Ιδε..... ο Άνθρωπος

                                                 Εύθυμα και σοβαρά                                                                     
                                                                        του                                                                                                       Μπάρμπα   Γιάννη

Τον  Είδαμε ...στο Γυαλί....να φρικάρει...
Είχε απέναντί του τον Νίκο Ευαγγελάτο...και τα μάτια του ..πλανάρανε...λες και παρατηρούσαν ...κάποιο φάντασμα..που έπαιζε κρυφτούλι στα παρασκήνια...
-..Καταλαβαίνετε...τι έπαθα ...κύριε Χατζηνικολάου..?
-Προσπαθήστε να μας περιγράψετε με ψυχραιμία...λοιπόν...πήγατε στη Δ.Ο.Υ...τι σας είπαν..?
-Παίρνω μισθό  540...Ευρώ...να σας δώσω τα μισά..κάθε Μήνα ...να μου μείνουν...τα υπόλοιπα να καλύψω τις ανάγκες μου....
- Πόσα χρωστάτε..?
-Είκοσι πέντε χιλιάδες ...παλαιό χρέος...είχα ένα ψιλικατζήδικο...!
- Τι αποφάσισαν στο διακανονισμό...?
-Να μου τα πάρουν ..όλα...!
-Μπαίνουν...κανονικά.... στο μηχάνημα της τράπεζας....και πριν...αλέκτωρ...λαλήσει...τρεις...το πρώτο πρωινό του Μήνα...ο μισθός μου...κάνει φτερά...
- O Νικολάκης ..προσπαθεί να κρατήσει το επίπεδο...του δελτίου σε κόσμιο ύφος ..αλλά ο συνομιλητής  του...παραληρεί...
-Είναι...ανάλγητοι ..κύριε Χατζηνικολάου...με άφησαν ..άφραγκο...με τόσα έξοδα να τρέχουν...ούτε τα μισά....και περιγράφει με τον πλέον δραματικό τρόπο...το προσωπικό και οικογενειακό αδιέξοδο...
Φρικάρει όλη η Ελλάδα...που βλέπει τον Σκάϊ...φρικάρω και εγώ...κοίτα ..που φτάσαμε...!...Αύριο έρχεται η Σειρά μας...
Κλείνει την συνέντευξη...ο Παρουσιαστής με μία χαριτωμένη ...παρατήρηση...!
-Δεν ..έχει σημασία που είπατε λάθος το όνομα μου...αγαπητε...αύριο θα πάμε στη ΔΟΥ  μαζί..να δουμε...κάποια λύση...το θέμα σας είναι πολύ πιό σπουδαίο...και αφορά τη μισή Ελλάδα .
 Τώρα........ που με είπατε Χατζηνικολάου...το λιγότερο ...κακό...!
Αυτό ...λέω και εγώ....και  φτύνω τον κόρφο μου...γιατί το κακό ..γυροφέρνει τις γειτονιές ...μας ...με βούλες ...και υπογραφές....!
Κι αν  μας τύχει...γράψε αλοίμονο.. με λίγη καταθλιψούλα....αρκεί...για  να προσφωνήσουμε .. τυχαία  ...περαστικό..τον Δεσπότη..Παναγιώτη...!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....