Αποψε όλα σας τα επιτρέπω....

                

                         Μία παλιοπαρέα...φίλοι απο την Αυστραλία .... Με κογιονάρουν....!!

... Μπαρμπα Γιάννη μου γράφουν στο Maile....  Τι  άνθρωπος ...είσαι ?...Σε διαβάζουμε και κάπου μας ξαφνιάζεις....
 Πάμε να σε κλείσουμε στην αγκαλιά .....μας...και ξαφνικά μας έξοργίζεις.....για σφαλιάρες...!

  ...μας έρχεται να σου σφίξουμε το χέρι.......βρυκολακιάζει ...η στιγμή ...και ...μας έρχεται  η επιθυμία  ομαδικά να το δαγκώσουμε....!!!
Μήπως τελικά ...το πας...για ...Πολιτικός...????....................................................................................................................
..............................................................................................


 Αγαπητά μου παιδιά.......Ξενάκια ..
Της καρδιάς μου ...Καϋμοί...όνειρα ...και ελπίδες...
Μακρυά από  εμένα τέτοιες φιλοδοξίες......
   Φτου φτου φτού ...που λέει κι ο Παπαδάκης  εν ..τη ρύμη των λόγων του ....στον Αντέννα.... τα πρωϊνάδικα...!...
Αν και..... μου θυμίσατε...κάτι  απ την Βουλή των Ελλήνων ...μιάς και ...περί πολιτικής ο λόγος....!
 -Θα πω ...λόγια ...να σας ...Ευχαριστήσω....και άλλα τόσα για να σας δυσαρεστήσω....!
Λόγια....αγάπης .. και πικρές αλήθειες... πενταπόσταγμα...εμπειρίας ζωής...ενός γνήσιου Δημοκράτη...Αριστερού  που έτυχε τον άπειρο σεβασμο του  πολιτικού κόσμου  και   του Λαού....
 Τον ...αξέχαστο ...Ηλιού...!!!
 Αγωνίες ...εκφράζω ....κάτι που κάνετε και εσείς καθημερινά την δουλειά  σας,  στο σπίτι..,.στο ..καφενείο κ.οκ.
 Γέρος άνθρωπος είμαι ...ακούω διαβάζω...μαζεύεται μέσα μου.....πολύ αμάσητο.....γράφω για το ένα ...για το ,άλλο...την πολιτική τον Έρωτα,...την φύση ...τη Ζωή....και φιλοσοφώ τα διεξοδικά και αδιέξοδα...περάσματα τους....
 Ένα κουφαράκι ...με φακέλους ...ενσήμων.. εργασίας..παραμάσχαλα...και μπόλικο ιστορικό...ασθενειών ..πελατιακού χαρακτήρα με τον ...ΕΟΠΥ..!
Στην ηλικία μου....τα περισσότερα ......έχουν πάρει το δρόμο τους....με εξαίρεση λίγες ανήσυχες σκέψεις...που αρνούνται να συνεχίσουν ...την κατιούσα... πέψη....και  ...ανηφορίζουν...αντιδραστικά..κτυπωντας επίμονα..την πόρτα του μυαλού....
Όμως ...απόψε σας επιτρέπω την κριτική....και όλα τα άλλα...!
Γιατί έιστε δίπλα μου....σας βλέπω....στο διπλανό τραπέζι...είμαστε όλοι μιά μεγάλη παρέα....στα πέρατα της Γής....και χαίρομαι που μου γράφετε ασταμάτητα...
                    Σας αφιερώνω το πάρα κάτω τραγουδάκι.....Έλληνες...και Φιλέλληνες...!!!
                                                            Μπαρμπα Γιάννης


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Έξελθε κατηραμένε ...Οφη...

Είθε....τούτες τις ...ώρες....