Το Παζλ.....του Θεού

.
Συνομήλικοι...συμπολίτες......ευλογεί τε...!
<<μωραίνει Θεός...ον βούλεται...>>...και μου λέει..!!
-Μπάρμπα Γιάννη ...!...τι είσαι...?
-Μια χαρά ..Άνθρωπος...Θεούλη μου,...τι είμαι..?
-Λάθος....είσαι παιδί...!!!...Νάτη ...η  πιπίλα σου,...νάτη η κουδουνίστρα σου...να και τα δωράκια ...που σου έφερνα...όταν έκανες την προσευχή σου...μικρός..!!!
-Τώρα...Μεταξύ μας μεγαλοδύναμε πλάκα μου κάνεις...!   ...με τέτοια κοιλιά ...τέτοια μουστάκια...και άσπρα μαλλιά...τι ζητάς από μένα...να ανοίξω...τις παλάμες μου  και να κάνω ...κουπεπέ..?..
Τόσα χρονάκια στο κουρμπέτι που τα βάζεις..?...η πείρα της ζωής.?
-Πάψε...!!!!...δεν θέλω λόγια...!!!...Είσαι παιδί....και σαν παιδί ....παλιμπαιδίζεις...ξηγηθήκαμε...???
-Αν είναι να συνωμοτήσει το σύμπαν ...και να μου..ρίξεις...καμιά ..γεροντική άνοια...από αυτές που γελάει ο κόσμος ...βεβαίως και συνεννοηθήκαμε...Ύψιστε...στις λεπτομέρειες θα το χαλάσουμε..?
-Άκου ...λοιπόν...!!!...σου ρίχνω...αυτό το παιδικό παιχνίδι...στα ποδαράκια σου ,
 που όπως βλέπεις ...είναι ένα διαλυμένο...Παζλ....!!! ..Θέλω να το ανασυνθέσεις...!
 Να  αποτυπώνει με παράστασεις , την Ελληνική και ευρωπαϊκή  πολιτική πραγματικότητα..
Θέλω κάπου να το κάνω δώρο...
-Αν...είναι για τον Πούτιν...ήλθες ...δεύτερος...!!!
-Μα τι μπορεί...να κάνει ένα παιδί..όπως εγώ   Θεέ μου...δεν είμαι καλλιτέχνης...δεν...
-Πάψε..!!!....δεν με ενδιαφέρουν οι Καλλιτέχνες...!!! ..Είσαι ονειροπόλος....και αφελής σαν μικρό παιδί ...κι αυτό μου αρκεί..!!!
-Μεγαλοδύναμε ...μου άδειασες ένα φορτηγό...στα πόδια μου ...χίλια μύρια κομματάκια....από που να αρχίσω ?...ρίξε μου  τουλάχιστον...λίγη ...επιφοίτηση...!                                                      -Την έχεις..!!!...Αλλά ..μην το αργήσεις...μέχρι τέλος Απριλίου ...το θέλω...στο τελευταίο Γυούρογκρουπ... παίζονται ..πολλά..!!!
-Α...!!!...για το Γιούρογκρουπ...είναι..!!!
Που το πάει που το φέρνει ο Ύψιστος ..στην Πολιτική το γυρίζει....ας αρχίσω λοιπόν...!!!
Τι.να ..λέει το πρώτο κομμάτι...?...Βαρουφάκης....!!
Αυτόν τώρα...που να τον βάλω..?...Είναι καθηγητής Διεθνούς κύρους....τον κάνανε Υπουργό,
του δώσανε  χαρτοφυλάκιο....τους απέδειξε και  ..έπεισε...ότι το μνημόνιο θα ρίξει την Ελλάδα στα βράχια.
Κι αυτοί...από υποχρέωση...για να μην τον κάνουνε χαλκομανία....του ζητούν το Ανφάς...για να τον αποτυπώσουν σε γελοιογραφία...!.....
Θα τον βάλω δίπλα σε αυτά τα όμορφα...κορίτσια...Απέναντι από την Μέρκελ...έτσι για να σκάσει η  εφημερίδα  Μπίλντ..και αυτή,  από τη ζήλια...της...!
-Δούλευε...και μην βγάζεις...κακίααα...!!!
-Καλά..Θεούλη μου..!!
Ο..επόμενος...ο κ. Γεωργιάδης...αυτόν που να τον βάλω...?...στο κανάλι να πουλάει βιβλία...?
(Εχεις...χάρη που με αγριοκοιτάει ο Θεός...) .
Θα σε βάλω...ρε Θυμωμένε... από την έδρα σου....Αγορητή...να λες <<Καλημέρα>> κάθε πρωί..στον Πρόεδρο της Βουλής..κι άμα δούμε ..νομοσχέδιο.......να περάσει, εμένα να μου αναβαθμίσουμε ...την σύνταξη...
-Καλά ..Θεούλη μου...μην κάνεις έτσι...!!! ( μου κάνει νόημα...πως ..ακούνε οι Αμερικάνοι...)
Αυτό ...τι ...είναι..?...Αγωγός....!!!!..που να τον βάλω...?...
Ας τον στο τέλος...θα μου χαλάσει την εικόνα...
Να...και ..ο Τσίπρααας...!!!...Αυτόν για να τον έχω σίγουρο...
Θα τον βάλω αγκαλιά ...και παραμάσχαλα με τον Γιούγκερ...
