Δεν μπορεί....δεν μπορεί....


Μου γράφουν τα "Ξενάκια από το Εξωτερικό.... 
Ερχόμαστε Ελλάδα...Μπάρμπα που θα σε βρούμε..? 
Στη σκυτάλη τους απαντώ..!!!
Κάπου στη Σαλαμίνα ...!!!
-Βρε άστα αυτά ...θέλουμε να σε γνωρίσουμε...!!!...Εσύ πάντως ...γέρος δεν είσαι...!
 Αννούλα  από Μελβούρνη....!!!
...Κοριτσάκι μου...!..ετοιμάζεις..τα μπαγκάζια σου..σε ξελογιάσανε οι φιλενάδες σου...ότι στο Ελλάντα...είναι γουάντερφουλ...κι επιμένεις να σου πω με λόγια δικά μου περιγραφές....θα σε μπερδέψω...!!!
Πρώτον γιατί είμαι γέρος....και μου φεύγουν οι κουβέντες...σαν τις πορδές της ηλικίας μου..!
Δεύτερον γιατί η καρδιά μου είναι Αλανιάρα..αλλά....  με προδίδουν τα ..πόδια μου...
Μη σου πω για τα υπόλοιπα.....
!!!!!-<<................*****........................*****.............!!!!
-Αννούλα...μη με κόβεις....αλήθεια σου λέω....
!!!!-<<.........*****........*****......***.......*****....!!!!!
-Βρε...ποιο Κλαπ...???....ποιος σου είπε...πως συχνάζω στο Μπαρ...???...Εγώ το τζόκεϊ...ανάποδα..και φέρνω στροφές στην πίστα...???
-<<........*****......***.....*****....***>>
-Βρε....με τις μαγνητικές ...πηγαινοέρχομαι ...στο κέντρο Υγείας... Αννούλα ...να έρθεις!!
Αλλά να είσαι προετοιμασμένη....<<σπασίματα στη μέση ούτε κατά διάνοια...>>
Φοράω κορσέ δεκαπέντε πόντους φάρδος....σαν  αυτό που μας φόρεσε η....Μέρκελ...
-<<......****.....****.......********....>>
-Αδιάφορο για σένα...αλλά ρώτα για μας τους υπόλοιπους...Έλληνες...!!!!..από χθες στο Σούπερ Μαρκετ...όλοι....μονοκόμματοι..περπατάνε...σαν να έχουν Λουμπάγκο...!!!
-<<.......***......**.....***.....>>..
-Τι άλλο να σου περιγράψω καρδούλα μου....να σου πω...για την ρίγανη...που φυτρώνει στην παραλία της Πέρδικας στην Αίγινα..?....είναι γεγονός...!!!
-<<.............*****......*******....**...>>
-Σου αρέσουν τέτοια και φτιάχνεσαι...?...Ααα...εσύ τα θές....!!!...να συναντηθούμε λοιπόν...!!!
Οκέι...θα περιμένω την πτήση...!!!! 
Περίεργο Ντι  εν  εϊ...έχουν αυτά τα παιδιά της Ομογένειας...Είπαμε βρε Οδυσσέα...<<νόστιμον...ήμαρ>>....αλλά όχι κι έτσι..!!!
Ετοιμάζω...κι εγώ τα δικά μου μπαγκάζια.....ξεψυχά ο Ιούλιος....μα εγώ θα τον αποτελειώσω...!!!
Μη ρωτάτε περισσότερα...!!!...τα σεντόνια μου...τις πυτζάμες μου και λύνω τον κάβο στο Καΐκι...
Προορισμός...η Πέρδικα στην ΑΊΓΙΝΑ...σε κάτι απόκρυφες παραλίες....με όμορφα...ηλιοβασιλέματα...που ξέρει να φυτρώνει ...η ρίγανη και η Κάπαρη....
Εκεί θα δείξω της Αννούλας....οι Ξελογιάστρες ...πως ξέρουν να...φυτρώνουν...και πως μυροβολούν..!!!
Όσο για σας....!!!!...έχει ..και για σας ο Κύριος...!!!
Τυποποιημένες στο ράφι των Σούπερ Μαρκετ.....λίγο πιό ακριβές...και χωρίς Αννούλα...23%
 Έτσι για να  με ζηλευετε...και πίσω μου να με λέτε...Παλιό γερο..!
 -Αννούλα...λαμβάνεις...???...πλησιάζω.....στο λιμανάκι......ναι το άσπρο Καΐκι...με την τέντα...ακούς το τραγούδι...???...για σένα.....και τις αμαρτίες μου....που εξορκίζω..!!!!!



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....