Τηλέφωνο...από Βρυξέλλες....

                           Μοιάζει...ο...Εκβιασμός .... Φαρσοκωμωδία...!!
                 Ο Πρόεδρος ....τα πήρε στο κρανίο....και ...Βόησε ..!!!
         -...Μα ...τέλος ..πάντων ... ποιος , είναι  ο   Τύπος ..που μας ...εκβιάζει..???
         -Μας αγαπάει ....κ ..Πρόεδρε....! ..Ξέρετε πόσο φιλέλληνας είναι....???
         - Βρε...Άντε ...και συ....Ζερζεβούλη....άσε με στις ζοχάδες ...μου!
         -Α...όχι ...τέτοια ..κ .Πρόεδρε...πειραχτήρι ..ναι πλακατζής ...ναι .....αλλά ..και όχι και έξω από δώ...!!...
.Με προσβάλλεις... Άνθρωποι του Πολιτισμού...είμαστε....
        Μήπως ξέρουν  την Ψυχολογία μας..οι Γερμανοί ..πότε γελάμε ...και πότε ..κλαίμε..?...
    Πότε φοβόμαστε ..και πότε..κάνουμε γιουρούσι ...άμα στριμωχτούμε  ξεφωνίζοντας.......Αεεέρααα...?
    ...Μονότονοι ...και ..βαρετοί...! Είδες επιμονή...για ...επίτροπο...?..υπογραφές..ξεπουλήματα...και ρήτρες....
Αρκεί...ένα ..ταμπούρλο να...βαράει...με εκείνο το μπασσαριστό...Τέμπο...Ντούμ...Ντούμ.....και αυτοί να μετράνε....βήματα... επιβολής...και... Ευρώ..!!!
     -Αϊτς...Βάϊτς....Τράϊν.......!!!










   Πήραν χαμπάρι από την Ευρώπη...κάτι Νότιοι...που ξέρανε να το παίζουν ..Παρτιζάνοι στους παλιούς...κακούς καιρούς...που είχαν ξανάρθει...και είχε γίνει η Ζωή τους κόλαση....!!..
   Χτύπησαν ευαίσθητες χορδές...μέσα τους... κάτι θυμήθηκαν από τα παλιά...άφησαν τα... Γαλλιστί....ντε ...φρουϊ.....και πιάσανε τα βαριά.....Γερμανικά....!!!
   -Βρεεε ...Ούστ...!!!
   -Μπαρντόν...!!!!
   -Ρε...Ούστ...!!!
  Το πράγμα ....έγινε ...σοβαρό....πρέπει να καλέσω ...Πολιτιστικό Παράδεισο...για να μου στείλει ο Θεός...τα Μεγαθήρια...της Ξεκαρδιστικής... Διπλωματίας...!!!




   -Φρόσω...εσύ..??? Λάθος...Μέρκελ...εσύ..???
     -Ασε τα...Γαλλικά...και ...άκουμε...!!!...όχι ..παιδάκι μου ..δεν Είμαι ο Σαρκοζί...Ο..Ντίνος ..είμαι..
 -Ποιος...Ντίνος...???... Ααα....δεν ...ξέρεις από ...ωραίους ...Αντρες...!!!! ...........................
   Άκουσε ..με ...Μου την  Έχει πέσει ...ένας τύπος ...δικός ..σου ....εδώ...πολύ...βαρύς.....!!!
   -Πόσο...Βαρύς..???..Εεεε...όχι και τόσο..κόψε ...εκατό ..κιλά..του χεριού μου ..είναι...πάντως...
     Αυτός...Μπράβο....!!!..Και ...τι .... ..θέλει...??
   -Τι... θες...Ρε...?
   - Μίζες...!!!!
   - Μίζες...???..Φτού..σου ...και είσαι ..και Πρόεδρος ...!!!
   Προεδράκο...μου...σε έχουν.. δει ..οι Υπουργοί σου... το Βράδυ...με σώβρακο.. ριγέ στο κρεββάτι...???..
   Θα σε δουνε ..σύντομα ...όταν θα έλθουν ..οι κάμερες στη φυλακή.......Κλέαρχε....Μίλα...με Βερολίνο....



Μερκελάκι  ..μου... Εσύ......Ναι...ναι...παιδάκι..μου...Εγώ....
Που....??? ...Στα ...Καμένα ..βούρλά..κάνω μπάνιο για τα αθριτικά μου...???..
Όχι ..παιδάκι μου...τύπος και υπογραμμός...  Εγώ...Σπατάλες....???
Όχι...Μαρίνα Μου....Λάθος...!!!...Μέρκελ...μου....Σπατάλες κάνει μόνο..ο Κοντος...!!!...
Ναι τον παρακολουθώ..τον άτιμο....ξέρεις...τι ψέματα  λέει...για να ξελογιάζει τα κορίτσια....???..Ότι είναι πρόεδρος των Βιομηχάνων.....Ο Μίχαλος... φτυστός .. πανάθεμα τον.......!!!
Τι ..κάνει τώρα ..ο.....???...Εχει ...σουρώσει ..και τα...σπάει.....!!!
 Που τα σπάει..???...Στο... Σύνταγμα......!!!Ναι.....!!!Τι φωνάζει.....????
                                                                      -Φέρτε..μου...τη......Μέρκελ!!!....Τώρα...να..τη..σκίσω...!!!.            ..........Θανάσηηη...μίλα με την Πεθερά σου...
   
