Παρωχημένοι.....

                                                 

                                                            Έυθυμα και σοβαρά ....    
                                                                                              του

                                                                   Μπαρμπα Γιάννη ....          του Ψαρά


Χειμωνιάτικο...το σημερινό πρωινό....έριξα την παλτουδιά ...φόρεσα το σκούφο ..τύλιξα και το κασκόλ στο λαιμό....και αριβάρισα για το Καφενείο της Κυρά Μαρίας...στο πρώτο  στενό της Πλατείας...
Με περιμένανε τα φιλαράκια μου ...να παίξουμε ...Τάβλι...!
-Κυρα Μαρία ...τον Καφέ....άναψε και τη σόμπα....ψόφο κάνει σήμερα ...
Η κυρα Μαρία κάνει πως δεν ακούει...μεταφέρει τους καφέδες...και φροντίζει η πλάτη..της...να μου λανσάρει την ....Καμπούρα της...!!
Για λόγους οικονομίας...με το πετρέλαιο... η σόμπα ...ανάβει...μόνο..οκτώ..με δέκα το βράδυ....στο φούλ ακροαματικότητας  των δελτίων ειδήσεων....αυξάνει η κίνηση..πελατεία.... μετά...μετριάζονται...τα κεράσματα...αφού ακούσουμε ...τις επερχόμενες.. αυξήσεις...!
Αυτό το γνωρίζουμε ..όλοι...καθώς ακούμε .τα απανωτά νομοσχέδια..για τις.. .. περικοπές..!
Άντε τώρα να ζεστάνεις τα χέρια τρίβοντας...να πιεις .ζεστό πρωινό καφέ  ...να ..κουνήσεις τα...ζάρια..!
Μόνο τα φώτα...σπάνε λίγο...την υγρασία....άλλαξε και την τηλεόραση...πήρε τοίχου...καλή εικόνα ...αλλά....ψυχρή ...!
Η...άλλη ...η παλιά ...πιο..."αγαπησιάρα"...μεγάλη σαν μπαούλο...έβγαζε....ζέστη από τις λυχνίες...και..από όλες τις πάντες...
Σταματούσε το πολύ κρύο στις.... τζαμαρίες..!....έβγαινε το παιχνίδι....!
Καθώς τακτοποιώ τα πούλια....ακούω το Σταμάτη....να  μου γνέφει...
-Κάνε ησυχία...ρε...Μπάρμπααα...!....μιλάει...ο Καθηγητής...............
Αυτό κάτι μου θύμισε...μία ατάκα..απ τα παλιά....και πήγα να γελάσω...στη θύμηση...του ..."Χαράλαμπου"...αλλά προσαρμόστηκα...
-Σήμερα ...αγαπητοί μου ..θα σας μιλήσω....για λέξεις ...που θεωρούμε..." παρωχημένες"...και δεν τις χρησιμοποιούμε...με κίνδυνο...να ξεχάσουμε τη γλώσσα μας ...και ..να επικοινωνούμε ...νοητικά με δυσκολία...στο μέλλον ...με προβλήματα... στη μάθηση ..και γενικότερα ...στην Παιδεία...!
Σας παρουσιάζω τούτο εδώ το το λεξικό φράσεων ...και ...επεξηγήσεων ...ως εργαλείο.................................................................................................................................................................................
Έμεινα να τον ακούω αποσβολωμένος....ενώ το παιχνίδι είχε ξεκινήσει...στην παρέα και τα πούλια είχαν πάρει φωτιά....κανείς δεν άκουγε τον ...Μπαμπινιώτη....ενώ ....εγώ έπαιζα ...μηχανικά...!
Με προβλημάτιζε...η λέξη..."παρωχημένα"...κάτι σαν ...κρυμμένα...δώρα...στο μπαούλο...που μύριζαν Ναφθαλίνη...πολυκαιρισμένα αχρείαστα...εργαλεία.....!!!!
