Παράξενη ησυχία.....

                                                 


         
                                                            Ευθυμα και σοβαρά 

                                                                           του Μπαρμπα Γιάννη

Αν δεν είχαμε εκείνο τον Ξαφνικό σεισμό στην Κεφαλλονιά....
Αλλά και ...την ...Τηλεοπτική  αμηχανία του Γιακουμάτου...εν όψει...φορολογικού ατυχήματος...με τις...οικογενειακές  φουρτούνες που του καραβοτσακίζουν το ...σόι....
Θα ήθελα χαστούκια ...να μην κοιμηθώ στον ..καναπέ μου...!
Τι αφιόνι είναι αυτό που ...ήπιαμε ..με το μνημόνιο...?...
Τι φραπεδιάς   μαστούρα.... μας...ποτίζανε...?
Χαοτική ησυχία παντού....!...στην τηλεόραση.... στη γειτονιά ......στο διπλανό διαμέρισμα ....στο ..σαλόνι μου ....
Μου λέει ...η Γυναίκα μου.....
-Θέλεις καφέ...?...της λέω...
-Βάλε...!!!..
Αυτό  ήταν....πάει μέσα ..στην κουζίνα...κάτι..."χαρχαλίζει"...με το τσατζαλαριό...και πάει...χάθηκε...!...............................................................
Ηταν και αυτός ο ....Παπαδάκης ...στον ...Αντένα....
Τι ..."παιδί"..!!!!..'άμα του ψιθύριζε ο αρχισυντάκτης...στο αυτί ....για κάποιο που είχε τον...ανιαρό... λόγο...και πέφτανε τα νούμερα...
-Γιώργο....κόψε τον... "Πίτουρα"....μας φεύγουν ...θα κοιμηθούμε...!...ρίχνω διαφημίσεις με τα...Σουτιέν....κανόνισε...!!!!
Ξέρει από τηλεθέαση....ο ..άνθρωπος ....σαράντα χρόνια..."Φούρναρης"...στις πίτσες ...θα κώλωνε...??
-Πάρτε μου...τον ...Αδωνη ..τον...Υπουργό...!!!
-Είναι στο Νοσοκομείο....συνομιλεί με τους Απεργούς...!!!!
-Τώρα τον θέλω....Έχω να του κάνω...σημαντικές ερωτήσεις...!!!...
Δεν είναι και στα καλύτερα του ο Υπουργός....υπάρχει ..ένταση...πέφτουν συνθήματα...!...του βάζουν  το ακουστικό...!!!
-Αληθεύει...Υπουργέ μου....αυτό που κυκλοφορεί....................................................................................................................................?..
Τελικά ..θα περάσει....?
- Δεν θα,...περάαασει...απαντούν οι Απεργοί....!....
Να μην περάσει....φωνάζω και εγώ ...που σηκώθηκα από τον καναπέ....!!!
Αυτό ήταν...!...τον έχετε δει τον Υπουργό...να εξηγεί....του λόγους...για το αναγκαίο μιας εμβόλιμης τροπολογίας στο Νομοσχέδιο...?
Σαν να βάζεις δίσκο 33 στροφών στο 78άρι...!...Γυαλίζει το μάτι...του ..γυαλίζει και το ...δικό μου...τα έχω πάρει...και χοροπηδάω...στα μαξιλάρια...!
Πάνω στην ...ένταση ...έρχεται και ο ...καφές...!
-Καλέ ...!!!.... μου λέει η Γυναίκα μου...πως κάνεις έτσι....θα πάθεις ..έμφραγμα...!!!
-Καλά λες ρε Γυναίκα ...παρασύρθηκα...!...
Είμαι ...χλωμός...?...για την Υγεία ...συζητούν ...αλλά μην πάθουμε και ...τίποτα...!!...Άντε... η πρώτη...ρουφηξιά...!...
-Δεν αλλάζεις κανάλι...να τον πιείς με την ησυχία σου...Χριστιανε μου...?
-Έχεις δίκιο...φέρε να κάνω ...Ζάπινγκ....εδώ είμαστε...τώρα μάλιστα...!...πιάνω ...Βουλή.....
Ευτυχώς ...εδώ υπάρχει...απόλυτη ...ησυχία...λίγοι βουλευτές...ένας μιλάει....και αναλώνεται στά διαδικαστικά...πολλά τα εδάφια...λίγα καταλαβαίνω....!
