χύτρα ταχύτητος.....

Ολοι  τρέχουν στα ΑΤΜ....να πάρουν λεφτά....
ο Μπαρμπα Γιάννης...στο BLOG....<<skytalh aianteio...>>....μαγειρυει....!!!

-Τι μαγειρεύεις....ρε Μπάρμπα..???
-..Φασολάκια...φρέσκα...με τα μυστικά μου Μαγειρικά κόλπα...
-Ξέρουμε μας το έχεις...πει...το μυστικό σου είναι μιά σταλιά...κανέλα και φρέσκια ντομάτα...
<<Να λειπαν τα πιπέρια σου ..να βλεπα τα μαγέρεια σου...>>...λέγανε κάποτε στα χωριά μας...στη  Συβία μου...
- Όχι...Σήμερα λανσάρω μιά νεα χύτρα...ταχύτητος...με αυτή μαγειρεύω...και προβληματίζομαι...εξόχως...!!!
-Εξόχως...???...άμα Μπάρμπα ...ρίχνεις τέτοιους υπερθετικούς προσδιορισμούς...εσύ ο  "Παρακείμενος"...του περιθωρίου...κάποιο λάκκο έχει η φάβα...
λάθος..!!!!..τα φασολάκια..!!!-
- Καλό μου παιδί....τα έκοψα ...στις άκρες...ξέρεις....φώναξα τη Μέρκελ...μου καθάρισε τις πατάτες...
-Βάζεις και πατάτες στα φασολάκια..?
-Το συνηθίζουν και οι Γερμανοί...ξέρεις...είναι στο βασικό  τους μενού...όταν ξεκινούν ένα πόλεμο..
Είπα και εγώ να μην της χαλάσω το χατήρι.....που να φανταστώ..?
-<<Ρίξε κανα δυό της λέω..>>...μην πνιγούμε στο "Άμυλο"...
-Γιααα...μου αποκρίνεται με γουρλωμένες τις ...ματάρες...!
-Και τι δουλειά έχει...αυτή στο δικό σου...Μαγέρικο..?
Όπου...γάμος ...χαρά και Χρηματιστήριο...η Βασίλω..πρώτη..! ..-<<Θέλω μου λέι στο Τουίτερ...να δώ..πόση κανέλα βάζεις στα φασολάκια...>>
-Έλα της λεω...στην παράγκα....!!!
-Για αυτό...γυρίζει...το ελικόπτερο...πέρα δώθε ...στη Σκυτάλη..?...
Εχουμε χασει τον  ύπνο μας...στον οικισμό...?...
Ντελιβερυ...τα φασολάκια...για Βρυξέλλες..???
-Δεν είναι αυτό παιδάκι..μου..!...
Σου είπα για  άλλο προβληματίζομαι ..εξόχως..!!!
...η  χύτρα...παρουσιάζει προβλημα...!
-Δηλαδή...???
-Δεν συγχρονίζεται...!!...πέντε λεπτά να τσιγαρίσω τακρεμύδια με το λάδι...σκόρπισαν οι μυρουδιές...και αρχίσαν οι παρεμβάσεις στο διαδύκτιο...
-Μπαρμπα Γιάννης εκεί...??...μέσω..SKYP.....Βαρουφάκης εδώ...πρόσεξε Καπετάνιε...θα καεί το φαγητό..στο  τέλος...το ταράζεις στα Μπαχαρικά...!...θέλει να σου μιλήσει και ο κ Γιούγκερ...
-Που είστε τώρα...???
-Συνεδριάζουμε...και ξενυχτάμε...στο Γιούρογκρουπ...Ριχνουμε κλεφτά ματιές στα λάπτοπ...μας έσπασες τη μύτη......έλα πάρτον...!!!
-..Ααααλοοοοό....!!!..Μοσχοβισί...???
- Οχι ...Μπαρμπα Γαιάννης ο Μοσχοβολιστός...πως πάτε... εκεί...τα δικά σας  πολιτικά...μαγειρέματα..?..θα φάμε στο τέλος κι εμείς...κανα..κοψίδι..?
-Χα,,χα....Τσιπρας...δικό μας παιδί...αγκαπάω..πολύ...ουίιι...!!!..
Φάπες...πολλές...πονάει πλάτη του...!!!
....Αααλόοοοο....Μίστερ Γιάννης...???...μη ρίξει πολύ...κανέλλα...έχω πρόβλημα ..έντερο...φίλος μου εντώ ..Ολαντ....θέλει λιγο ντομάτα....έχει ουρικό οξύ...!!!
-Τί...θα δοκιμάσεις κι εσύ..???
-Ουί...λα..λα...όλο το Γιούρογκρουπ...!!!!
-Βρε....Άντζελα....αυτά δεν μου τα είπες....θα γίνει παρεξήγηση...με τα κεράσματα....!
Μένει απ, έξω ο Πούτιν....και μας χαρίζει...αγωγό...!...δεν γίνεται θα του κρατήσω ..μερίδα..!!!
Από την ώρα...που της είπα αυτή την κουβέντα....το πρόβλημα της χύτρας...έγινε οξύτερο...!!!
Άρχισε να χορεύει...και να κάνει ...σκασίματα...
