Παρακαλώ...ανοίξτε διάδρομο....

              Εύθυμα και σοβαρά

                            του   Μπάρμπα Γιάννη

  Μαζευόμαστε οι συνταξιούχοι... και ...όπου βλέπουμε ...ουρά....τσούπ  ...χωνόμαστε!
Όχι πως μας το επιβάλλει καμιά έκτακτη  ανάγκη...αλλά μας έγινε συνήθεια..βρήκα και εγώ μία ...και χώθηκα....δεν θυμάμαι ...ακριβώς...νομίζω στο  κεντρικό..Φαρμακείο  του ΕΟΠΥ...στον Πειραιά...
Ρωτάω το τελευταίο....συνομήλικο Γεροντάκι......
-Τι Αριθμό έχεις.....?
-Τριακόσια είκοσι τρία.!
-Εντάξει ...έχω το τριακόσια είκοσι  τέσσερα....η ουρά είχε κλείσει όλο το πλάτος του πεζοδρομίου..και από τα χαράματα..παρόλο το πρωινό αγιάζι...τα γερόντια στημένα...άλλος με το σκούφο του , άλλος το καπέλο....σηκωμένο και το πέτο του μπουφάν....ψάχνουν αφορμή ...να φωνάξουν κάτι...να ανάψουν τα αίματα...να ζεσταθούν....
-Δεν είναι κράτος αυτό...μας κόβανε ...τα φάρμακα μας ρημάξανε...κοίτα εδώ τι μου γράψανε να πάρω....ούτε για τις πορδές μου..!!! .των εκατό μιλιγκράμ...!!!Γενόσημο...του...Κ......!!!
-Εμένα ....μου κόβουνε το εφάπαξ.....
-Να δείτε τι έπαθα...φωνάζει ένας άλλος...σαράντα χρόνια δούλευα...και μόλις φθάνω στο γκισέ....να το πάρω ...μου λέει η υπάλληλος...μισό λεπτό κύριε....!
Είχα χαρά δε λέω....!....
-Και δύο να σου δώσω κοπέλα μου ...και τρία όσα θές....!! και γλυκό να κεράσω....!...
Δεν βιάζομαι...το χρήμα το βλέπω απέναντι στο χρηματοκιβώτιο...δεσμίδες...κάνε δουλειά...σου....!..μην αγχώνεσαι...
-Λυπάμαι...τώρα μας ήλθε ...Μέϊλ...κοινοποίηση...διευκρινιστικής εγκυκλίου....για περικοπή του ποσού 60%...είμαι υποχρεωμένη να αναδιαρθρώσω την απόφαση...
-Τι λές Μωρή...φωνάζω...!!!...Σαράντα χρόνια περιμένω στη Ζωή ...και τέσσερις ώρες...από το πρωί σε τούτο το γκισέ....με έφτασε και με ξεπέρασε ένα Μέϊλ..?........κι ο προηγούμενος... τα πήρε ..όλα...?
-Μάλιστα...!!!...τώρα το πήραμε ..στα χέρια μας...!!!
-Φτουού...και του έδωσα τη σειρά μου...γιατί ήθελα να ουρήσω...λόγω προστάτη...!!!
Λύγισαν τα πόδια μου ...πρόλαβα και έδειξα σε πιο τσεπάκι είχα τα χάπια μου...σε αυτούς που με κράτησαν να μην πέσω...μετά τα μάτια μου πήραν την άνω βόλτα...!...πάνε τα λεφτούλια μου...!
Τα φάγανε οι Μιζαδόροι......!!!
-Κυρ Κώστα ...πετάγεται κάποιος....εγώ πρόλαβα και τα πήρα...!!!
-Ποιος είσαι εσύ,,,βρε τυχερέ....?
-Ο..Γιώργος....που έδωσες τη σειρά σου...θυμήθηκες...?...
Βάλανε όλοι τα γέλια ...κοίτα σύμπτωση...τόσες και τόσες ουρές...αυτή την ώρα με συνταξιούχους...σε όλο το λεκανοπέδιο...γιατί εδώ να παιχτεί αυτό  το δράμα?
Πήγα και κράτησα..τον  κυρ Κώστα...μην την  ξανακάνει ...και μας μείνει στα χέρια...
Ξαφνικά....ακούμε φωνές...και προσταγή να κάνουμε στην άκρη.!
Από μία κλούβα της Αστυνομίας ...τέσσερις ένστολοι της ΕΛΛΑΣ  κρατούσαν ...με χειροπέδες ένα ...κουστουμάτο...ευτραφή...και καθώς πρέπει...και τον οδηγούσαν ...στην ...είσοδο του μεγάρου...απέναντι....στον όροφο που στεγάζεται ο  Ανακριτής.
Ανοίξτε ...δρόμο...παρακαλώ....!!!
Παραμερίζουν....όλοι...περνουν δίπλα μας..... βαριά τα βήματα...απ τις αρβύλες...κουδουνίζουν τα μεταλλικά που φορούν  και τα σιδερικά ,,πάνω τους....!...Το "λαμόγιο"  μοσχοβολούσε κολόνια...
-Αυτός είναι για τις  μίζες  για τα υποβρύχια...λέει κάποιος...!...έφαγε τα λεφτά μας...
-Τα λεφτούλια μας....πετάγεται ο κυρ Κώστας...!...με ξαναμμένου  πρόσωπο.....σε λίγο δεύτερο...κλιμάκιο ...με άλλο κουστουμάτο....γραβατάκια....!
-Αυτός είναι ...για το Ταμιευτήριο...τα λεφτά μας ...κάθαρμα...δώστα  πίσω...να πάω να πάρω τα υπόλοιπα  χρωστούμενα...από τον γκισσέ....!!!
Έμαθε... και ο κυρ Κώστας...σε αυτή τη χώρα... να σκέπτεται στα οικονομικά..τα...ισοδύναμα.....!!!
-Ανοίξτε χώρο ....στη δικαιοσύνη να περάσει....έρχεται κι ..άλλος....!!!
Πρόθυμα ....και συνεργάσιμα ...ανοίγουν...διάδρομο....θύτες και θύματα στο ίδιο σταυροδρόμι...
Κάποιος...από το τσούρμο...αισθάνεται...παράκρουση...και του ανεβαίνει ο ποιητικός..Οίστρος...δρασκελίζει ένα σκαλοπάτι και ζητάει την προσοχή μας....
-Ακούστε...ακούστε..!
Τούτη η χώρα.....από καιρών..που γέννησε...τα ..λάβαρα... και τίμησε ...τα Εθνόσημα....
τα...."τσουζει"   με..........γεννόσημα...και αμφίβολο αν.....ιαθεί το....Νόσημα...!!!
-Μπράβο..στον..... Ποιητή...φωνάζουν και χειροκροτούνε οι υπόλοιποι...!
Μη με ρωτάτε....για ηθικό...δίδαγμα...δεν βγαίνει...σε χρόνους χρεωκοπίας...!!!..παρά..ένα συμπέρασμα...
Γέροντάκια είναι ...απόμαχοι της βιοπάλης....κι ανάμεσα μας ...θα συνυπομείνουμε...μοιράζοντας...ένα αξιοπρεπές υπόλοιπο Ζωής...ένα ζεστό  χαμόγελο...ευγνωμοσύνης..εύσημο  αν περισσεύει  στους καιρούς μας..από..αυτό...!...!






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....