Ξαφνικά.....γυρίζουν όλοι προς το μέρος μου ...και ...προτείνουν ..το χέρι...και κλείνουν με θόρυβο το τάβλι.....!!!
Κωλόφαρδε....πήρες το παιχνίδι....!!!....έβγαλες εξάρες.....τρεις φορές...Άτιμε....κερνάμε....Πάστες....!!!!!
Αδυνατούσα να πιστέψω ...πως ήμουν ...κερδισμένος......κάθε άλλο μάλιστα....στου ..Δάσκαλου "...τα μάτια...και τα λόγια....ήμουν .."Παρωχημένος"...
Χαμογέλασα σαν ηλίθιος....στην παρέα..για να δείξω ικανοποίηση...και άνοιξα την κουβέντα με άλλα θέματα.......................................................................................................................................................................
Ήθελα να ξεχάσω αυτή τη λέξη γιατί μου χαλάει τη διάθεση...!...
.....Αλλά ο Θεός...θέλει να παίξει...Τάβλι...μαζί μου...και μου..ρίχνει  προκλητικά...το βράδυ στον ύπνο μου...το.....μονόζυγο....ζάρι..της...πρωτιάς...!!
......Στο..νου μου ήλθε εκείνη η λυτρωτική εξομολόγηση.....του Ελβετού ..Υπέργηρου ...Βετεράνου ...Τραπεζίτη...ο οποίος...διαισθανόμενος...την ταχέως επερχόμενη βιολογική.. τελευτή του βίου του...δεν μπόρεσε να κρύψει...ένα μεγάλο Επαγγελματικό ολίσθημα....στο διατραπεζικό σύστημα  των ομίλων ...Ελβετικών Τραπεζών...που περιέπεσαν ..τις τελευταίες δεκαετίες...!
-..Η...Ελβετική ..Πίστη ...είπε,...υπήρξε απαράμιλλη ...για πολλές στους αιώνες... δεκαετίες...
Οι κανόνες συναλλαγών , η Εχεμύθεια...και η τήρηση εχέγγυων θεσμικών προτύπων ..όρισαν το Σταυροδρόμι...του χρήματος....στην χώρα μας....σημείο αναφοράς..στο κέντρο της Ευρώπης ...να πάλλεται ..και να κτυπά...σαν οικονομική καρδιά....και να αιμοδοτεί...κάθε αναπτυξιακή ..της  δραστηριότητα....και...όχι μόνο...!
Δυστυχώς ...τελευταίως ...παράνομες δραστηριότητες...διακίνησης χρήματος...και μεγάλα διακρατικά κεφάλαια...που κατευθύνονται ...από μυστικές υπηρεσίες...μεγάλων και μικρών κρατών ,"έσπασαν " και εκμηδένισαν ...αυτά τα πρότυπα...θεωρώντας ..αυτά.." παρωχημένα.."
Ομιλούν για πόλεμο..."Μυστικό.."
Οφ Σορ ..Εταιρείες ...διακινούν τεράστια μυστικά κονδύλια...ανεξέλεγκτα...από εγκληματικές δραστηριότητες...(Πωλήσεις όπλων...Εμπόριο Ναρκωτικών..Πορνείας,Ληστειών, Μίζες.. ..κλπ)...με το αληθοφανές πρόσχημα... του Απόρρητου...των καταθέσεων...!!
Υπό το βάρος της ...μεγάλης οικονομικής ...κρίσης ...που ...καιροφυλακτεί ...και δυστυχώς ..αργά και.σταδιακά εξαπλούται...στη Νότια και κεντρική Ευρώπη...γενικευμένη αβεβαιότητα...
Το πάρα πάνω  ένοχο  μυστικό...κακοφορμισμένο ...από σκάνδαλα...πολιτικά  έγινε ..όζον..  απόστημα που ...κινδυνεύει να σπάσει...κάθε στιγμή...
