Στου Παναγου....το σοκκάκι...κατά... Περιστέρι...

Του Μπάρμπα Γιάννη του Ψαρά....Rose Bud Αγίου Βαλεντίνου

Το κλείσαμε για απόψε ...Βραδιά Αγίου Βαλεντίνου.....γιορτάζουν οι Ερωτευμένοι....τα κινητά έχουν πάρει φωτιά ...!
-Έλα ρε ...Γιώργο ...βρήκες τραπέζι...?
- Τό έκλεισα για επτά άτομα ....!...δεύτερη σειρά ...καλό τραπέζι...μία δρασκελιά   από την Πίστα...
Γιατί επτά...?.. ρε, έξι είμαστε....!
-Θα έλθει και ο Θείος της Χαρίκλειας...!
-Όχι.... Γαμώτο...μου τη χάλασες...!
-Μη στενοχωρείσαι.....τον απασχολώ εγώ....τον έχω του χεριού μου.....!
-Δεν εκδηλώνεται όπως τη θέλω...εγώ...!!!!...την ξέρετε ...εσείς την Χαρίκλεια...?...αν  και... ξαναέρθει  στου Πανάγου μπορεί...και να την χαζέψατε...τυχαίως ...και ουχί σπανίως....στων τσιφτετελιών της...τα σπαστά   ....καθώς συγχρονίζει τη μέση...με το πλουμιστό.....βραχιολάκι...στο χεράκι της...με τις αέρινες....διακυμάνσεις...που προκαλούν....αθώους πιτσιρικάδες ...να πατήσουν ..Πίστα... μέχρι...και νεόκοπους .....¨"Ντάρηδες"...που το μουστάκι τους...από το σερμπέτι ...και τα νάζια της ....... να γίνεται κανταΐφι...!!!
..............................................................
 Μέρα του Αγίου του Έρωτα σήμερα....
Κάποιοι ..θα εκδηλωθούν ...περισσότερο,  και αυτό ελπίζουν , μια τυχαία διασταύρωση στα μάτια...ένα χαμόγελο που ..."συμπίπτει"...να επαναλαμβάνεται....κι αυτή η επίμονη διπλοπενιά ...στο ρεφρέν...Λαχταρά   να θρυμματίζει το Βιτρό...που ο φτερωτός Θεός σημαδεύει και ρίχνει τα βέλη του...!
 Στο τραπέζι ..ανοίγουν τα πρώτα ..μπουκάλια.....το απόσταγμα του θεού...γεμίζει τα ποτήρια....
Ο Γερο ρεμπέτης χαϊδεύει το κομπολογάκι του...και παίρνει τις πρώτες ανάσες ...για τις ψιλές...αεροπλάνο που ετοιμάζει...την απογείωση...του...!
- <<Πίνω και μεθώ......>>....!!




 Κρατώ ένα κόκκινο τριαντάφυλλο...στα χέρια μου ...θέλω να της το προσφέρω...Είπα του Ανθοπώλη  να το προσέξει...ένα το θέλω.....με εντυπωσιακή κορδελίτσα...αγαπησιάρικο....!
Διάλεγε...διάλεγε ..ανάμεσα σε εκατοντάδες ο Άνθρωπος....ένα το βρήκε ..κόκκινο..!
-Αυτό κυρ Γιάννη...!
-Αυτό....συσκεύασε το μου...!...με λοξοκοίταξε  σαν να μου έλεγε...ένα..? πως να το συσκευάσω...?
-Προσεγμένο σε ζελατίνα...ξεχωριστό από το άλλο το μπουκέτο.....
...αυτό το θέλω, μοναδικό...!.................................................
 Γέμισε το κουτούκι....όλοι στο τσακίρ κέφι...η πίστα γεμάτη...οι πιτσιρικάδες έχουν το πρώτο λόγο..οι νεόκοποι ξωπίσω.... ρίχνω μία ερευνητική ματιά στην είσοδο...  και περιμένω ...
Η θέση της άδεια...κοιτάζω το ρολόι....άργησε ...
Ένας από την παρέα ,,,"θυμήθηκε"...
-Μην περιμένεις...πήρε τηλέφωνο....δεν θα έλθει...κάτι της έτυχε..!
-Κάτι....???
-Θα σου πω μετά....!
  Σκίρτησε ..η καρδιά μου τρεμόπαιξε το χέρι καθώς με τσίμπησε ...σαν αγκάθι..του...η απουσία της...!
Έφερα και το μύρισα...πανέμορφο Τριαντάφυλλο με 
ροζ αλί... κορδελίτσα....κόκκινο...βελούδο σαν υπόσχεση....ζωής......Και αυτή μου γύρισε την πλάτη...
Ένα δάκρυ στάλαξε ριγμένο από την συννεφιά μου....κι έμοιαζε σαν δροσοσταλίδα....καθώς το απομάκρυνα από το πρόσωπό μου....
Σήκωσα το ποτήρι και χαμογέλασα....ήταν ...το Χαρικλάκι...που πλησίασε  κρατώντας  το ντέφι...και μου λίκνιζε...παροτρύνοντας  το κορμί της....λες ..και ..το μαγνήτισε ...η θλίψη μου!
Χαμογέλασα κι εγώ ..όσο μιά παραπονιάρα...καρδιά μπορεί...απαρηγόριτη να χαμογελάσει....
Ημέρα του Αγιου ...χρόνια σας πολλά...!








Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....