Κατω οι κλέφτες.....

Μέρα ...κι  αυτή ...ξημέρωμα....τσούζουν τα μάτια μου...
Χθες...στην παραλία κάτι φιλαράκια ..μου φέρανε καλούδια.....από τη Σαντορίνη...!
Αυτά Μπάρμπα Γιάννη..μου λένε...θα τα καταναλώσουμε  παρεϊτσα...μη φύγεις..!
-Βρε παιδιά είμαι βρεγμένος...να ρίξω πάνω μου την πετσέτα του μπάνιου...
-Άσε...τώρα...κάτσε να απλώσουμε λαδόκολλα...η Φωτούλα...πλάθει τώρα..και τηγανίζει...ντοματίνια..άνυδρα..με κρεμμύδια..αλεύρι και δυόσμο...γνήσιο τοπικό έδεσμα...και ούζο ..από τα Θηρά...μας τα στέλνει ο Μπατζανάκης μου ο Λουκάς...!
Εγκλωβίστηκα...!!! κοίταζα την πενταλιτρη  μποτίλια με το ούζο...έβλεπα το παρακλητικό ύφος του φιλότιμου Προκόπη...λίγο ακόμα θα με χτύπαγε στην πλάτη σαν τον Γιούγκερ..προς τον Τσίπρα...και θα με έφερνε σε αμηχανία....δεν το ήθελα ...!!!
Οι φιλίες...έχουν πολλά ..στέρεα ποδάρια για να..στηρίζονται ....στις ρομαντικές σχέσεις...!
Να και τα  ζεματιστά ..ντοματοκεφτεδάκια...της κυρα Φώτως..μοσχοβολισμένα με δυόσμο και κρεμμύδι..ζυμωμένα με αλεύρι..σε μία ιδιόρρυθμη τοπική γεύση..που σε άγγιζε..διαφορετικά ...
΄Κι αυτό το ούζο..παγωμένο..με δροσοσταλίδες να κυλούν..έξω από το γυαλί..γεμάτες υποσχέσεις...
..................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
Κύλισε η βραδιά...πήρα την ανηφόρα για την παράγκα μου ..γεμάτος ευφορία...να ξαπλώσω στο  κρεβάτι μου να δω τα πιο..αισιόδοξα ..εντυπωσιακά όνειρα..
Είχα αφήσει ανοιχτή την Τηλεόραση...από νωρίς και στο χαμηλό...
Κάτι... μεταμεσονύχτια...αισθάνθηκα σαν...διάγγελμα  του πρωθυπουργού....!!! Σημαντικό...και αμετάκλητο....
-Καλά ..κάνεις...ψιθυρίζω....με τις πρώτες λέξεις..που άκουσα....προχώρα..μεγάλε..μαζί σου..!!!
Δεν πρόλαβα  όμως με είχε παραλάβει ο Μορφεύς..και με οδηγούσε .στα...σαλόνια του ονείρου...!
Η τηλεόραση παρέμεινε ανοικτή....
Είπα όνειρο...κι ακόμα τσούζουν τα μάτια μου....!
 Τί έβλεπα ρε παιδιά..!!! Τι φρίκη ροτέϊσον ..ήταν αυτό..?
Έβλεπα ..λέει τον Τσίπρα...ανάστατο....να τρέχει...στο σπίτι του Γιούγκερ....!!!
-Στρατηγάκο μου ...ξύπνα...!!!
-Τι είναι ..βρεε...!!!
-Ξύπνα Στρατηγάκο μου ....σε κλέβουν...κάτω από τη μύτη σου...!!!
Ο ..Αξιωματούχος ...είναι καταβεβλημένος...από τις συνεχείς και αδιάκοπες...νυχτερινές διαβουλεύσεις...στο Γιούρογκρουπ....και χασμουριέται....
Ξυπνάει και η Συμβία του ...που έμοιαζε ..λέει της Μέρκελ...!!!
Τι έπαθες εσύ βρέ....-μαζέυει βιαστικά το νυχτικό της και προσπαθεί να κρατήσει την  ψυχραιμία της- 
-Εσύ πάψε ...Κακούργα....!! Εσύ τα φταις...!!!
-Ποιος...με κλέβει ...βρε..??? ΄..Ρωτάει  ο "Στρατηγός"!....Ποιος μπήκε στην Εταιρία..?...τι θες να πεις..?
-Το ..ΔΝΤ..!!!
-Τι λες βρε...?...βρωμάς ...ούζο εσύ είσαι τύφλα...!! Που τα έπινες ?... Μήπως...στην παραλία με τον Μπάρμπα Γιάννη..?
-Οοόχι...Στρατηγάκο μου....Σήκω...σήκω να στα πώ...άπααα..!!  τι θα ακούσεις...Στρατηγάκο μου...εδώ έχω τα στικάκια...του Βαρουφάκη..΄΄Άαα τι βλέπω...με τα σώβρακα...κοιμάσαι...?
Σέ έχουν δει ...έτσι...οι Συνεργάτες σου..?
-Βρε συ θα με τρελάνεις...!!!...Πρόσεξε....θα σε πετάξω έξω...!!! Γκρέξιτ..που θα παρακαλάς...!!!
-Τώωωρα...φέξε μου και γλίστρησα...!!!...Πάω για Δημοψήφισμα...και τι θα ακούσειειεις...?
-Σσσώπα...βλογιοκομμένο...υπάρχει και Αμερική...!!!..γιά λέγε...ποιοί με κλέβουν..?
-Το αδήλωτο Κεφάλαιο...!
-Ποιό είναι αυτό....?...βρε τι έπαθα ...με τις δημιουργικές Ασάφειες..νυχτιάτικα..!
-Φέρε κρασί...να στο ξεκαθαρίσω...!!!
-Βρε εσύ βρωμάς...γλυκάνισο...θα σε πειράξει...!
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
Η νυχτερινή ...εισβολή συνεχίζεται....το πρωτότυπο μπραντ δε φαίρ....είναι σε εξέλιξη.....
Θα μου πείτε πως το ...σενάριο  είναι κλεμμένο.....και τέτοια από δω και πέρα θα ακουσθούν πολλά.
Συμφωνώ...κι εγώ....τώρα που ξύπνησα από τον εφιαλτικό ύπνο και τζούζουν τα μάτια μου να ανοίξω το παράθυρο  να πάρω καθαρό αέρα,  να κοιτάξω τον ήλιο, και να φωνάξω...με αγωνία....
-......<<κάτω οι κλέφτεεεεες..>>.!!!
















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....