Ο  Ευρωπαϊκός κόσμος ...όμως υποφέρει...γίνεται δύσπιστος και καχύποπτος πλέον πληροφορείται...κάθε στιγμή τις τάσεις ..αυτής της...περίεργης.. συνεταιρικής αναπτυξιακής  διαχείρισης...που μοιάζει  μακρά...αντιφατική.. και ουτοπική..!
..Εξουσιαστές και εξουσιαζόμενοι...στέκονται αμήχανοι...γιατί...μικρά και μεγάλα γρανάζια...αλληλένδετα....σταματούν...η...και αλλάζουν ροπή....κατά το δοκούν....!
Κι αν πεις για το δικό σου ...πρόβλημα ...η του Γείτονα...το θέμα δεν είναι καθόλου παρωχημένο...κι ας νομίζεις πως κάποιοι σε ξεπέρασαν...!
...'Έτρεξε...και ο Στουρνάρας...με τις λίστες...να τις δείξει...στους Ελβετούς...
.<<..-.Πιάσαμε ...και το Φιλιππίδη ...>>...τους ..είπε...!
Αυτοί ...έδειξαν απόκοσμοι....
-Στείλτε τον ...κ. Υπουργό ..στο υπόγειο...να του εξηγήσουμε....!!!...
Άκουσα και εγώ υπόγειο....ωχ...αμάν ...είπα..!!!...
Στο υπόγειο τα είχε βρει... σκούρα ...και ο Γιωργάκης..μας......Λες..να...μας ...τον....????
...Μπα...δεν...!!!..Αυτουνού.. τα μάτια είναι Αστρίτες.....πάρα έξω ...δεν βγαίνουν...!!!
Τί να είδε ...όμως ...εκεί κάτω...κι ήλθε....προβληματισμένος...?
Αυτό αναρωτιόμαστε... στο Καφενείο...της κυρά Μαρίας....!!!...
Από θέση ισχύος ...επειδή πήρα  Χθές...το ...Τάβλι....καμώθηκα ...πως ...χωρατά ...χωρούν ..και πήρα το λόγο...ως... Επαείων...!
-Στο υπόγειο...κυκλοφορούν ..Παλέτες...με ...πλάκες ..Χρυσού.....και δεσμίδες...κιτρινοπράσινες...συμπιεσμένες....από Ευρώ...συνοδευόμενες από ..Όμορφα...κορίτσια...!
Μόλις οι φίλοι μου άκουσαν για κορίτσια...ήλθαν ...περιπαικτικά...κοντά μου ....καθώς.. και ο Άντρας ...της κυρα ...Μαρίας...να ..ακούσουν...!!!
-Μέχρι τώρα Μπάρμπα Γιάννη ...ξέραμε ότι ...τα κορίτσια ...σέρνουν...Καράβια........χε..χε..!!!
...-Μαθετε ...λοιπόν...ότι ..αυτό είναι ..παρωχημένο.....!
Σήμερα σέρνουν ...και Παλέτες,....αναλόγως  το ...φορτίο.....από πλάκες  χρυσού,...δεσμίδες...χρήματος,.....μέχρι ...και Πρωθυπουργούς.....!!!!
Κορίτσια ...χαριτωμένα...είδε ο Στουρνάρας....τι θέλατε...να δεί...!!!
-Πως ...σε λένε ...Πουλάκι μου...??...ρωτάει μία ...συγκρατημένος...!
-..OFSOR...Υπουργέ...μου...!
-Και τι ..."μεταφέρεις...με το καρότσι......τόσα...τούβλα ...χαρτονομίσματα...?
-Μίζες...για εξοπλιστικά...εξοχότατε...!..Η....φίλη μου εδώ δίπλα....ταξιδεύει ..σε Παραδείσια νησιά...και ανταλλάσουμε...δωράκια.....να σου χαρίσουμε...ένα..?
