Πρωϊνίάτικα....και πρωϊνάδικα...τσίου..

                                             


    ΕΎΘΥΜΑ ...ΚΑΙ ...ΣΟΒΑΡΆ  
   
του    
                                       Μπαρμπα Γιάννη του Ψαρά


     Βρέθηκε  κοίτασμα αερίου... Νοτίως της Κρήτης....λένε ...να τροφοδοτεί  η Ελλάδα, για διακόσια χρόνια τουλάχιστο...Την Ευρώπη....!
Δεν το λέω εγώ ...
 Ο Παπαδάκης χθες το πρωί στον Αντένα....σήκωσε τα  τρία  γειτονικά  τετράγωνα με τις τηλεοπτικές φωνές....και τάραξε  τον ύπνο μου.
Στο "φέρτε" οι τηλεοράσεις....στα κάγκελα ... και ..ο   Γείτονας...που βγήκε ...χαρούμενος να κάνει τσιγάρο
  Σηκωθήκαμε αγουροξυπνημένοι.......!...
   Τι συμβαίνει βρε Γυναίκα απορώ.......φωνές ακούω...άνοιξε το μπατζούρι ....
-Έγινε ...τίποτα κυρ Γιώργη ...καμία ληστεία ...?...τον ...ρωτάω.......ανήσυχος...με τις πυτζάμες  στο  απέναντι στο μπαλκόνι.....
-Βρέθηκε ....αέριο...δισεκατομμύρια ...κυβικά....να φάνε.....και οι...Βόρειοι....για διακόσια χρόνια ...!..μου λέει  χαμογελώντας ενθουσιασμένος....!
Κι όχι μόνο να φάνε ... απαντώ...αλλά να ζεσταθούνε ...να κινηθούνε...και να τζογάρουν τα δικά μας ομόλογα, που τα έιχαν...δώσει για ανακύκλωση....χάρτου ..τουαλέτας....απαντώ εγώ...ανοίγοντας το μισο τσιμπλιασμένο μου μάτι....και σιγάά  σιγά  συνειδητοποιώ...την είδηση....
   ...Αλήθεια λες ..Κυρ Γιώργη..?
     -Να ...άνοιξε να δεις....μιλάει ο... ..Έλληνας....καθηγητής από τον Καναδά....και επιβεβαιώνει...
     -Καλά ντε.... μην κάνεις ...έτσι....λες και σε πιάσανε από το λαιμό......!...φωνάζει η συμβία .. μου....
     -Τι λες ...βρε Γυναίκα.....ξέρεις που είμαστε αυτή τη στιγμή....
      -Που..?
-Στο ικρίωμα....πάνω στο σκαμνί.....δύο βδομάδες...πάνε κι έρχονται ..Βρυξέλλες ...Νέα Υόρκη...και διαφωνούν....για την οριστική μου ..."τακτοποίηση..."....οι μανδαρίνοι...με ...η...χωρίς σαπούνι....?
 ...  Να του φορέσουμε κουκούλα...εικοσαετίας...η να είναι ακαριαίο...?
      Και έρχεται αυτός ο σπουδαίος ...άνθρωπος...ψιθυριστά και μου λέει....σιγανά στο αυτί.....σαν τον Ρομπέν των Δασών.....
     -Μείνε ....ψύχραιμος.....εγώ... θα σε σώσω......!
     -Του...λόγου..σας...?
      -Ομογενής.....εκ..Καναδά..........Δόκτωρ...Γεωλογίας .....Ειδικός Σύμβουλος.. ...Ινστιτούτου  Ερευνών  Κρατικών αποθεμάτων...υδρογονανθράκων.... Βορείου και Νοτίου Αμερικής..!!!
     -Και.....από τι.. θα σωθούμε ....παρακαλώ...?
     -Με το...Αέριο....!-
     - Επιλέξανε ...το ..τέλος μας.....με Sarin...???....Άγιε ...Παντελεήμονα ...δεν ..μα ς  γουστάρουν ..ούτε ...πνιγμένους...πάμε για  εφιαλτικό θάνατο ..στα...κρεματόρια....!
     -Πάψε...βλάκα...κοιμάσαι ...πάνω σε Θησαυρό....!!!...απλά ...σε τρόμαξαν πολύ τις τελευταίες ημέρες..οι Πιστωτές...είδες και το σκοινί με τη θηλιά ...να ...αιωρείται....κι έχεις αλλάξει χρώμα....Χρειάζεσαι χρόνο να συνέλθεις από το ...σοκ....
  Βασικά ...μην κατουρηθείς...τώρα που σε παίρνουν ο κάμερες!!!
      Δεν είναι και εύκολο...τόσες σβουριχτές σφαλιάρες που ..έφαγες...τόσους μήνες... να ήταν...άσκηση...!
      Πολλώ δε μάλλω...ότι ..το χόντρυναν καθώς παίζανε ..το..."Μπίζζζ"...για να σου φάνε τα...δώρα ...
    ....Και τα...Ομόλογα ...δεν είναι για τουαλέτα...?...
    Όρε....γλέντια...φερτέ ..πίσω ....κι όσα βραχύκαννε ...με το σκούπισμα....στέγνωσε τα με ..το πιστολάκι.....!!!...και...οι τόκοι...χάρισμα σου ...που λέει και ο...Κοτσώβολος....
     Το ...είπε ...και ο...Στουρνάρας....!!!....Όσοι ...γλυκοφάγανε.......τώρα...θα...........πικρο.........."
     Κοίτα ......τώρα..που..θα μάθουμε ......τι .... ωφέλιμο  προϊόν...παράγουν  και  οι...τοκογλύφοι....!
     -Βρε..Γυναίκα....κάνε μου μία χάρη.....
     -Τι ..θες..?
      -Πες μου ...σε παρακαλώ...είναι στο μπαλκόνι ο Γείτονας ο κυρ...Γιώργης και μου μιλάει...?
     -Ναι..!
     -Και καπνίζει...?
    -Ναι....!
    -Τσίμπησεμε με ..να νιώσω πως πονάω....!!!...έλα μη σταυροκοπιέσαι....και...φτιάξε μου ένα καφέ χωρίς ..ζάχαρη.......έλα....και.... θα είναι ο...γλυκύτερος της ζωής μου....!!!
Βρε τι έπαθα πρωϊνιάτικα...με τα πρωϊνάδικα...!!!












Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....