Της Τσικνοπεμπτης οι Αναστενάρηδες....

                                                    Ευθυμα  και σοβαρά

                                                                                της ημέρας......


                                                      Του Μπαρμπα ..Γιαννη  του Ψαρά

                       Ξέρουν πως είμαι χωρατατζής...και μου την έκαναν σήμερα ..πρωί πρωί ..!!!
Μου άφησαν ένα τσουβάλι κάρβουνα....έξω από την πόρτα...κι ένα σημείωμα....!
<<Σήμερα είναι Τσικνοπέμπτη...να το πας εκεί που ξέρεις..!!!>>
Κάθε χρόνο...τη βγάζω στη Βαρβάκειο...στήνομαι στη σειρά....παίρνω τη Λαδόκολλα με ..τα τσικνισμένα...ανάμεσα στη Λαοσύναξη...στήνομαι στις κάμερες...δείχνω χαρούμενος...στο τηλεοπτικό κοινό...χορεύω...στην πίστα.... με τα Νταούλια...και να οι Οπερατέρ...να γονατίζουν μπροστά μου..να κάνουν ζουμ στο μούσι μου...-γιατί είμαι και Ομορφόγερος...-χορεύω..τσάμικο...!
Μου κάνει  δίπλα του...νόημα πονηρό   η   σκηνοθέτης...να χαμογελάσω....μέσα στο..Τσακίρ κέφι.. μπουλούκι.!
Έχει ρίξει μπλε..ανταύγειες...το άτιμο θηλυκό...πάνω από τα μαύρα όμορφα μάτια της...και τρελαίνομαι...πείθομαι ..πάνω στις χορευτικές "...φούρλες"..να της ρίξω ..ένα φτερωτό φιλί...!
-Καλημέρα...Ελλάδα..!!!
 Κάτι τέτοιες στιγμές..με πιάνει το γλυκό μου...!..Φιλοσοφική διαστροφή...κατά το..κοινώς...αφού
λίγα μέτρα πάρα κάτω είχε μόνιμα  παρκαρισμένο... το πιθάρι   του πριν κάτι χιλιετίες ...ο Ομόθυμος μου πρόγονος Διογένης...
Επέμενε από τότε ..να βρει .άνθρωπο..!
Βλέπεις ...Δάσκαλε..?...και Ζαμπέτας υπήρξε...και Μητσάκης...και.... Μπάρμπα Γιάννης....!
Τουλάχιστον....μέχρι σήμερα,υπάρχουν ...στη Φυλή μας πολλοί...  να   μας   τσικνίζουμε....και δόξα τω θεώ...μαζί με τους υπόλοιπους Αγίους...δεν χρειάσθηκε..άλλη ..τροποποιημένη φόρμα...να μας αποτεφρώσουν.!
 Αλλά σήμερα....έξω από την πόρτα μου ...το τσουβάλι ...με τα κάρβουνα ...που να το πάω..?
Έτσι και το φέρω στην αυλή...θα βάλει τις φωνές η Γυναίκα μου...!!!
-Ένα τσουβάλι κάρβουνα για να Τσικνίσεις..?...και που είναι το κρέας...????..Τον Κατρούγκαλο...ακούς..???
Το σήκωσα στον ώμο και πήρα το δρόμο..γρήγορα μη με δει..και φρίξει....από Σαλαμίνα ...για την ...Λαοσύναξη..
Στο δρόμο ...περνώντας  τα Κρεοπωλεία....τα Χασαπάκια ..και κάτι φίλοι .με ρωτούσαν ...
-Μπάρμπα....για που ...το τσικνίζουμε..απόψε..?
-Μου είπαν κάπου να το πάω....αλλά που..?
-Χα..χα...πάρε το 11888..!!!
-Α..να μου χαθείτε...Χαμένοι..!!!
Στο καραβάκι...μου έμεινε χρόνος να το σκεφτώ...!!!...Είπα..!
Να το πάω...στους φίλους μου στην Κοκκινιά..θα ανοίξουν τις Αγκαλιές..και θα γίνουμε..το ανάσκελο...το βράδυ στους κρασοπατέρες.....του εθίμου...της ..όζου σας..Πέμπτης...!
Να το πάω...στην προβλήτα του Πειραιά..καλή ιδέα....να ζεσταθούν ..οι Πρόσφυγες...να ρίξω τα κάρβουνα...στις φουφούδες τις αυτοσχέδιες....αλλά ..!!!..θα λείπουν τα λουκάνικα...κι έχει πεινασμένους...ουκ ολίγους..η Πλατεία.....άσε θα στεναχωρηθώ...σήμερα είναι Τσικνοπέμπτη...
Μου είπαν κάπου να το πάω αλλά που...???
Να το Πάω στου Μαξίμου...που τη βγάζουν Ξενύχτι...και όπως μαθαίνω ..κάθονται σε αναμμένα ..κάρβουνα ..απόψε...και είναι σίγουρο..ότι θα  τα   χρειαστούν...γιατί ...βλέπουν ..παράταση..στο μεταναστευτικό...?...
Ήδη μαθαίνω οτι ..Μουζαλας...κυρα Τασία΄΄και δυο τρεις άλλοι χορεύουν...τα ..Αναστενάρια...γιατί ακούγονται ..πίπιζες...στον κήπο...έξω..!!!
Μου γίνονται βραχνάς τα κάρβουνα.....που τα κουβαλάω   σκέψου να μπει  και σπίρτο.!
Καλά λένε ....με αυτό που κουβαλάς...άλλοι καίγονται...άλλοι σώζονται...άλλοι χορταίνουν...κι άλλοι λιγώνονται...εξαρτάται ..με τι διάθεση το προσφέρεις...
Πολύπλοκο στη σύνθεση.....
Αν το στείλω στη Μερκελ...θα έχω  επιστολή διαμαρτυρίας..με ένδειξη...<<..να μαυρίσεις...Άλλους>>!
Αν το στείλλω στο Μαξιμου...θα πάρω επαίνους...<<μας...δείνετε...κουράγιο..αυτή την κρύα νύχτα..>>
Αν το στείλω στους Μετανάστες...θα χαρούν ...γιατί έρχονται λεφτά...και περιμένουν ...στις φωτιές...τα..λουκάνικα.!
Να τα στείλω στην Αντιπολίτευση..και Σία....εχουν ..τακιμιάσει...και αποκρυσταλλώσει τις απόψεις τους...
-.<<Ευχαριστώ για την προσφορά....αλλά  δεν θα πάρω ...>>..παρά μόνο ..Οικουμενική...!
Τελικά μου είπαν κάπου να τα πάω...αλλά που ρε παιδιά...!!!!..χτυπάω πίεση...
Εεε...εσεις της ..Σκυτάλλης ..ακούσατε κάρβουνα...και πλακώσατε απ το πρωί να καθαρίζετε...σουβλες...!!!...
Όλα με μέτρο......!!
Είπαμε..να επιβιώσουμε...θερίζει ο Σοϊμπλε...και η...Χοληστερίνη...!















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....