-Χριστός...κι Απόστολος...!..μονολογεί ο Υπουργός...σταυροκοπιέται .. ταραγμένος...φτύνει τον κόρφο του ...και πάει ..πάρα πέρα...
-Εσένα ...Εσένα ..Πουλάκι μου ....πως σε λένε...???
Τα ραντεβού της μίζας σε σουίτες και ζαχαροπλαστεία-ΜΥΚΥΟ....Υπουργέ μου...!..Ασχολούμαι με όπλα....και πλάκες χρυσού...μεγάλα τα μεγέθη....στη Συρία...σπάσαμε...το ρεκόρ...!...Πελάτες οι ..υπερδυνάμεις...!!!
Έχω ..έλθει και στην Ελλάδα...λανσάρω και μοντελάκια...με θέλει ο Λαός..είναι το...μπούστο μου ...που τραβάει...έχω επιτυχίες ,,,με Επιχειρηματίες....αλλά με προτιμούν και τα κόμματα..!..έχω χορέψει...Ζεϊμπέκικο...με ...Υπουργούς...  στη Μύκονο....!!!
-Ρε ...συ...!!!...Με διακόπτει...ειρωνικά.....ο πάντα...εκνευριστικός...φίλος μου Σταμάτης....!
Μήπως...είναι ..αυτά ..τα κορίτσια....που ..βλέπουμε ..κατά καιρούς...να πετάνε...τα σουτιέν...σε δημόσιους χώρους...και Υπουργεία..???
-Ναι...ρε Σταμάτη......Κόπανε....μπαφιάζουν ...που και... που ...στο Υπόγειο...βγαίνουν να πάρουν αέρα...και σε ...ψάχνουν....!!!,,μόνο που ...σε καλούν... με..λάθος  ..όνομα......Παρωχημένε...!!!
<<...Πού Σαι......Θανάαασηηη....>>....ξεσαλώνουν.....και .....τραγουδούν. ..άμα μερακλώνονται...!
Ακούει...η  Κυρα Μαρία.....<<σε ψάχνουν τα κορίτσια..>>..και φωνάζει του Άντρα της....!
-Ελα να πλύνεις ...τα ποτήρια....και ...δύο καφέδες στο .."τέσσερα"....!
-Τον...Υπουργό.....τον...χάσαμε...?...τι έγινε...?
-Ποιόν...χάσαμε...!....Χάνεται ..ο Στουρνάρας....?....με κορίτσια...αποφώνηση....δεν αξίζει να  τελειώνει ..σε  ευθυμογράφημα...!
-Τελικά...τι ..έγινε....μας αφήνεις σε αγωνία.....!!!
Του είπαν ...ότι απάντηση ...για στις λίστες ...θα πάρει...<<όταν κατέβει....η Ελβετίδα...Υπ. Οικονομικών...στην Αθήνα.....>>
-Και τι ...είπε...όταν ..ήλθε....???
-Οτι ...αυτά ...είναι ..παρωχημένα...!!!....ονόματα...δεν δίδονται....!!!
-Αυτή...η Γουρλομάτα....?...Είπε.τη λέξη.....παρωχημένα.....???....Γύρευε ..τι έχουν δει ...τα μάτια της...σε αυτό το ...υπόγειο...Ναό...της ..οικονομικής...Πολιτικής...ολιγαρχίας....!!!
-Γύρισα ..τα μάτια μου ...ψηλά...σταυροκοπήθηκα..παρουσία των φίλων...και ...είπα μυστικά..χωρίς να με ακούσουν..
-.Βλέπεις...Θεούλη..μου...?...σου πήρα...την παρτίδα......όχι εγώ...ο Ανόητος.....!!
!...ο..Σταμάτης...!!!...που...έφερε...εξάρες....!!!!...κι απ.έξω μου..πριν με τελειώσουν..με φάπες...
-Θεέ...μου φίλαγε..... το....Σταμάτη...ο..εν τοις Ουρανοίς....!!!











Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....