.....Σσσσσσσς...Μπουμ...!!!
-Τι...είναι αυτό..???
-Τίποτα...Άντζελα...τα .....ΑΤΜ...στις τράπεζες..!..θα το διορθώσω...!
Πάω να σηκώσω την πρώτη βαλβίδα....καίω τα δάκτυλά μου...πετάγομαι στο ταβάνι...επικρατει πανικός...!!!..καθώς προσπαθώ να τραβήξω τη δεύτερη βαλβίδα ασφαλείας....κτυπάει το SKYP...και
Εμφανίζεται ο Πρόεδρος...Ομπάμα..!!!
-Μπάρμπα...μου λέει ..αυτό που κάνεις το Ροτέϊσον...είναι λάθος..!!!
-Πρόεδρε...του φωνάζω...πανικόβλητος...τα σέβη μου ...έκαψα το χέρι μου ..έχει κολλήσει η βαλβίδα....χορευει η χύτρα...<<Τσίκι ..τσίκι ..Μπουμ..μπούμ..>>...κι εδώ είναι δάσος...!!!
Κανε κάτι..καίγομαι...!!!
-Any...way...dont  worry... μου..απαντάει... ψύχραιμος και γελώντας....και καλή του ώρα..!!!
Βαλτη στο νεροχύτη...και άνοιξε τη βρύση στο κρύο...!!!!
Έμπειρος...σκεφτηκα...αυτός στην κουζίνα...
Βάζω στοιχημα..πως... κρυφά...φοράει ..ποδιά...!
-Θα κόψει απότομα ο βρασμός...σαν το δημοψήφισμα...που ζητάνε...και πάει στράφει το μαγείρεμα...ξαναζεσταμένο...θα κόψει την γεύση της καννέλας...θα μοιάζει σαν χρεοκωπία...!
-Εγώ θέλω την μερίδα μου...!
-Κι εσύ μερίδα ρε Πρόεδρε..?... για τα φασολάκια μου..ζήλεψες..???
-Πήρες λάθος πρωτοβουλίες...!!!...Ο Πούτιν είναι καλύτερος...???
Τι έπαθε ο κόσμος...???...αναρωτιέμαι...που βρήκαν όλοι οι μεγάλοι...το σπουδαίο..στο δικό μου  μαγείρεμα...!!!
Τί έχει αυτή η Καννέλα ...και τους διεγείρει...?...Το έμαθε και ο Πάπας...και ζητάει...να του φυλάξω...μερίδα, να την ευλογίσει..μέσω τηλεδιάσκεψης..!!!..Αγαπάει τους έλληνες και συμπάσχει..
...........................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
Όλα εξελισσονται...γρήγορα...εν μέσω βρασμού..!!!...απροσδιόριστες πιέσεις....αστάθμιτη η δοσολογία....πολλοί...και πεινασμένοι...αυτοί...που ζητούν μερίδιο...και ο κάθε ένας..με την ιδετερότητα του στην πέψη και την χώνεψη.΄΄για το έδεσμα.
Τους λέμε...αλληλέγγυους...προς κατεφημισμό.....αδυνατούμε κι εμείς ..και αυτοί καχύποπτα...να το πιστέψουν..!
Θυμωμένος κι ο Πλανήτης... για δικούς του λόγους, που δεν εννοούν να αντιληφθούν οι Πολιτικοί...μετακινεί...κράτη και Ανθρώπους...και ξεβολεύει την ηρεμία τους.να τρέξουν να κρυφτούν...
Πονεμένος σαν τον Κύκλωπα...που πλήγωσαν την αρτημελια του...βρυχάται...και ορύεται...
Μία κίτρινη..πινέζα...στο φόντο της Γης ...στο Google..erth...τόσα προβλήματα...τόσος πόνος...και σκυθρωπά πρόσωπα..που κρύβονται  αμέτρητα....σαν μυρμήγκια στο δέρμα της .....
...Κι όμως καθώς εστιάζεις...Μεσόγειο...Ελλάδα...Σαλαμίνα....κάπου στο δάσος...ένα Γεροντάκι...δεν έχασε ακόμα το πάθος για Χιούμορ...και γραφή....ασύγκριτη σε υπερβολές.
Διαβάζει ...τι έγραψε....γεμίζει ..με νερό τη χύτρα,και τρέχει να ετοιμάσει μια νέα συνταγή, για να μην πλήξει....
Κι εσεις ...που εστιάσατε.... ορεξατοι...μαζί του...περιμένετε να βράσει  η νέα νοστιμιά, αχόρταγη  και άφθονη στη χύτρα.... 
να πάρετε μία οσμή,  από  τα χίλια  καλά  και ζηλεμένα ...της Ελλάδας  μας !!!

             Μπαρμπα Γιάννης ....ο Ψαράς.





















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....