ζήτημα ηθικής

                                                   Ευθυμα και σοβαρά


                                                                                               του Μπαρμπα Γιάννη

Κοίτα βρε  Παιδί μου  σε τέτοια κρίση που περνάμε.
Πέρα από την μεγάλη πρόκληση να αναδιατάξουμε δυνάμεις  και να προσαρμόσουμε τις ανάγκες μας  σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις των Δανειστών .
Έχουμε και την βάσανο ύψιστων ζητημάτων ηθικής...στα οποία οφείλουμε να πάρουμε θέση, , να μιλήσουμε  για το άσπρό -μαύρο...και να επικαλεστούμε τα αυτονόητα...για να μην μας περάσουν για....Ελεφαντες...!!!
...- Δεν μπορώ βρε  Γυναίκα ...λέω το πρωί μόλις ξυπνάω...θα πάω στο ..Οικονομικό Ειτελείο να πάρω μέρος στη συζήτηση..με τους θεσμούς..!
-Να κάνεις τι..εσύ...βρε άσχετε...στο Μαξίμου..??...τράβα πάρα δίπλα στον εθνικό κήπο...Συνταξιούχος.. να ταϊσεις τις ..πάπιες..!..΄΄Ακου...σου Μαξίμου..!
-Καλά λέγε εσύ...δώσε μου το καπέλο και το κασκόλ...!!!
.................................................................................................
Έρχεται ...σήμερα    η  Κυρία....νούμερο ένα εκ της ομάδος των δανειστών ...
Πρώτος την χαιρετάω ..!!!
Ρουμάνα την λένε "δεικτικά"    <<..Δρακουλέσκου....>>..!!!..Εγώ την αποκαλώ εντεταλμένη υπάλληλο...κι ας παίρνει τον μισθό του ...Αγλεορα...!!!
Καλώς την μας κι ας ..άργησες...!!!...Τι θα σας κεράσουμε..?...ένα γλυκάκι..?
-Όχι ευχαριστούμε...!!!!Θέλουμε τις καταστάσεις..   των αποδοχών  των εργαζομένων .!!!
- Να σας φέρουμε τις καταστάσεις των Ανέργων να φρίξετε..?
-Όχι ...!! Θέλουμε των υψηλόμισθων...!!!
-Μιλάτε  για τους βουλευτές ...και  τους...Αρεοπαγίτες...?
-Μας δουλευετε..Κύριε...???....Δώστε μας τις καταστάσεις ..μισθοδοσίας του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.....!!
-Μάλιστα...!!! ..Δώστε της ...βρε Αλέξη ...δώστε της τις καταστάσεις...πες του ...Τρίφωνα...ξέρεις...!!!...μα επιμένω...!!!..Να σας κεράσουμε ..ένα γλυκάκι..???
-Μα ..επιτέλους ...!!! ποιός είστε ...κύριε...!!! Με ποιά αρμοδιότητα.......
-Να σας συστηθώ..μέχρι να μας φέρουν τις καταστάσεις...!!!
 Μπαρμπα Γιάννης ο ψαράς..!!!...Επίτιμο ..μέλος του  Πολιτιστικού...Συλλόγου ..Αιάντειο Σαλαμίνος...!!!
Από εδώ, δύο οι Αξιότιμοι κύριοι ..συνομιλητές σας κι εγώ συνταξιούχος τρεις....και παραέξω χίλιοι δεκατρείς.
 Ξαφνιάζονται οι Δύο -Πρωθυπουργός ..και Υπουργός...κοιτούν ο ένας τον άλλο , κοιτούν εμένα,.
.Εγώ κοιτάω την Ρουμάνα...δίμετρο ...Παιδί ..και μου αρέσει...αλλά "κρατιέμαι."..ζήτημα ηθικής.
Κυρίως σε αυτή την κρίσιμη διαπραγμάτευση...όλα παίζονται στις λεπτομέρειες..!!!
 -Κύριε Γενικέ ..τις καταστάσεις ..παρακαλώ...!!!...και συνεχίζω ενώ οι πάντες...με κοιτούν σαστισμένοι...
Έχετε όμορφη χώρα αγαπητή μου...Την έχω διασχίσει από την μαύρη  θάλασσα μέσω του Δούναβη...μέχρι πάνω το Γαλάτσι.! Την γνώρισα πολύ πριν γεννηθείς Κοπέλα μου..! 
Σε δύστυχα χρόνια...λένε..τώρα..!
Μπήκαν λοιπόν κάποιοι θεσμοί...που φαίνεται είχαν καλό σκοπό να αναδιατάξουν τα οικονομικά βάρη του λαού από κακοδιαχείριση και διεφθαρμένη εξουσία..
