Η ..Θεία ...από το Βερολίνο.....

Πήρε φωτιά για τα καλά η προεκλογική προετοιμασία στην Ελλάδα και το γενικό κλίμα περιοδευόντων υποψηφίων  στους Νομούς, τις Περιφέρειες και τα Χωριά....σχεδιάζεται επί χάρτου.
Κομμένα τα πολλά λεφτά....κομμένα και τα ...ταξίματα...!!!
Οι υποψήφιοι...όσοι τουλάχιστον είναι μπερδεμένοι...με την εξουσία...έχουν τα σημάδια....της λογικής φθοράς...στο πέρασμα τους....
Σαν τις βρεγμένες ...γάτες...με προσεκτικό ανάλαφρο βήμα...και προσποιητό χαμόγελο...είναι έτοιμοι να απλώσουν το χέρι....στις ρούγες ..και τα πηγαδάκια ...των ψηφοφόρων..αλλά έχουν το νου τους ...μην φάνε ..και κανένα δάγκωμα...από εκείνα τα λυσσασμένα....αντιμνημονιακά...που κυκλοφορούν ...αδέσποτα λόγω ανεργίας....
Έτοιμο το σκηνικό ...στα άνω...Τσοπαναίϊκα....και..της ορεινής....Πετεινίτσας....!!
Εκεί τα έχουν με τους Βουλευτές που ψήφισαν για το γάλα...δεν μπορούν να χωνέψουν...τον εμπαιγμό του..."ληγμένου"
-Παλικάρι...μμμ...-έλεγε  τις προάλλες...ένας Τσέλιγκας με δασύ μουστάκι  που πιάσαμε κουβέντα...στο..τυροκομείο...του.-..δυό μέρες αρμέγουμε...τα "Ζά"...για να γεμίσει αυτή η καρδάρα που βλέπς....μέχρι να το κατεβάσουμε  κάτω στην πόλη...του  βγάζουν ληγμένου...
-Τι...θαπογίνουμ....ειμείς...???....με...λές...????...Έμαθα πως θα περάς...από δώ....ου Βουλευτής...και θα του τα ψάλλου.....
-Τοχεις....τόχεις ...το επιχείρημα ...του απαντώ....και να του το πείς....!!!
-Μωρέ αν θα το πώ...????...κι που να δεις τι θα...παθ...!!!!
.-Ωχ...!!!!
Αλλά και στις μεγαλουπόλεις....φορτισμένο...και αμφιλεγόμενο...το προεκλογικό τοπίο....
Συζητήσεις...στα μαγαζιά....τις λαϊκές.....στις πλατείες δίνουν και παίρνουν...!!!
-Μας ρημάξανε...τις συντάξεις ...τους μισθούς.....μας τσάκισε η ακρίβεια...έχω και το παιδί μου.. Άνεργο...νισάφι...!!!
Βάρεσαν τα τέλια ...στο Υπέξ.....από Βερολίνο...ανήσυχα..και το Μαξίμου...
-Πως ...πάτε...?
-Χάλια....!!!!...χάσαμε και τον Μπαλτάκο....
-Μην ανησυχείτε....βγάλατε πλεόνασμα....σας στηρίζουμε!!...έρχεται στην Αθήνα η..κ..Πρόεδρος..!!!
-Έρχεται...η Θεία...????....Αλήθεια...???
-Έρχεται η Θεία.....έρχεται η Θεία.....!!!!...
 Να κρατάμε ..ομπρέλες....???..
Θα ρίξει από το αεροπλάνο,..Μάνα εξ ουρανού...και....Ευρώ...???...και επιτόκια...?...
θα αφήσει με το αλεξίπτωτο...πακέτο...κατοχικού δανείου...???...
Ρε..τι εκπλήξεις τρώμε στη...μάπα.....ούτε ψέματα να ήταν....!
Κόλλησε το ημερολόγιο....στην Πρωταπριλιά....και  το ρολόι μου  κατάπιε 11ημέρες...???
Φέρτε.. ...μου....οικονομολόγους....φέρτε...μου....τη Μαρίνα....φέρτε μου το Τσίπρα...φέρτε  μου το Μπάμπη ...από το Σκάϋ....να τους σκίσω...όλους...!!!!..
Που είναι...ρε τα ...υπόλοιπα ...Κόμματα...?..χαμένα στις περιοδείες...????
Ρε...σεις....αναρωτηθήκατε....τι μέρα...χαράς ..ξημερώνει ,,αύριο...???......<<Χρυσή.....αυγή..>>..!!!Ωχ...θου Κύριε φυλακή...τω στοματί μου...μου ξεφεύγουν χοντράδες....!!!..................................................................................................................................................................
Έπινα στο καφενείο τον καφέ... μου μαζί με τον φίλο μου τον Παναγιώτη...με άκουγε ο φίλος και...χαμογελούσε...του άρεσαν τα...λεκτικά μου....."αποβράσματα"....και η τρελή χαρά μου...!
Αμέσως ...όμως σοβαρεύτικε.....σκύβει χαμηλόφωνα  στο αυτί μου και μου λέει...!
--Μην πιστεύεις ...τίποτα....είναι  όλα...μούσια....!
-Κι εσύ τι φοβάσαι...?...μήπως πέσει ανεργία...στα κουρεία...?
-Το  κούρεμα δεν το γλιτώνουμε.....κάθε μήνα έχω κρατήσεις...μικρές στη σύνταξη...και λέω....αυτό το μήνα...κρατήσανε για τα ξυραφάκια...τον επόμενο...για τη σαπουνάδα....και το μεθεπόμενο η καρπαζιά...άντε και με τις υγιές μας.....!!!.......................................................................................................................................................Ήλθε και..έφυγε η Θεία..συν υποσχετικές....και ικανοποίηση για την έξοδο,,,ανάμεσα τους και κάποιες επιφυλάξεις....!Ομπρέλες βαστούσαν όλοι...κάθε ένας ..τη δική του .ίσα να μην βρέξει την πλάτη του....στο ψιλοβρόχι....της Διονυσίου Αρεοπαγίτου
Κι εδώ που τα λέμε ...δεν είναι μικρο  πράγμα να βγεις στις αγορές...ύστερα από...τέτοιο κούρεμα....!!

Έχεις...άλλο αέρα....όπως όταν βγαίνεις από το Μπαρμπέρικο...φρεσκοξυρισμένος...με τις κολόνιες... τα περφιουμ...και τις λοιπές  μοσχοβολάδες.....!!!!
-Καλημέρα...σας.....κύριε......!!!...Καλημέρα....σας...!!!....άλλος αέρας...αυτός της κολόνιας
μυρίζει επιτυχία...προσβασιμότητα...και προ παντός...διάρκεια...!!!
Αφήνεις πίσω σου τον εμπαιγμό του ληγμένου...και της ...μίζερης...ξινίλας...το σύνδρομο που κατέθλιβε το  φίλο μου τσοπάνη....και ψάχνει το Βουλευτή...να τον κεράσει ..γιαούρτη...
Όσο για μένα ....θα πιω πολλούς καφέδες...με το φίλο μου τον Παναγιωτη.......για να...ξεδιαλύνω....το γρίφο ...αυτής της επίσκεψης....την επόμενη της πρόσβασης της χώρας μας στις  οικονομικές αναβαθμίσεις...των μεγάλων...επενδυτών
 .Κρίμα...στην Κυρία που δεν πέρασε..και    από το Καφενείο..  στο Αιγάλεω........να την ρωτήσω.τα δικά μου....μην εμπλέξω και εγώ...με ξυραφάκια ...και σαπούνια...!.!


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....