Κύριε...ελέησον....



                             εύθυμα και σοβαρά 

                                     του Μπάρμπα Γιάννη


Άρχισαν φίλοι να μου στέλνουν μηνύματα..!
-Γιατί δεν γράφεις..?...έχεις αργήσει και τα θέματα τρέχουν..!
-Είμαι προσηλωμένος....!!!
-Που στα...Μετάλλια..?...θα πάρουμε κι άλλα..!
-Εκεί βλέπετε ε σεις..!...Εγώ...προσέχω ..αλλού..!!!
-Που μωρέ μας ..έσκασες..!!!
-Είμαι ...στο Προεδρικό...στη  Μόσχα...απεσταλμένος  από το ..Άγιο ..Όρος...ανάμεσα στους δημοσιογράφους....
Φοράω και τα μαύρα..μου σατέν...τα καλογερίστικα...και στο χέρι μου το καμηλαύκι...το παραδοσιακό..!
-Όλα αυτά στην φαντασία σου...?
-Πάρτο όπως θες..!!! 
-Για λέγε ρε ..Μπάρμπα...τι βλέπεις..?
-Βλέπω τον Πούτιν ...να  κάθεται...και " τον Σουλτάνο"... να είναι όρθιος.....κι αυτό δεν μου αρέσει..!
-Τι το παράξενο..?...από πραξικόπημα..ήλθε...κωλοπιλάλα...με φουσκάλες ..έχει και...κόψιμο..!
-Εμείς..οι Αγιορίτες..ολόκληρο θρόνο του δώσαμε...του Βλαδίμηρου  εν ψαλμών και οργάνοις..
Ευγενέστατα...αφού ευχαρίστησε..ευλαβικά...παραστάθηκε δίπλα...του  με τους λοιπούς..κρατώντας..όρθιος  το κεράκι..! 
-Αυτό μας...εντυπωσίασε ..κι εμάς..!..Μυστήριος και ανεξιχνίαστος ο Βλαδίμηρος..
-Σσσσ....!!!...ησυχάστε να ...ακούσω...!!!..................Κύριε...Ελέησον...!!!...Ταξιαρχίες..Αγγέλων...ήμαρτον...!
-Τι..λένε ρε Μπάρμπα...γιατί   σταυροκοπιέσαι..?
-Εδώ στο Προεδρικό όλοι κάνουν το σταυρό τους..!..Πρέσβεις....κρατών Δημοσιογράφοι..μέχρι και ο Επιτετραμμένος του ΝΑΤΟ..παρασύρθηκε...ψάχνοντας το...κούτελό του..!
-Σσσσσ...!!!....Έρχεται...ήχος..!!!
-Ως...μπουρντού..Αφέντημ...!!!
-Ως..Μπουρντου..!!!
-Εμείς...οι Τούρκοι....πάντα είχαμε φιλικές διαθέσεις...με εσάς τους Ρώσσους..!!!
-Αφερίμ..!!!...Κάτσε...!!!
-Που να κάτσω...Αξιολογότατε..Βλαδίμηρε....από πραξικόπημα ...έρχομαι..!!!
-Ποιους...υποψιάζεσαι..?
-Μου την...έκαναν...οι Αμερικάνοι...!!!
-Κύριε...Ελέησον....!!!
Αυτό που σας έλεγα...εδώ στο Προεδρικό.....όλοι σταυροκοπούνται..!!!
-Μου...την ..έκανααάν....οι....Π......δες..!......Δεν μου ..έκανες κι εσύ...ένα τηλέφωνο...όπως το κουμπαράκι μου τον Κώστα...να μου ανοίξεις τα μάτια..!!!
-Μου έριξες το αεροπλάνο...!!!
-Εγώ..???...να ...ορκίζομαι..!!!...οι Αμερικάνοι με ..."έβαλαν"..!!!
-Κύριε ..Ελέησον...!!!....(Τηλεοπτικό...και λαϊβ...τώρα οι πάντες κάνουν το σταυρό τους..!..κατά παρασπονδία ν μέχρι και οι Σαουδαραβες ..επιτετραμμένοι...κουνούν τα χέρια...σαν να διώχνουν κουνούπια..!!)....................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
...............................................................................
Ήθελα...να σας πω κι άλλα....αλλά μου ήλθε μήνυμα ,από την Γκόμενα μου στην Αμερική..τη Σία...
.....................................
<<Μπάρμπα...Γιάννη...κόφτο...γιατί...σε κάνουμε..κοκκινιστό...με κρεμμυδάκια και...βασιλικό....>>
.............................................................
Κύριε...Ελέησον...!!!..
Μακρυά..από Χρυσαυγήτες και Βασιλικούς..!!!...μηδέ ..και τους Κοκκινιστούς..!!!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....