Ψάχνω τον ...Λάκη...

                                                       Ευθυμα και σοβαρά 

                                                                         του ...Μπαρμπα ..Γιάννη του ψαρά


Ψάχνω το ...Λάκη....!!!
Ποιό ...Λάκη...?...Αυτό...το ταλέντο...που μας τσικλάει...τσούπ...μιά με την καρφίτσα στα πισινά...και ξεκαρδιζόμαστε....!
...!!...Σταμάτα...Λάκη....χα...χα..χα...Σταμαάτα,...σου λέω...!
-Τι λες Κυρά μου...?...τώρα να σταματήσω.....ξέρεις ...που πάνε τα ...νούμερα...?..άσε που έχω και δίπλα μου το...Σκαραβαίο...Πες κάτι...και συ ρε...Χαμένε...!!!
-Τι...να πώ...Αφεντικό....?...εγώ δεν προσβάλω..Κυρίες.....!!!...Μπορεί να είμαι ερωτιάρης....και μου το αναγνωρίζουν..οι γυναίκες,,.γιατί.."κόβει"το μάτι μου...αλλά ...ντρέπομαι...!
-Κόβει το ...μάτι σου ...μα   στο καράβι....άλλα μου έλεγες...    Φιογγοδεμένε...!....................................................................................................................................................................
Τον γνωρίσαμε ...το 1984...στο Θέατρο ...Βέμπο...το θυμάστε...?...εμφανίσθηκε σε ενα ...μονόπρακτο...
επί σκηνής με τη φόρμα...ως..τεχνίτης  συνεργείου Αυτοκινήτων...και δεν λαθέψαμε για το ταλέντο του...

-Είμαι ο Λάκης...Κυρίες μου ...επισκευάζω...τα πάντα...τα ξέρω..όλα .και  μαθαίνω....τι γίνεται...από το Αμπου...Ντάμπι....μέχρι το Καρβασαράν...!!! 
Μετά απογειώθηκε..η καριέρα του ...
Όποιο Θέατρο ...είχε τη μαρκίζα το όνομά του ...μάζευε...κόσμο!
...................................................................................
Στο ..<<Πλοίο...η Ελλάς>>...δεν μου έμεινε ...άντερο...φορούσε ένα μαντήλι....γυναικούλας...Πεθεράς τάχα...που την έστελνε ...κρουαζιέρα...με δικά του έξοδα ο Γαμπρός της...δώρο ανεκτίμητης συμπάθειας....!..Από τους διαλόγους...όμως..και τα υπονοούμενα....καταλάβαινες...ότι αμφότεροι...κάθε άλλο... παρά..έτρεφαν  αισθήματα αγάπης...!
Το πλοίο η Ελλάς ..όμως ήταν σκυλοπνίχτης...και βέβαιο...το ναυάγιο.... σε αυτό το ταξίδι...!..(κάτι προφητικό στις μέρες μας..)
Εκεί λοιπόν στους διαλόγους με την συμπεθέρα...όπου" συνταξιδεύανε.".καθώς κι αυτή ελλόγου της...απ τη μεριά της Νύφης...είχε "την συγκατάθεση.."...να της κάνει παρέα...!...
Σε ένα μεγάλο...κύμα...το πλοιο  κάνει ...νερά...επικρατεί πανικός...
Σπαρακτικοί διάλογοι...κρυμμένες..λυτρωτικές εξομολογήσεις...η μία στην άλλη καθώς...καταλαβαίνουν να πλησιάζει το τέλος....
Το κοινό...τραντάζεται στις καρέκλες από τα γέλια...καθώς ακολουθεί η Ατάκα....
-Συμπεθέρα μου.....εμείς τα...ψωμιά μας ...τα φάγαμε....θα πιούμε τώρα και τα ...νερά..μας...και θα ..τυλώσουμε.....έλα να σταυρο φιληθούμε...!!!....
.............................................................................................
Ψάχνω το Λάκη ... μήπως τον...είδες....?
Αυτόν που δουλεύει...στο κομμωτήριο με την άλλη την Τρελή..?...
Νά τες...εκεί..πέρα ...τραβομαλλιούνται...!...ποια...θα χτενίσει....τον Τάσο...Μπουγά...για την αφιέρωση.. του.. σουξέ... ..Σκίζει...ακόμη...καθότι στους καιρούς...μας επίκαιρο...!!!
-Εγώ..μωρή..θα τον ,,πάρω..!..κι ας πάθεις αφυδάτωση...
Πότε θα ξαναβγεί...από τους Παντελήδες ...παρόμοιο...τραγούδι...να σε συγκλονίζει..?
-Ψάχνω το Λακη...μα που να τον βρώ...μήπως είναι ..ένας...?...δέκα...Μήτσοι...τον αντιπροσωπεύουν..  ό   Χωροφύλακας,    ο Γύφτος     ,ο Φυλακισμένος...................να δείς που την .."έκανε στο εξωτερικό....!
-Τον φυγαδεύσανε...?
-Οχι...δεν νομίζω...Το κανάλι...το Άλφα...περνάει τα δύσκολα...υποθηκευμένο...και μήπως βγάζει δίσκο...στην Ομογένεια.....
Κοντομηνιάς...Κοψοχρονιάς...Κοντής...Γιορτής ...του χρόνου που λέει και ο...Λαός...
Τρέχει ασταμάτητα ...απ το Καρβασαράν...μέχρι το ...Άμπου Ντάμπι...κι ο Θεός βοηθός...που λένε.
Μην κοιτάς ..το πήρε προσωπικά... και φιλότιμα...δώστε..και σώστε...πριν...αρχίσει και αυτό να διαφημίζει...κατσαρόλες...!
Θυμίζει...τόπο ηρωϊκό...όπως το...Ρούπελ...
Εκεί..σφάχτηκαν...πολλά καρπούζια....έπεσε και ο...Πρέκας...μαχόμενος,  ..ο Γιωργάκης..,  .το Πασόκ...,  η...ΝΔ..,  ..και τόσοι άλλοι...μέχρι και ο...Μεγαλοδικηγόρος....
Αλλά αυτόν ...δεν τον υπολογίζει...του ρίχνει άλλωστε και δέκα πόντους ύψος...!
Και.... πάλι ξεχάστηκα...ρε παιδιά.....μήπως τον είδατε?...
ψάχνω...το ..Λάκη...!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....