρούπωσες....βρε ισοδύναμο...της μαύρης τρύπας...που μας κυνηγά...τους  Έλληνες..και αλαφιασμένοι.....φωνάζουμε...και τρέχουμε...<<ουάου..>>? 
-Αγκαπάμε..το Ελλάδα...ντοσαμε χέρια....υπόγραψε...φίλος...ντόσουμε  βοήτεια...!!!...Τουρισμό...μπίκ ντηηηλ...!!!..Μπάρμπα ..Γιάνης...σας..πάω..!!!..γιάαα....!!!
-Εγώ .."φίλε"...δεν έδωσα τίποτα....και τώρα...τα σκουπίζω.....γιατί τα δικά σου ήταν ...βρεγμένα...!!
Μακρυά ..τους εναγκαλισμούς...!!..
...Είναι κι άλλοι...??...Τι βλέπω στο βάθος..?...Αμάν...κουβαλάω το μισό Γιούρο γκρουπ..
Να και ο Ιταλός...στο βάθος...κι αν δεν είχε αντιπάθεια...ο Μπερλουσκόνι στη Μέρκελ...θα ήταν κι αυτός εδώ...!
..Ωχ...΄Κάποιος...μου την έφερεεε....κάποιος μου κάνει πλάκα απόψε...
Τι Λεφούσι φόρτωσα..στο λιμάνι..θεέ μου...? Με αυτούς θα κάνω  Κοντράλτο?...Τι τους λες...τώρα..?...
Να τους ρίξω την...Τορπίλη..?...'Αντε κι όποιον πάρει ο Χάρος..!..
Βρε τι έπαθα σε αυτό το χρονογράφημα ..με έπιασε.. και η ...Θάλασσα...φέρτε μου  διπλή..δραμαμίνη...να συνέλθω πριν τους φωνάξω...
-Κι εγώ σας πάω...αλλά να ξέρατε που..!!!...
-Γιάαα..hallo Griekenland.....hallo....!!!
Δραγουμάνε ...εξήγα..!!!..Απόψε...σας πάω Ρομάντζα...στο Αγκίστρι...!!!
Συνεννοήθηκα στο κινητό...!..Μας περιμένει στην ταβέρνα..η Θειά μου η Αρβανίτισα....! Έχει ανάψει τον Ξυλόφουρνο....κι  έριξε  οκτώ ταψιά...παλαμιδάκια...- κολιουδάκια...πνιγμένα στην τομάτα..το κρεμμύδι...και τον Μαϊντανό....!!!
-Δραγουμάνε ...με πιάνουν..?..Απόψε έχει γλέντι Ελληνικό...στην Παραλία ..με δικά μου έξοδα...και όχι του..ΕΣΠΑ....πες το...!!!
-Γειάα..hallo Griekenland..... Αgistri....hallo..!!!!!
Αρχίστε..με Μπράντι.....για να σας πω  κι εγώ..." τα θέλω μου "...μέχρι να φτάσουμε...
........................................................................


    


                                    Μέρος 3ο.....

                                                                  Συνεχίζεται....









Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....