Κάτι παρεούλες ...διάσπαρτες στα έδρανα......"οι φωνακλάδες" της... χρυσής ..Αυγής λείπουν...!
Τους μισούς τους έχουν μπουζουριάσει...στη "στενή"...Οι υπόλοιποι κάνουν....προπόνηση,,,με "βαράκια"...στο γυμναστήριο...!..
Τι ...ηρεμία...αξιοθαύμαστη...να κλέβουν την παράσταση...στη Βουλή... τα ..Γυαλάκια...πάνω...στις φουσκωμένες ...μύτες...!!!
Ξαφνικά ...!!!...Ένας ...τύπος ...κάνει την Εμφάνιση του ...από την διπλανή  κεντρική .πόρτα...!!!!
Κουβαλάει στην πλάτη του ...ένα ..χαλί ..κόκκινο...!!!...Ανεβαίνει στο βήμα....συστήνεται και παίρνει τον λόγο...!
-Τι γίνεται...ρε... φωνάζω...μάθαμε ότι.......Λιαζόμαστε...και πλάκωσαν οι Γύφτοι...?...
Πρόερδε...!!!...εξανίσταμαι....και σηκώνομαι όρθιος.....!
Τι δουλειά έχει αυτός ...με το χαλί στην πλάτη...στο Ναό της Δημοκρατίας...?...ρε μπας και είναι ο...Χάρη..Κλίν...και ...σκαρώνει καμία ...φάρσα...?
-Σας ακούμε ...κύριε...φωνάζει ο...Προεδρεύων...!!!
-Να ..σας συστηθώ.....!!!
Πολίτης...της  Τέως ...και Νύν...Νεοσύστατης χώρας...Μακεδονίας....!!!..Γείτονες...Καλορίζικοι...να γνωριστούμε για τα...Συγχαριλίκια,.....να σας δώσουμε και προσκλήσεις......για μεθάυριο... στην τελετή.....στα..Θυρανοίξια .....της χώρας...!!!.!!!......................................................................................................................................................................................................................................
Δεν γνωρίζω τα υπόλοιπα...αν τα κατάλαβε κανείς.....ούτε αν ...άξιζαν τα λόγια ...χειροκρότημα....
Αλώστε...η πραότης ....στης...Βουλής .το ..Ταϊμιγκ...και η μακαριότης ...είναι το ιδεώδες..μενού...των εξαντλητικών.. συνεδριάσεων....σε αυτή την Αίθουσα...!
Ίσως να κοιμότανε ..και κανένας....αφού δεν βρέθηκε ...κάποιος Νευρικός ...από τους...λιγοστούς...να τον πετάξει...έξω...!...
Έφυγε ήρεμος και κανείς δεν άρθρωσε κουβέντα....
Για ...να είμαστε ειλικρινείς...ούτε και εγώ κατάλαβα πολλά πράγματα στην αρχή....!...
Τα μάτια και το μυαλό μου ήταν κολλημένα στην πλάτη του που σήκωνε το ....χαλί...!!!
Είχα μια απορία....που ...εξελίχθηκε ...σε φαγούρα...βασανιστική....μα  την.....θεραπευτική...απάντηση την έδωσε η Συμβία μου.....!
-Ρε....Γυναίκα.....το χαλί στον ...ώμο..του...τι το ..ήθελε..????....ξαναρωτάω...!!!
-Μην κολλάς ...στο ...Χαλί...Καϋμένεε...!!...
Σκοπιανός ...ήτανε... βιαστικός..και  περαστικός....δήθεν..έκοψε δρόμο ...από .."Φιλλελήνων"...για να προλάβει...να στρώσει το κόκκινο χαλί στους Αμερικάνους....!
Πείσματάκια στο Σαμαρά....γιατί θα πιει καφέ με τον Πούτιν....!
Παράξενη ησυχία...για να αυτορυθμιστεί  και η πίεση μου....λίγο πριν ξανακάνω...Ζάπινγκ...
Τάχει αυτά τα κολαστήρια... η πολιτική....!!!...
Κι ας λένε πως αυτοί οι δύο θα πιουν ...ήσυχοι  δικό τους...καφέ....χωρίς απρόοπτα...                                  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....