     

  Πεθερούλα...μουουου...Πεθερίτσα...μου...Πεθεράκλα..μου....Ασε τι πάθαμε...τι ..παθαίνουμε ..και τι ..θα πάθουμε...!!!...και μας κουρεύουνε...γουλί...και μας ..αφήνουνε...ταπί....οι...Αααααχρηηστοι..οι αποτυχημένοι...οι Μπαταχτσήδες...Εεεεε Εσείς οι...από ..πάνω...
 Μας ...ρημάξατε...τους ..από ..κάτω..!!!
-Πελαααάτες...μου...εσείς...???...Αδύνατον...εγώ...δεν συνεργάστηκα..με Μιζαδόρους....
-Όταν ..ο..Θανάσης ..έμενε...από....Μίζα...." Έσπρωχνε "..Τροϊκανοί....μου........δεν ..λάδωνε..!!!
    Φιλάνθρωποι...εσείς.....????...Άχααα..!΄ Άμα αυτό που κάνετε είναι φιλανθρωπία........τότε αυτό που έκανα εγώ....??? ......τι είναι.....
   -Μασκαράααδες...μου..???..
Πάρτε...μου την ..Μέρκελ ..τηλέφωνο....Βερολίνο..εκεί..??
Στοές... Βελγίου...εδώ...άκουσε ..καλή μου Κυρία...Είμαι ο..Θανάσης....!!!.. Ποιος...Θανάσης...???...
 Ο Ανθρακωρύχος...Αυτός που δούλευε 30 χρόνια κάτω από τις Στοές...για να ορθοποδήσετε εσείς...και να φοβόμαστε τους ..Τούρκους εμείς..για να τα οικονομάτε...παρασιτικώς...
   .. Άκουσε με καλή μου Κυρία...απόψε .. μετά τη βάρδια θα έλθω στον ύπνο σου... Ανθρακωρύχος...μην.. ταραχτείς..άμα δεις το πρόσωπό μου ..μουτζουρωμένο..  Θα έλθω ..να σου χαμογελάσω... .με μία θεατρική Παντομίμα..που θα σε συγκλονίσει...όχι να διασκεδάσεις...!!!
   Κάθε..άλλο..!!!
 -Άμα..χαμογελάει.".Μουτζουρωμένος.."..λυπημένα ...ο ..Θανάσης..!!!..ο...Κόσμος...κλαίει...!!!








Ελά ..Μάναα...Θεσσαλονικη....Εκεί...???
 Κωστήκας..εδώ... Γιααα...???....Το ...κορίτσι μου κάνει κόνξες.......??...του  έδωσα ..μέλι ..για..καρύδια...αλλά αυτό τίποτα ...δεν μου δίνει....
-Τι ..θέλει....????
  Επίτροπο..θέλει...για...???..που να τον βρώ τον επίτροπο...τέτοια ..ώρα ...Μάνα...στο κρεββάτι ..μου
Νυχτιάτικα...??? Αυτός θα δουλεύει...η ..εγώ...για???..
Άσε που θα ...κάνουν ... από τη χαραμάδα...Μπανιστήρι ..οι ..Υπουργοί..για ..να μαθαίνουν....
--Καλά μου τα έλεγε ο...Τσίπρας......Τζιέρι...μου...
 -Μην τη ν πάρεις ...Αυτή την κοπέλα....θα ..σε ..κάψει....δεν είναι για σένα αυτό το άλογο...Μάνα ...μας ..έφαγαν τα...Μερσεντές...για...??
  -Που...κοιμάμαι.....???
  -Για την ώρα...στο ..πάτωμα...... φοβάμαι μην καταλήξω...σε ..παγκάκι...για...!!!
  














                                                                       Έγινε...Υπουργός...???
Δόξα..τω Θεό...!!!...που τον διορίζουν....Ναυτιλίας...???
Δόξα ..τω θεό...τον ΄΄Έφαγε τον...Άδωνη....!!

Πιο...Καμποτάζ...καλέ......!!! Π οιούς... εφοπλιστές... ποια ..Λονδίνα....και ποιες ... Άγονες ... Γραμμές..!!!

Εδώ ..Υπουργός...Μαντάς...Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας....το φάγαμε...το...Καραμιχαλέϊκο...!!!
  -Το...ΝΑΤ...κινδυνεύει...???
  -Εδώ ...είμαστε...εμείς....για να το σώσουμε....ναι...ναι... βασιστείτε..στο νέο ..Υπουργό.....!!!
  -Το...φάγαμε το Καραμιχαλέϊκο...!!!!
  -Το....νού...σου...Ρεμάλι..........ακούς τι λέει ο..κόσμος ..για..σένα.........νερό ..πίνουν...στο ..όνομα..σου....Νεροό..!!!











- Πως...???
 -Θα...γίνει...το Γιούρογκρούπ?....Μπράβο....!!!


-Θα...συμφωνήσει...η Μέρκελ....???...Μπράβο...!!


 -Υπαναχώρησε ...ο Σμοϊμπλε...???...Μπράβο...!!!


 -Τους ...τάχωσε ..ο.. Πρόεδρος...???..Αυτό μου..άρεσε...!!!


 - Φοβούνται...τις ..Εκλογές...??...Αχααα ..κι    αυτό μου ....άρεσε...
 - Ζητάνε ..υπογραφές...??..Ωχ... αυτό δεν μου ..άρεσε...!!!
  -Πιέζουν για...Επίτροπο..?? ...κι αυτό δν μου άρεσε......!!!
 -Εμείς...εδώ...????..Είμαστε ..αισιόδοξοι.....!!!
   Μες την .. τρελή  χαρά
-Δευτέρα...παίρνουμε το....Παραδάκι...


    Τρίτη ...ξεκινάει  ...η Ανάπτυξη...!!!!


....Αμπώς...????   




.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....