Της ανακάλυψης το ...κάγκελο....

                                                        εύθυμα και σοβαρά
                                                                                         του..Μπάρμπα Γιάννη

Ψάχνομαι..!!!...
-Έχεις ψιλά..?
-Πόσα θες..?
-Ογδόντα Ευρώ...!
-Τι τα θες...?...
-Να πάρω μηχανή..!!!
-Τι μηχανή....τρίκυκλη..?
-Όχι..μωρέ..!
-Σκούτερ..?....Παπάκι..?...
-Ούτε...τίποτα από αυτά..!..Πρόκειται για Ελληνική πατέντα...! ένα ..κουτί περίπου ..τόσο.!
-Και τι ..πετυχαίνεις με αυτό?
-Άφθονο ηλεκτρικό ρεύμα....στο νοικοκυριό,  να φάνε.. και οι......Σόμπες... και τα θερμοσίφωνα... και οι κουζίνες...τα πλυντήρια..οι λάμπες....και να περισσεύουν δυναμικά στοιχεία στο   Αμπερόμετρο,  .να παρασκευάζουμε  ακόμη...και    Ποπ Κορν..με το ρομποτάκι..!!
-Ρε...με δουλεύεις..?....Ένα σπίτι για να είναι αυτόνομο ενεργειακά πρέπει να καλύπτει σε ρεαλιστικό χρόνο  δυναμικό ισχύος 5 KV...Τουλάχιστον..
-Τό χουμε..!
-Πως το έχουμε..? με αυτό το καβουρντιστήρι.?...Η καφετιέρα είναι πιο μεγάλη από δαύτο.!
Παιδί μου .....πόσα τετραγωνικά είναι το σπίτι σου...?
-Εκατόν είκοσι..!
-Εσύ θα χρειαστείς .πιο λίγα ..θα πάρεις την μικρότερη..συσκευή ...αυτή  που στοιχίζει ..σαράντα ευρώ..!
-Ρε πας καλά ..?   Τι λες τώρα..?
.....................................................................................
Η βόμβα έσκασε...στην γειτονιά μου....! Στο μπακάλικο  της κυρα Βάσως...άναψαν τα αίματα.
Χθες στην εκπομπή του Χατζηνικολάου...άκουσαν τον Υπουργό Άμυνας...να  εξηγεί ότι πρόκειται για την Εφεύρεση του Αιώνα....αφήνοντας ερωτηματικά για την βραδεία εξέλιξη που έχει πάρει το θέμα κατοχύρωσης  παγκοσμίως της  πατέντας.
Πήρα κι εγώ  μέρος στη συζήτηση..
Κι  από όσα είχα δει και ακούσει και συμφωνούσα για αυτό το  μικρό πραγματάκι ..αθόρυβο...ισχυρό, με καύσιμο υλικό μισή κανατούλα νερό κάθε δύο μήνες,που θα αναπληρώνεται...με ένα  κράμα μετάλλου  σαν κέρμα, και θα παράγει ρεύμα χωρίς άλλη δαπάνη για όλες τις συσκευές.!
Όσο για την ΔΕΗ.....για μας τα νοικοκυριά, θα είναι άγνωστη η Κυρία...που πάμε και της τα ακουμπάμε χοντρά...κάθε δίμηνο...
Γούρλωσε τα μάτια της  η Κυρα  Βάσω...και με ρωτάει για τον Εφευρέτη.
-Τον γνωρίζετε Μπάρμπα Γιάννη τον ..Κύριο που την κατασκεύασε..?
-Τον Πέτρο Ζωγράφο..?..Στην συνάντηση...της "Μεσόγειος."ματιές ανταλλάξαμε...και του έκλεψα χαμόγελα..!!!
-Συγγενείς ...δηλαδή...!!!
-Οχι και συγγενείς....! Ας πούμε γνωστός
Έγινε πίο γλυκιά η  Κυρα Βάσω..!..την ώρα  που έκοβε την γαλοπούλα στο μηχάνημα γιά  το τόστ..που λέει με ύφος εμπιστευτικό.
-Κύριε Γιάννη ..θέλω κι εγώ το μηχάνημα...άμα βρεις και πάρεις...ένα για το σπίτι ...και ένα για το μαγαζί....και μην το πολυσυζητάς...!..
