Σας ευχαριστώ για αυτά που μου γράφετε....

Διαβάζω τα Mail και θαρρώ πως μου γράφουν ...παιδιά....
Μην προσπαθήσετε να μου υπονοήσετε  πως δεν είσθε ...αφήστε να έχω αυτήν την ψευδαίσθηση
 ζω μια όμορφη κατάσταση...γεμάτη ενθουσιασμό, αγάπη, και ανθρώπινη λατρεία....σας ευχαριστώ...!!
Όπου σκιάζει η μοναξιά...και είναι  ένας .....είμαι ...δύο κι εγώ... να ξορκίζω  το ..."είδωλο"!!
Όπου είναι πολλοί και.....ρωτάνε περίεργα.....πλησιάζω και εγώ......κι ανακατεύω την..... τράπουλα...!
Λένε οι φίλοι μου ότι είμαι  Πειραχτήρι και απορούν πως το γλυτώνω κάθε φορά...το "χουνέρι" που δίκαια μου χρειάζεται......
- Κυκλοφορώ με αναστολή....γιατί είμαι Γεροντάκι....τους αφοπλίζω...σαρκάζοντας....
Δαγκώνουν  το μεγάλο  δάκτυλο
Ααααχ...βρε...άτιμε τα...βερεσέδια ..σου...δεν θα΄ρθει ..η ώρα σου?
-Μην μου ανάψεις κερί...!!!
Σταυροκοποιούνται και...με σταυρώνουν....όχι κι έτσι....μην είναι ανοιχτοί οι Ουρανοί....Μπαρμπα ..Γιάννη...
Εε ...τότε φέρε κάνα...τσίπουρο..να πιάσει...τόπο!
Το έχω τούτο το "χουνέρι" πάντα   κάτι να ζητάω...και την ικανοποίηση πως τάχα ...το πήρα.
Είναι το παράξενο παιχνίδι της ζωής...που φαίνεται πως άρχισα να το μαθαίνω....Γεράκος 
Γιαυτό μην σταματάτε να μου γράφετε....εγώ θα   σας το ανταποδώσω.....!
                                      ............και...πάντως σας ευχαριστώ.....!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....