Δεν ξέρω αν ο σκοπός...επετεύχθη  μέχρι  σήμερα κι αμφιβάλω σφοδρά , αλλά τα μέσα...δεν καθηγιάσθηκαν...κι αυτό βαραίνει!
Κατηγορήθηκε ο κ.Τσαουσέσκου...ότι  στερούσε από το λαό τις απολαβές του..κι έδινε   μισθούς πείνας...!
Απήντησε λοιπόν...ενθυμούμαι στους αυτόκλητους δικαστές του  κι ας είμαι γεράκος..!
-Μπορεί να στέρησα από τον λαό μου...από υψηλούς μισθούς δυτικού τύπου.! Όμως κανείς δεν πείνασε..ούτε έμεινε άστεγος και γυμνός..!!! 
Όλοι είχαν ...μία αγελάδα...τροφές για τα ζώα...και τριακόσια κιλά καλαμπόκι ετησίως..και ζούσαν 
 αξιοπρεπώς...!!!
Έσυραν τον Άνθρωπο σε ένα χωράφι..αγνώστου μέρους χωρισμένοι σε ομάδες..με 2 ελικόπτερα...
Παραστρατιωτικοί και δικαστές της στιγμής και του γούστου, και πυροβόλησαν σαν σκυλί..αυτόν και την γυναίκα του...για το κρίμα της χώρας. 
η Χώρα στοίχειωσε...κανείς δεν αμφιβάλλει...κι ο τελευταίος...που ξέρει αλλά αγνοεί  και σήμερα το  νόμισμα της.
-Καταλήξτε κύριε  τι θέλετε να πείτε..?
-Σας Κυρία μου.... γιατί σας στείλανε..?...Έχετε το ηθικό πλεονέκτημα...να μας υποδείξετε το οικονομικό μοντέλο...περικοπών και μεταρρυθμίσεων...που θα σωθεί η χώρα...?
Εκτός κι αν αυτοί που σας έστειλαν είχαν την πεποίθηση  ότι ...πεινασμένος ..με χρεοκοπημένο....θα συνεννοηθούν καλύτερα..!!!
..Πάνω στο τελευταίο...δεν πρόλαβα τα υπόλοιπα...γιατί δύο φουσκωτοί με παρέλαβαν ..αλλά μπρατσέτο κα μου είπαν χαμηλόφωνα.τραβώντας με στο διπλανό δωμάτιο.
- Ελα δίπλα να σου πούμε...  
Μου έριξαν και δύο λαχταριστές μπουνιές...και μου πρήξανε το μάτι...!
Με ένα αυτοκίνητο φιμέ  τζάμι  μαύρο με πήραν από του Μαξίμου  και με άφησαν πίσω σε ένα σημείο του κήπου..κοντά στις πάπιες...όλα γίνανε πολιτισμένα και αθόρυβα.
Γενικά η μέρα μου ήταν υπέρ του δέοντος δημιουργική...!..Εβγαλα το άχτι μου με τους θεσμούς...μόνο τον Εθνικό ύμνο δεν πρόλαβα να τους πώ...είναι ζήτημα ηθικής....
Μου άρεσε και ο Τσίπρας...με άφησε να τα πω..και μετά έκανε νόημα στους "επιτετραμμένους" να με απομακρύνουν ....στοιχηματίζω  πως υπέμενε ευχάριστα...σαν να μου έλεγε ...
Πες της κι άλλα ...για λίγο ακόμα ...σε παίρνει...!
Έφτασα στο σπίτι ..κουρασμένο ςμόλις με είδε η Γυναίκα μου έβαλε τις φωνές...
-Χριστός και Παναγιά..τι μάτια είναι αυτά καλέ...πως έγινες έτσι..?
-Πήγα στου Μαξίμου...!
-Μόνος σου..?
-Όχι με τους υπόλοιπους Συνταξιούχους..!..
Σιγά να μην της έλεγα πως έκανα διάλογο ...με τη δίμετρη Ρουμάνα...και πως την έκανα  ..κέφι...μέχρι που ζήλεψε ο Αλέξης ..και ο Τρύφωνας..!
Άλλο ..που χαμήλωσα τον τόνο να μην γίνει ζημιά........ζήτημα ηθικής....
Που να τα πώ αυτά στην Συμβία μου...λέγονται..??? δεν λέγονται ...εσάς που με διαβάζετε μην σας ξεφύγει...!!! 
-Ανάθεμα ....στους ...Αναρχικούς...που βρέθηκαν μπροστά μου...
Ρίξε ρε Γυναίκα  λίγο Μολυβόνερο στο  βαμβάκι.και πάρε μου ...σιγά σιγά στα τσίνορα...
Ωωωχ...ανάθεμα στα ..Παλιόπαιδα....!!!! ..Εσείς...τσιμουδιά....!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....