Αυθόρμητα...μού έκοψε...για δοκιμή και δυο φέτες...για ...Τοστ...από καινούργια παρτίδα ..καπνιστής... λιχουδιάς  και λέγε λέγε  μου κόβει να ξαναδοκιμάσω ..άλλες δύο..!...... το μυαλό μου πήγε στη διαφθορά.
Κοίτα να δεις είπα μέσα μου...!..μέχρι να κλείσει το Ντίλ...θα έχει φαγωθεί από ..μίζα..στο μπακάλικο της Κυρα Βάσως   μια.. Γαλοπούλα..σε κεράσματα....!....Αλήθεια ...τι κάνει ...αυτός ο Καμένος..?
Λένε πως η συσκευή είναι επαναστατική...όμως ακόμα ο κόσμος δεν την γνωρίζει.
Προχθές Είχα πάει στο Θείο μου..Μιχάλαρο...στο Μαραθώνα...!..Έχει θερμοκήπια...και του εξηγούσα τα καθέκαστα...καθώς με ξεναγούσε στη νέα μονάδα του!
-Τι λες βρε παιδί μου...μου λέει έκπληκτος...!..υπάρχει τέτοια εφεύρεση..???
Ξέρεις πόσο ρεύμα...καταναλώνω...εδώ σε αυτό  το μποστάνι  για να κρατώ θερμοκρασίες και φώτα για τις ανάγκες παραγωγής...?
-Άμα γνωρίζεις..τον Εφευρέτη...κράτα μου ...δύο μηχανές...για πάρτη μου....και μην κάνεις ...κουβέντα...!
-Αστειεύεσαι,....Θείε..?...Τάφος !
Όσο ..έκλεινε θετικά η συμφωνία...έκοβε και το καλύτερο κολοκύθι..και το έριχνε στο καλάθι του...πιό κεί ...μιά θαυμάσια ντομάτα...πάρα πέρα αγγουριά..μελιτζάνες ........
Δεν είχα δει άλλη φορά τόσο Γαλαντόμο το Θείο...!
-Αυτά για σένα...μου λέει...! ...Αλλάζουν οι Άνθρωποι...!
Έφυγα από το Μαραθώνα με τις καλύτερες εντυπώσεις..Γέμισα το πορτ-παγκάζ..με..δωράκια... ζαρζαβάτι εκλεκτής ποιότητος..!
Άλλαξα κι εγώ....!...Έχω ήδη στο τεφτέρι μου τέσσερις παραγγελιές...για τον Εφευρέτη...!
Αφού΄ολόκληρος Υπουργός... και το Επιτελείο του....δεν ασχολείται..όσο τουλάχιστο θα πρέπει..με αυτή τη συσκευή...το αναλαμβάνω εγώ...κι όπως βλέπω με το αζημίωτο...και γρήγορα μάλιστα...θα το φέρω...να γίνει γνωστό..!
Δεν θα αφήσω...ρούγα..για ρούγα...! Γειτονιές...και σπίτια...Χωριά και συνοικίες...
Άνω Παναγιά....Κάτω Παναγιά...!
Εθνικό το θέμα...αλλά αφήνει και στην άκρη...!...Καλά τα λεφτούλια...για οδοιπορικά...αδελφέ..!..Σου φέρνουν δύναμη γνωριμίες...δόξα...
Και που ξέρεις....σε αυτή την πορεία...κάποτε μπορεί να ανταμώσω και τον Υπουργό....!
Μπορεί και να του φάω τη θέση...!!!...όχι πως μου υπολείπεται....αλλά ..δεν τραβάει...στις ιδέες όπως εγώ.!
Έχω όμως το κουσούρι της Ποδαγρας...και του Αναλώσιμου βίου...!
Τώρα πια...είμαι  μιας  ηλικίας..... και δεν με βαστούν τα πόδια....!
Κάποιοι άλλοι τρέχουν ...περισσότερο από μένα...σαϊνια του Κερατά....μα  δεν προσέχουν τις στροφές...!
Αυτοί .....!!!...οι "Ανιμέϊσον"..Λεβέντες... και φέρνουν τις μεγάλες...Εθνικές Ανατροπές....που τόσο επιζήμιες ...στη Χώρα...στο τέλος...καταλήγουν...!


























Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....