Τους άλλους δεν τους εμπιστεύομαι...!..κάνουν χαρακίρι πισώπλατα..και με χαμόγελο Ευρωσκεπτικισμού...
Αυτά...τι είναι..? ...τέσσαρες...λέξεις..!!!<<Ασφαλιστικό,Φ.Π.Α,αποκρατικοποιήσεις,εργασιακά>>
..κόκκινες γραμμές...που ροδίζουν.
Όπως το  κραγιόν..σε  χείλη.... αμφίβολου..Πολιτικού, που συχνάζει στο "Μπράσσελ.Γκρουπ."και δείχνει κουρασμένος......???
Ας ελπίσουμε ότι  αυτά θα παραμείνουν άθικτα...και δεν θα  τα περάσουν από "καθαρτήριο¨...των ..ισοδύναμων....
Τα βάζω για λίγο στην άκρη...να μην φαίνονται και δίνουν στόχο...
Είναι βλέπεις και Νταϊσεπλουγκ...που πηγαινοέρχεται...και ψαχουλεύει το πλαίσιο,...μπάς και τα ψηλαφίσει..στο δέσιμο..της σύνθεσης...αυτής της ευλογημένης θεϊκής παραγγελιάς!
...του γίνανε  εμμονική ιδέα....
-Αυτά ...χρειάζονται ρυθμίσεις...επιμένει..και φυλάγεται μην τού ρθει καμιά ανάποδη...!!!
-Αυτά ...είναι αδιαπραγμάτευτα...του απαντά πλησιάζοντας και  μασώντας τσίχλα ο Βούτσης..!
-Ουάου...!!!!  ( που είσαι Μπαμπινιώτη...να κάνεις Γραμματική- προσάρτηση σε ένα  νέο  είδος..-επιφώνημα τος ..Υστερικής κρίσης....)
-Αυτό...τι Σόϊ...πράμα είναι..?...Α! μάλιστα....βάλτο...εκεί...στις πολλές μπλέ κουκκίδες....με τα "αμαξίδια"...που είναι συσσωρευμένο..το χρήμα...!! κι ο Παππούς ...μου, στον Παράδεισο  που παρακολουθεί,  το βρήκε...!
-Σοϊ...Μπλέ.. σχώρα με θεέ μου!!!
-Μπράβο ...ρε Παππού...κερδίζεις...ένα ..καντήλι.. μία ..Βάφλα..κι ένα φραπέ..!!! κι από τα χεράκια του Ιερώνυμου!!!
Όμως....!!....Λείπει το ..άρωμα Γυναίκας...σε αυτό τον Πίνακα....
Θέλω μια ..."Νταρντάνα" να τον ζωντανέψει...!!!
Έλα βρε ...Ντόρα......Σήκω από τα έδρανα...και ρίξε τις ενστάσεις σου....-τώρα που λείπει η..."άλλη"-..και ξέσπασε κομφούζιο...ανάμεσα σε αντρικούς καυγάδες...στη Βουλή!
-Κάτσε...κάτω..ρε..!!!
-Σε μένα το είπες...??
-Έχουμε κι εμείς τις απόψεις μας ...Κύριοι...!!!...για  αυτές δεν μας ρώτησε κανείς...!!!
Ευτυχώς για τους Ελληνες...και για μένα που σταματώ να συνθέτω....καθώς μπαίνω στα χωράφια του Θεού.....
Ξέρουμε πότε πρέπει να σιωπούμε...να κατεβάζουμε τους τόνους ....και να κλείνουμε το κεφάλι...
ίσως...γιαυτό...το υπέροχο...να είμαστε...οι εκλεκτοί  του...!
-Γιατί σταμάτησες....???
-Τίποτα...Άχραντε..Αμόλυντε...!!!...κάποιο...σκουπιδάκι..μου μπήκε στο μάτι...και δάκρυσα..!!!
-Να στο ...φυσήξω...!!!
-Ας το ...καλύτερα....θα γίνει ..Τσουνάμι...!!!
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Θα συνεχίσω..να συνθέτω το Παζλ.....όπου ομολογουμένως , είναι για γέλια...και για κλάματα...αλλά κρίνω σκόπιμο να μην σας αποκαλύψω τη συνέχεια....για ευνόητους λόγους...
Άλλωστε...παραγγελιά ..είναι...του Θεού....μην κινήσουμε και υποψίες...
-Γιατί...γελούν ...αυτοί εκεί κάτω...ρε...Χαμένε...?...τι φτιάχνεις ..αυτού...?...δεν πιστεύω να μου ετοιμάζεις ..κανένα ..χουνέρι...!!!
Άπα..πα...Θεός ..φυλάξει...ήμαρτον ..Κύριε...!!!
Γιαυτό σας λέω....κάντε υπομονή...φίλοι της Σκυτάλης!!
Κοντός ψαλμός...και θα ..το ...φέρει..σε λίγες μερες ...να τους το κρεμάσει στην μεγάλη αίθουσα..και  με ένα αστραπόβροντο....για φυλαχτό...!
Εκεί..που θα παίρνονται οι κρίσιμες αποφάσεις...για την χώρα μας...!!

                                                     Μπάρμπα Γιάννης ο ψαράς..!!!








                                                 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....